AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Dette blir en omvendt tråd av den andre morsdagstråden. Denne går til dere mødre med voksne barn. Jeg har selv to voksne sønner, men opplever aldri noen som helst oppmerksomhet rundt denne dagen, ingen gratulasjon ingen tekstmeldig og selvfølgelig da aldri blomster eller annet. Får heller aldri noe til jul eller bursdag. Dette er faktisk ganske sårende, jeg er absolutt ikke storforlangende, hadde blitt overlykkelig for en bukett til en 50 lapp kjøpt på Rema. Som mor er det jo llitt sårt å aldri bli tenkt på av sine egne barn. Lurer på om det er noen andre som opplever det samme? Anonymkode: 2ea33...339
Gjest chisandra Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 (endret) Hehe, minner de på det. Sier at det ikke nødvendigvis vil være smart å glemme å gratulere sin mor, med tanke på deres egen bursdag etc. senere i år. Endret 12. februar 2017 av chisandra
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 6 minutter siden, chisandra skrev: Hehe, minner de på det. Sier at det ikke nødvendigvis vil være smart å glemme å gratulere sin mor, med tanke på deres egen bursdag etc. senere i år. Hm ja. men ikke like koselig å bli husket på hvis man må be om det synes jeg. Har hintet litt at det snart er morsdag til han ene som fortsatt bor hjemme, men nei fortsatt ingenting Anonymkode: 2ea33...339 1
Gjest chisandra Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm ja. men ikke like koselig å bli husket på hvis man må be om det synes jeg. Har hintet litt at det snart er morsdag til han ene som fortsatt bor hjemme, men nei fortsatt ingenting Anonymkode: 2ea33...339 Jeg skjønner det hvis det er viktig for deg. Jeg ta det nok med humor fordi disse "ekstradagene" ikke betyr noe i det hele tatt for meg.
dillyduzit Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Jeg kan jo svare som datter; jeg sendte en tekst nå kun fordi du skrev denne posten, ts. Om jeg hadde glemt det? Nei. Men på grunn av trass, og nå høres jeg sikkert jævlig barnslig ut, men hvorfor skal jeg gratulere med morsdagen når hun selv ikke klarte å ringe den ene datteren sin på bursdagen? Ikke veldig vanskelig å huske på, hun klarte jo å ringe søsteren min som in fact, er tvillingen min, så nei. I tillegg til dette har jeg prøvd å fått tak i hun i overkant av noen uker, sender jeg en melding om et spørsmål får jeg heller ikke svar - så nei, akkurat i dag enser jeg ikke en tanke på å sende noe melding. Som en over her sier, det går to veier. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 3 minutter siden, dillyduzit skrev: Jeg kan jo svare som datter; jeg sendte en tekst nå kun fordi du skrev denne posten, ts. Om jeg hadde glemt det? Nei. Men på grunn av trass, og nå høres jeg sikkert jævlig barnslig ut, men hvorfor skal jeg gratulere med morsdagen når hun selv ikke klarte å ringe den ene datteren sin på bursdagen? Ikke veldig vanskelig å huske på, hun klarte jo å ringe søsteren min som in fact, er tvillingen min, så nei. I tillegg til dette har jeg prøvd å fått tak i hun i overkant av noen uker, sender jeg en melding om et spørsmål får jeg heller ikke svar - så nei, akkurat i dag enser jeg ikke en tanke på å sende noe melding. Som en over her sier, det går to veier. Har dere et vanskelig forhold? Eller så hadde jeg blitt veldig bekymret, hadde jeg vært deg.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Hvorfor må man absolutt ha en spesiell dag, for å hedre foreldrene sine? Klarer man ikke å vise at man er glad i foreldrene sine uavhengig av slike dager? Anonymkode: 902e1...f42
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 Slike dager er tull og vi har aldri feiret dem i vår familie. Derfor nekter jeg å plutselig skulle begynne med det nå, bare fordi alle andre gjør det. Min mor får fine gaver av meg på bursdag og til jul, det syns jeg holder i massevis. Disse mødre som blir så snurte for dette, lurer på hvor mye de selv varter opp far på farsdag. Og, hvorfor har ikke barna en "barnsdag", hvis det først skulle være en dag for alle i familien, mener jeg! Anonymkode: cb810...198
dillyduzit Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Har dere et vanskelig forhold? Eller så hadde jeg blitt veldig bekymret, hadde jeg vært deg. Av og på, alt står fint til, får fint kontakt med pappa, får jeg ikke svar av han ringer han opp i løpet av en time eller to - og da hører jeg som regel om mamma er i bakgrunnen, eller "ja i dag skal vi ha xx til middag" Hun snakker med søsteren min, vil nok si annenhver dag - minst, så når jeg prøver å få kontakt eller sender en melding uten interesse tilbake så gir jeg bare opp.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #11 Skrevet 12. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må man absolutt ha en spesiell dag, for å hedre foreldrene sine? Klarer man ikke å vise at man er glad i foreldrene sine uavhengig av slike dager? Anonymkode: 902e1...f42 Nei. Man kan kun vise det på disse to dagene. Det er ingen som hedrer foreldrene sine andre dager i året. Sarkasme, ja. Anonymkode: e2efe...387
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #12 Skrevet 12. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slike dager er tull og vi har aldri feiret dem i vår familie. Derfor nekter jeg å plutselig skulle begynne med det nå, bare fordi alle andre gjør det. Min mor får fine gaver av meg på bursdag og til jul, det syns jeg holder i massevis. Disse mødre som blir så snurte for dette, lurer på hvor mye de selv varter opp far på farsdag. Og, hvorfor har ikke barna en "barnsdag", hvis det først skulle være en dag for alle i familien, mener jeg! Anonymkode: cb810...198 Men her er det ingen gaver til bursdag og jul heller. Men jeg gir selvfølgelig til dem. TS Anonymkode: 2ea33...339
ViljaH Skrevet 12. februar 2017 #13 Skrevet 12. februar 2017 Slutt å gi bursdags- og julegave til dem da. Bortskjemte egoistiske ungfoler. Så fatter de kanskje poenget. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #14 Skrevet 12. februar 2017 4 minutter siden, ViljaH skrev: Slutt å gi bursdags- og julegave til dem da. Bortskjemte egoistiske ungfoler. Så fatter de kanskje poenget. Har faktisk vurdert det. Har også hatt i tankene å ta en prat med dem, at jeg er lei av enveiskjøringen. At enten får alle gi eller ingen. De gir forøvrig ikke gaver til hverandre heller. TS Anonymkode: 2ea33...339
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #15 Skrevet 13. februar 2017 Nei blir ikke hedret på morsdag men nå har sønnen autisme og er ikke spesielt flink til å huske andres bursdager, markering ja hva det måtte være. Har aldri feiret morsdag når han vokste opp så kansje derfor også. Vi har nok gjort dem bortskjemte ts, ikke lært dem takknemlighet og de har tatt oss for gitt. Anonymkode: ad3c8...5c8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #16 Skrevet 14. februar 2017 Samme her. Har tre gutter selv. Hører ikke noe på morsdag eller bursdag. Anonymkode: 81144...eba
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #17 Skrevet 14. februar 2017 På 12.2.2017 den 20.33, AnonymBruker skrev: Men her er det ingen gaver til bursdag og jul heller. Men jeg gir selvfølgelig til dem. TS Anonymkode: 2ea33...339 Det er skikkelig dårlig av dem å ikke gi deg hverken bursdag- eller julegaver, synes jeg. Men dager som morsdag o.l., synes jeg er overflødige, så at man ikke får noe da, synes jeg er helt greit. Jeg gir aldri min mor noe på morsdag. Men hun får alltid noe til bursdag og jul, da. Anonymkode: bd449...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå