AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Driver med en del styrketrening og går tur. Har et relativt greit kosthold og har tidligere slanket meg, så jeg vet jo sånn høvelig hvor mye kalorier det er i de ulike matvarene. Jeg ønsker å få en mer definert kropp, og er villig til å gjøre noen endringer i kostholdet for å få de til, men vil ikke ha det ekstremt. Ønsker å kunne kose meg en gang i blant dersom jeg hat lyst til det. Per nå så står kroppen i ganske stand by. Jeg kjenner at jeg blir sterkere og får litt mer definerte muskler, men det ligger fortsatt en del fett utenpå. Er det mulig å oppnå resultater uten å slanke seg, men kun med trening? Hvor mye lenger tid vil det isåfall ta? Er jo kjent med at kiloene forsvinner på kjøkkenet og grammene på trening... Anonymkode: 48e22...2a4
ajarRun Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Det tar sånn tre år å legge på seg 30 kilo muskler. Å bli stor tar lang tid.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 33 minutter siden, amativeReflection skrev: Det tar sånn tre år å legge på seg 30 kilo muskler. Å bli stor tar lang tid. Er det mulig for kvinner også? 1 kilo muskler i måneden høres veldig bra/mye ut i mine ører. Anonymkode: 1a281...a46
ajarRun Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det mulig for kvinner også? 1 kilo muskler i måneden høres veldig bra/mye ut i mine ører. Anonymkode: 1a281...a46 Det er vel første året man legger på seg mye og så går det ned. Tror det er noe mindre for kvinner, men etter tre år med styrketrening tre ganger i uken vil det være synlig uansett hvem du er.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Det er vel første året man legger på seg mye og så går det ned. Tror det er noe mindre for kvinner, men etter tre år med styrketrening tre ganger i uken vil det være synlig uansett hvem du er. Hvor mye kan man forvente å gå opp i muskler som kvinne om man trener riktig og spiser riktig etter 6 måneder? Anonymkode: 1a281...a46
ajarRun Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye kan man forvente å gå opp i muskler som kvinne om man trener riktig og spiser riktig etter 6 måneder? Anonymkode: 1a281...a46 WOMAN: between 0.12 – 0.25 pounds of muscle per week Men de sier også at det går mye fortere hvis du er en begynner. Det er bare å starte å se. Det viktige er at du på få år kan se mye bedre ut med styrketrening.
Gjest Anthrax Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Tren tung styrke Spiser du sunt, proteinrikt og ikke overdriver kardioen så kommer den bygde kroppen greit til.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #8 Skrevet 14. februar 2017 På 12.2.2017 den 17.25, amativeReflection skrev: Det tar sånn tre år å legge på seg 30 kilo muskler. Å bli stor tar lang tid. Det er nesten umulig å legge på seg 10kg med muskler i året. Man kan bygge ca 18-20 kg de første 4-5 årene med bra trening og rent kosthold. Er du kvinne må du regne med ca halvparten. Anonymkode: 15222...777
ajarRun Skrevet 14. februar 2017 #9 Skrevet 14. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nesten umulig å legge på seg 10kg med muskler i året. Man kan bygge ca 18-20 kg de første 4-5 årene med bra trening og rent kosthold. Er du kvinne må du regne med ca halvparten. Anonymkode: 15222...777 Man legger på seg ganske mye det første året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå