Gå til innhold

Sub - Master , Nok en gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha sett den siste 50 Shades of Grey gremmes jeg rett og slett over hvordan en sånn destruktiv relasjon som Sub og Master kan forherliges og romantifiseres ,

Her har vi kjempet for likestilling mellom kjønnene og så 

kommer det forherligelse av filmer med seksuell undertrykkelse av kvinnen som hjernevasker tenåringsdøtrene våre .

voldtekt er lov og et nei er ikke akseptert . Det ligger jo

helt i banen med den økningen vi ser av vold ellers i samfunnet .

Hvor ble det av kjærligheten ? 

Er det virkelig dette vi vil ha ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Marit Helene Nitte skrev:

Etter å ha sett den siste 50 Shades of Grey gremmes jeg rett og slett over hvordan en sånn destruktiv relasjon som Sub og Master kan forherliges og romantifiseres ,

Her har vi kjempet for likestilling mellom kjønnene og så 

kommer det forherligelse av filmer med seksuell undertrykkelse av kvinnen som hjernevasker tenåringsdøtrene våre .

voldtekt er lov og et nei er ikke akseptert . Det ligger jo

helt i banen med den økningen vi ser av vold ellers i samfunnet .

Hvor ble det av kjærligheten ? 

Er det virkelig dette vi vil ha ?

Dette var et fryktelig sexistisk innlegg. Menn og kvinner kan være dominante. Menn og kvinner kan være submissive. Dette er likestilling.

Mener du døtre er mer mottagelige for å bli hjernevasket? Dette er en veldig sjåvinistisk ting å si. Alle ungdommer er like dumme, det vet jeg, jeg jobber med dem.

Selvsagt kan man ha kjærlighet på forskjellige måter.

Det er ikke det de fleste vil ha, men selv om jeg ikke vil ha Riesling på boks servert med hermetiske blåskjell og prince light, så ser jeg at andre kan ha glede av det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...