AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Del Skrevet 12. februar 2017 Jeg har i årenes løp innsett at jeg har det best alene, eller med personer som har egenskaper som meg:) Men et slikt liv er veldig vanskelig, og nesten uungåelig. For daglig eksponeres man for mange ulike folk. Det er umulig å slippe unna.. Når jeg og min familie er på ferie og andre utflukter, reiser vi langt langt unna. Og godt er det. For da får jeg pusterom fra mennesker som får meg til å føle meg uvel. Mange er frekke, rare, påtrengende og nysgjerrige på en negativ måte. Desverre har jeg også erfart personer som bevisst ønsket meg vondt. Jeg trives best alene forde jeg er selvstendig i mitt liv og gjøren. Blir kvalt om noen kommer med unyttige råd til meg, og undervurderingen de gjør av meg.. Det er veldig godt å komme seg unna slike, men de vil jo helst presse seg inn i livet mitt for å gjøre mer skade. Sitter jeg f.eks i en bil, så kommer enkelte etter og kakker på ruten. Etterfulgt av aggressivt snakk og spørsmål om ting de ikke har noe med. Slike vil jeg ikke ha noe med, men de gir liksom aldri slipp på deg. De følger med deg, rapporterer andre og sprer løgn. Så dreier alt seg om fasade, de rette menneskene, topputdannelse(som i deres verden gir en falsk illusjon om høyere verdi) osv.. Folk er så avhengi av hverandre i dag at det grenser seg mot hjelpeløshet. Mens andre får angst over å være litt alene hjemme, trives jeg der og har 1000 ideer:) Jeg er selvgående og trenger ikke noen til å finne på noe. I så fall kan jeg finne på noe med noen som får meg til å føle meg bra. Anonymkode: f03a8...31a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 12. februar 2017 #2 Del Skrevet 12. februar 2017 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Del Skrevet 12. februar 2017 Godt at folk er forskjellige. De som foretrekker å være hjemme alene har mulighet til det og de som foretrekker å være ute å sosialisere seg mer har mulighet til det. Ingen av delene er galt og ingen av delene vitner om hjelpeløshet i seg selv. Folk er bare forskjellige Noen får angst av å være alene, og noen får angst av å være ute blandt folk. Slik er det. Anonymkode: 36700...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Del Skrevet 12. februar 2017 Du er en fin person ts. Anonymkode: 8d402...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. februar 2017 #5 Del Skrevet 12. februar 2017 Forstår deg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Del Skrevet 12. februar 2017 Kjenner meg veldig godt igen her. Jeg liker også best å være hjemme, for meg selv eller med samboer. Ikke fordi jeg er redd for å gå ut osv. Men jeg trives bare best slik. Jeg finner ingen i dag som klarer å ikke irritere meg, enten de har noe negativt å si om meg eller andre. Kanskje er det bare noe galt med meg, men slik får det bare vær! Anonymkode: 39140...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå