Gå til innhold

Forræderiske kroppsdeler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Næh... for min del er ikke den mest forræderiske kroppsdel rompa, som kan finne på å bråke sånn når den ikke skal bråke. Det er heller ikke kjeften, som kan si ting før hue er med. Det er heller ikke hjernen som hindrer meg i å gjøre intelligent arbeid. Det er heller ikke hendene som svikter når jeg bærer blåbærsaft over et knalldyrt persisk teppe. Det er heller ikke føttene som svikter meg når jeg bærer postpakken som det står ”fragile” på. Den mest forræderiske kroppsdelen er selvsagt pikken min. Herregud for en oppstanasig liten tulling han er. Den siste tiden har han sviktet meg fullstendig ved to anledninger. Den ene var i badstuen etter en hard treningsøkt, og det var ingen unisex badstu, for å si det slik. Den andre gangen var da jeg var på stripping med gutta, og fikk litt oppmerksomhet fordi han bestemte seg for å slå opp telt....

Men egentlig er ddet jo bare synd på’n. Han har hatt en vanskelig oppvekst, og har hatt en del tvilsomme bekjentskaper, så det er kanskje ikke så rart han gjør opprør innimellom. Allikevel, det er helt klart min mest forræderiske kroppsdel. Hvem er deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:grinele:av en eller annen grunn så sjokkerte liksom ikke det da.... fra deg liksom... :tunge1:

min mest forræderiske kroppsdel... vel, må vel være to da, brystvortene!! litt av samme grunn, enda mer synlig, og enda mer "feilbegrunnet".... men GUD så gutta tenker sitt iflg div. kommentarer.... :roll::ler:

*ser for meg Kevin i badstua* :sjarmor::grinele:

Skrevet

SÅ morsomt er det da ikke.... Fikk svidd av meg baken av den grunn også.... jeg satt på håndkledet, men nå måtte jeg jo ha det over fanget mitt... så rompa mi traff treverket, som var kjempevarmt, men jeg kunne jo ikke flytte meg... ikke akkurat da.... :-?

Skrevet

.. og der .. fikk jeg også *bilder i hodet* :ler:

Skrevet

Hmmmm... svært så mange bilder av meg som er ute og går nå da...? Og jeg som er veldig forsiktig med hvem jeg sender til.... :sjarmor:

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Ikke snakk om bilder!!! Ut!!! UT!!!!! :o

Skrevet
:hoho: Du kan ikke klage på spredning av bilder du selv har lagt ut da :hoho:
Skrevet
:hoho: ok, jeg er nødt til å lære meg å ikke gå inn på sånne tråder mens jeg snakker med kunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...