AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 For de får ikke fram sitt virkelige potensial. Om man bare kunne sminke seg riktig, hadde alle kunne sett ut som divaer! Se bare meg, jeg er middels pen, men pga jeg behersker sminketeknikken, så ser jeg ut som en DIVA Anonymkode: 1aacd...013
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Jeg synes synd på dem som ikke innser at dem har mer potensiale enn utseende. Hadde dem bare sluttet sminke seg, så kunne man fokusert på personligheten. Se bare på meg, jeg er middels pen, men pga jeg behersker virkeligheten og ikke gjemmer meg bak en maske hver dag, så har jeg masse gode venner, og god jobb. Anonymkode: 68194...907 32
Mainecoon Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Synes slett ikke det er synd i meg selv som ikke kan å sminke meg. Jeg ser faktisk pen ut uten sminke 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Så for å oppsummere alle trådene dine: - det er synd på de som ikke kan sminke seg - det er synd på de som ikke har merkeklær - det er synd på de som ikke har frisørbleket hår - det er synd på de som har nesehår Noe jeg har glemt? Anonymkode: a2dd0...508 15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Er på en måte litt enig. Har ikke noe imot sminke, jenter må gjerne sminke seg for å fremheve det positive / skjule det negative. Men jenter som bruker sminke som maling og man ser det så jævlig godt kunne godt trengt litt opplæring i faget. Anonymkode: 8b19b...08e 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Når ble diva synonymt med lekker, vakker, pen, etc.? Tenker bare snørrhoven dame i høye hæler jeg... Anonymkode: 4c3e4...2fa 18
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 8 timer siden, Mainecoon skrev: Synes slett ikke det er synd i meg selv som ikke kan å sminke meg. Jeg ser faktisk pen ut uten sminke Ja, du ser pen ut uten sminke. Nei, det er ikke synd på folk som ikke kan eller vil sminke seg. Anonymkode: 060b0...84a 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #10 Skrevet 13. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når ble diva synonymt med lekker, vakker, pen, etc.? Tenker bare snørrhoven dame i høye hæler jeg... Anonymkode: 4c3e4...2fa Moderer meg. Nå er det flere som spør om en litt mer saklig diskusjon. Dette er ikke mine ord i allefall, og hva som er pent bestemmer den som syntes det er pent selv. Hvis jeg syntes at Channum Tating eller Shawn Mendes er kjekk så kan ikke folk motsi meg på det, jeg vet jo best selv hvem jeg syntes er pen eller kjekk for eksempel. Men ja, meget pene, både med og uten sminke. Alle sammen. Hvorfor tenker du det? Hva gjør hun siden du tenker at noen er hoven? Anonymkode: 060b0...84a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 Jeg kan ikke sminke meg og vet at jeg hadde rykka mange poeng opp på skalaen om jeg hadde vært like god som disse i sminke grupper osv men ingen har lært meg og ingen venninner bryr seg når jeg spør. Typen ser ikke forskjell på en foundation og en annen og vet ikke hvordan jeg skal legge kajal. Så hvordan kan jeg bli god uten veiledere og hjelp? Ser litt på youtube men de fleste der er veeeeeldig sminket igjen med åtte produkter på bare huden liksom.. og er ikke lett å bedømme seg selv når jeg har hermet etter en video å se om det ble bra eller ikke. .. så hvordan ? Anonymkode: c075a...969 1
fresia Skrevet 13. februar 2017 #12 Skrevet 13. februar 2017 jeg synes mer synd på de som bruker så mye sminke at de ser ut som vidt forskjellige personer med og uten sminke. neida, eller jo. det er alt for mange før/etter sminkevideoer på instagram hvor jeg synes de så mye finere ut på før-bildet. naturlig look går foran oversminket anytime... med oversminket mener jeg conturing, falske øyevipper og bryn 5
Gjest antbug Skrevet 13. februar 2017 #14 Skrevet 13. februar 2017 Jeg skulle veldig gjerne lært mer om sminking, men det er ingen grunn til å synes synd på meg selv om jeg ikke behersker det til fulle. Jeg kan mye annet nyttig og unyttig
Gjest O.G. Skrevet 13. februar 2017 #15 Skrevet 13. februar 2017 Sitat Synd på de som ikke har lært å sminke seg Niks, folk har forskjellige interesser og det må jo være greit.
Arkana Skrevet 13. februar 2017 #16 Skrevet 13. februar 2017 (endret) 22 timer siden, Mainecoon skrev: Synes slett ikke det er synd i meg selv som ikke kan å sminke meg. Jeg ser faktisk pen ut uten sminke Jepp, jeg også. Jeg synes synd på de som føler de ikke kan forlate huset uten å ha på et tonn sminke. Det er rett og slett veldig trist at man føler slik om sitt eget utseende. Og så er det veldig mange som tror de kan sminke seg, men som definitivt ikke kan. Endret 13. februar 2017 av Arkana 3
Hjertefisk Skrevet 13. februar 2017 #18 Skrevet 13. februar 2017 Jeg synes det er stygt med mye sminke. Iallefall sånn Diva-sminke. Så... smak og behag. 1
Aldri Skrevet 13. februar 2017 #19 Skrevet 13. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Så for å oppsummere alle trådene dine: - det er synd på de som ikke kan sminke seg - det er synd på de som ikke har merkeklær - det er synd på de som ikke har frisørbleket hår - det er synd på de som har nesehår Noe jeg har glemt? Anonymkode: a2dd0...508 Jo, var det ikke noe med løsvipper også?
Hattivatti Skrevet 13. februar 2017 #20 Skrevet 13. februar 2017 Jeg hadde kanskje vert penere hvis jeg kunne sminke meg, men hvorfor skal jeg? Jeg har det greit nok slik jeg ser ut og synes det er dumt at mange sminker bort mange av de unike trekkene sine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå