Gå til innhold

Blowjob vs handjob?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til kvinner: Hva liker dere best å gi? Og har dere noen ''triks'' eller spesielle trekk blant disse? ;)

Til menn: Hva liker dere best, og hvordan kan en person utføre handlingene best? :)

Anonymkode: 2f865...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!

Anonymkode: 51eaa...eaa

Skrevet

Liker best å gi BJ, hvis fyren liker en finger opp bak i tillegg så er det beste trikset for at orgasmen blir mer intens. 

Anonymkode: 1b4b0...b47

• Liker 3
Skrevet

En blowjob innebærer jo til dels en handjob også. Man bruker jo både munn, tunge og hender når man gir en BJ. Tror de fleste menn foretrekker en blowjob, jeg foretrekker også å gi det. Tenker at en handjob er noe de strengt tatt kan få til minst like bra selv.

• Liker 1
Skrevet

Elsker å gi blowjob. Det tenner meg så mye, at jeg blir helt skjelven av bare tanken på det..:rodme:

Anonymkode: b11a2...e47

• Liker 1
Skrevet

Kombinasjon av bj og handjob liker jeg best. Enda bedre blir det når hun "drøyer" det ut og ikke bare runker meg til jeg kommer med en gang.

Anonymkode: 982b8...5d3

• Liker 2
Gjest MrGreen
Skrevet

Liker begge, kanskje ett hakk bedre BJ. 

Skrevet (endret)

Vel der er offisiellt. Jeg har kommet til denne delen av forumet igjen. Blowjob er bra, men jeg vil jo ikke at JILL mister jobben

Endret av DeliciouslyMalicio
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Handjob, uten tvil. Foretrekker det i raskt tempo, for ellers kommer jeg ikke:)

Skrevet

Foretrekker å gi blow job, syns det kan være ganske gøy. Fikk alltid høre fra eksen at jeg var veldig god til det, men så var vi enig i hvordan det skulle gjøres best mulig for ham. Han kunne f.eks fint presse hodet mitt ned, holde meg fast helt nede til jeg gispet etter luft, presse med ned igjen hvis jeg prøvde å komme opp o.l. Jeg lærte også å utføre deep throat på ham, men da måtte det være tydelig for ham når jeg måtte få komme opp for luft. For noen ville dette blitt for røft, men jeg liker det sånn. Mer rolige blowjobs syns jeg er litt tamt og kjedelig å gi. 

Anonymkode: 18d95...531

Gjest Frk. Violeta
Skrevet

BJ, uten tvil! Det tenner meg også, så da får vi begge noe godt ut av det :D

Skrevet

Foretrekker å motta HJ. Mulig at det er partneren, men BJ har liksom ikke gitt meg noe særlig.

• Liker 1
Skrevet

HJ for min del, har svært vanskelig for å komme av en ren BJ. Men for all del, har ingenting imot at hun bytter til munnen i siste øyeblikk 😆 Men da er timingen litt kritisk, om hun bytter for tidlig, er det nærmest "rykk tilbake til start"...

Skrevet

BJ uten tvil. Men for å få meg til å komme må det litt håndarbeid til også. 

Sier som Ole Brum jeg, ja takk begge deler.

Skrevet
15 timer siden, Fox Mulder skrev:

Handjob, uten tvil. Foretrekker det i raskt tempo, for ellers kommer jeg ikke:)

Da burde du øve deg på saktere tempo og med glidemiddel. Ikke bra med kanintempo

Anonymkode: e3c8b...6f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...