AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Nå har jo jeg hatt den samme partneren i et år, og vi har hatt rikelig og regelmessig sex de siste fire månedene.. men på grunn av diverse årsaker, så kan ikke vi ha den intim-tiden uten klær og sånn.. og det er jo helt greit, men jeg er ekstremt sjenert overfor å dra ned buksa liksom. Jeg er så redd han skal "se" og hvordan det "ser ut".. jeg finnes jo ikke sjenert ovenfor noe annet, bare det ene området.. og jeg vil på en måte legge det fra meg og komme over den sjenerte biten.. skjønner ikke hvorfor jeg er sjenert engang, eller "redd".. men hvordan..? Anonymkode: 09483...ee0
Uredd Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Hva er det du er redd for at han skal få se da?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 2 timer siden, Uredd skrev: Hva er det du er redd for at han skal få se da? Dulla mi.. altså vaginaen liksom.. Anonymkode: 09483...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Lol...Dulla mi? Skjerpings, jente! Har en venninne som sier at hun er sjenert men det eneste som hjelper er å kle av seg i lyset og gi faen. Hun har drive! Forsøk, ts! Kom igjen Anonymkode: 5ad97...ea0 1
Gjest Coolaid Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dulla mi.. altså vaginaen liksom.. Anonymkode: 09483...ee0 "Dulla" min? Det har jeg aldri hørt før....
Uredd Skrevet 13. februar 2017 #6 Skrevet 13. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dulla mi.. altså vaginaen liksom.. Anonymkode: 09483...ee0 Jupp... Mhmm... Det hender jo at mannen får sett noe av dette når han befinner seg der nede ja. Hva er det du frykter skal skje som et resultat av at han får sett dette da..?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #7 Skrevet 13. februar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jo jeg hatt den samme partneren i et år, og vi har hatt rikelig og regelmessig sex de siste fire månedene.. men på grunn av diverse årsaker, så kan ikke vi ha den intim-tiden uten klær og sånn.. og det er jo helt greit, men jeg er ekstremt sjenert overfor å dra ned buksa liksom. Jeg er så redd han skal "se" og hvordan det "ser ut".. jeg finnes jo ikke sjenert ovenfor noe annet, bare det ene området.. og jeg vil på en måte legge det fra meg og komme over den sjenerte biten.. skjønner ikke hvorfor jeg er sjenert engang, eller "redd".. men hvordan..? Anonymkode: 09483...ee0 Det er stor fare for at han blir kåt hvis han ser hvordan du ser ut der nede. Anonymkode: 98230...68f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå