AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Så, jeg søkte på Google på mitt eget etternavn ettersom jeg kjeder meg og det er søndag. Jeg finner en annonse som inneholder et av mine foreldres forbokstaver og etternavn. Dette er da til et sånt "møt hverandre forum", jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men rett og slett, så leter de etter single og par for å ha sex med. Dette ligger på side 3 når man søker. Burde jeg si noe, eller skal jeg bare la være? Jeg er 23 om det har noe å si. Anonymkode: 2e211...0e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Finnes det flere i landet med samme etternavn og samme forbokstaver? Anonymkode: 8d522...da6 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det flere i landet med samme etternavn og samme forbokstaver? Anonymkode: 8d522...da6 Nei, det burde jeg kanskje nevnt. Det gjør det ikke. Anonymkode: 2e211...0e8
Pysa Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Dette tilhører dine foreldres privatliv. La det ligge. 15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Skal vel mye til at noen googler det? Jeg googler ihvertfall aldri privatpersoner Anonymkode: 6ee5f...a98 1
Leo Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Litt rart å bruke sitt virkelige navn på nettet i slike sammenhenger er det ikke? 23
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 2 minutter siden, Leo skrev: Litt rart å bruke sitt virkelige navn på nettet i slike sammenhenger er det ikke? Jo, det var derfor jeg reagerte Men de er relativt gamle begge to. Min mor fikk meg når hun var 38 og min far er endel år eldre enn det igjen. Anonymkode: 2e211...0e8
Minlillesky Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så, jeg søkte på Google på mitt eget etternavn ettersom jeg kjeder meg og det er søndag. Jeg finner en annonse som inneholder et av mine foreldres forbokstaver og etternavn. Dette er da til et sånt "møt hverandre forum", jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men rett og slett, så leter de etter single og par for å ha sex med. Dette ligger på side 3 når man søker. Burde jeg si noe, eller skal jeg bare la være? Jeg er 23 om det har noe å si. Anonymkode: 2e211...0e8 Bare la det ligge du Privatlivet dems det 2
wallflower Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 Shit. Her hadde jeg gravd meg ned tror jeg.. 3
Derpderp Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 La de kose seg, det er ikke din sak hvordan de fører sexlivet sitt og omvendt. 3
Gjest Axl Rose Skrevet 12. februar 2017 #11 Skrevet 12. februar 2017 (endret) Er hun gift eller sammen med faren din så sier du det til han. Er hun singel så må hun da få lov til å kose seg. Eller er de sammen om dette som par? I såfall må de få kose seg når de begge er med på det. Endret 12. februar 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #12 Skrevet 12. februar 2017 Jeg ser at jeg burde holde meg unna, da gjør jeg det. Jeg tenkte mer over det at det var enkelt å bli identifisert grunnet navn, men dere har rett. Regner med at få folk går til side 3 på Google. Anonymkode: 2e211...0e8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #13 Skrevet 12. februar 2017 Jeg hadde gitt beskjed slik at de vet at annonsen er søkbar. Dette med slekts bøker, historie osv har blitt veldig poppis i det siste så hvis noen er intr. i familie/slekten så vil de kanskje ikke at andre skal komme over denne da de bruker google også til dette. Vi fikk slekts bok i julegave med min mors side i til jul i fjor og i år kommer det en med min fars side. Til og med naboen her hadde søkt på min familie, da hun sannsynlig er litt rasistisk fordi hun nevnte at hun hadde googlet navnet mitt og funnet en bursdags annonse hvor moren min i tillegg ikke så norsk ut (bilde fra syden) så derfor har hun sett på meg som utledning på grunn av etternavnet mitt... og langt bak, for sikkert 100 år siden var vi nok utledninger som vandret inn i Norge Så hun har vært hyggeligere mot meg etter denne oppklarningen! Så tenker det er greit å vite tilfelle dette ikke er ønskelig for foreldrene dine Anonymkode: 08a04...3d8 2
Lattea Skrevet 12. februar 2017 #14 Skrevet 12. februar 2017 Foreldrene dine er trygge nok på seg selv og ønsker å utvide sexlivet sitt.. La det ligge - de er voksne :-)
boblevann Skrevet 12. februar 2017 #15 Skrevet 12. februar 2017 Skjønner at det var litt merkelig for deg, men skjønner ikke hvorfor eller hva du skal si? De er voksne, de har privatliv du ikke har noe med. Hva om de blandet seg i ditt sexliv? 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #16 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så, jeg søkte på Google på mitt eget etternavn ettersom jeg kjeder meg og det er søndag. Jeg finner en annonse som inneholder et av mine foreldres forbokstaver og etternavn. Dette er da til et sånt "møt hverandre forum", jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Men rett og slett, så leter de etter single og par for å ha sex med. Dette ligger på side 3 når man søker. Burde jeg si noe, eller skal jeg bare la være? Jeg er 23 om det har noe å si. Anonymkode: 2e211...0e8 Hvem tror du oppgir etternavnet sitt i den typen annonser? Jeg tror ikke noen legger igjen sine riktige etternavn. Anonymkode: be36f...2a6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #17 Skrevet 12. februar 2017 Jeg ville sagt fra om at annonsen ligger der så de kan få fjernet den hvis de vil. Mange som ikke vet om sånt. Anonymkode: 44143...230
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #18 Skrevet 21. februar 2017 På 12.2.2017 den 20.46, Pysa skrev: Dette tilhører dine foreldres privatliv. La det ligge. Nei, det gjør det jo slettes ikke når det er fullt tilgjengelig på det o'store internett. Anonymkode: 6d104...5f4
Arkana Skrevet 21. februar 2017 #19 Skrevet 21. februar 2017 Dette lukter tull, men dette er like lite din sak som ditt sexliv er dine foreldres sak.
Måbarefåsiat... Skrevet 21. februar 2017 #20 Skrevet 21. februar 2017 Så hyggelig at foreldrene dine koser og tydeligvis utforsker grenser. Som barn... uææææ... sorry, men foreldre "skal ikke ha sex". Men som noen skriver over her, kanskje de bør få vite at annonsen er søkbar via navnet. Men jeg hadde ikke orket å si noe, hadde forgått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå