AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Hei, jeg lurer på hvor vanlig det faktisk er å gjøre noe ut av morsdag. Hva gjør dere? (Jeg bæsja i alle fall litt på leggen, siden jeg snakket med min mor, men glemte å si noe som helst, i tillegg endte vi opp med å krangle og jeg hadde glemt at det var morsdag, og nå føler jeg meg som verdens dårligste sønn.) Anonymkode: a74ef...f21
KaDust Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Når hun bodde nærmere pleide jeg å kjøre opp til henne med en liten gave, enten noe håndlaget eller noe. Nå som hun har flyttet langt avgårde sender jeg hun kun en melding med "God morsdag" og noen hjerter.
boblevann Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Nei, dette har vi aldri feiret. Sender mld med ''gratulerer med morsdagen'' men ikke noe mer enn det
Nøste~ Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Sender bare en "gratulerer med morsdag" melding.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Jeg synes det er hyggelig å gjøre stas på mamma, så lillesøster som bor hjemme fortsatt ordner som regel noe fra oss begge. Tidligere har vi spist kake og kanskje spist en god middag, og feiret litt. Hadde jeg bodd en del nærmere (ev. ikke vært så travel denne helgen), hadde jeg nok reist på besøk. Anonymkode: 2d604...4c8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Det varierer litt. I dag har vi spist middag sammen. Noen ganger sender jeg bare sms, andre ganger spleiser vi ungene på en blomsterbukett eller noe annet fint Nå er jeg også mor selv, og selv om min sønn bare er 1 år så er pappaen veldig flink å hjelpe til med å finne blomster og fine gaver til meg Det er veldig hyggelig å bli gjort litt stas på, og selv om man såklart burde vise sin mor (og far og andre) at man setter pris på dem gjennom hele året så er det jo litt stas å ha en "egen" dag også. Anonymkode: b6b27...a73
Sirah Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Jeg syntes sånne dager bare er tull. Jeg setter pris på mamma alle dager i året og trenger ikke en egen dag for å vise at jeg er glad i henne. Så klart ringer jeg å sier gratulerer med morsdagen fordi jeg vet at hun setter pris på det, men bor såpass langt unna at det ikke er aktuelt å ta turen. 2
chouette Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 Vi spiser middag sammen og jeg kjøper vanligvis blomster og prøver å bake noe. Vanligvis har mamma fikset noe selv også, hun er fullstendig klar over at meg på kjøkkenet er risikosport. Jeg synes det er en fin gest med en oppmerksomhet av den typen. Det samme gjelder farsdag. Jeg er takknemlig over mine gode, snille foreldre som bare er mennesker som alle andre, og som kan ha sine feil og mangler til tider, men jeg har alltid hatt en trygg og god oppvekst og vi har et godt og nært forhold. Når det er sagt så synes jeg enkelte drar den litt langt med gaver i størrelsesorden smykker, ferieturer etc. Traff på en bekjent på kjøpesenteret i går, han hadde faktisk kjøpt Tesla til sin kjære mor, ene og alene i anledningen morsdag.
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 Ringer bare for å gratulere med dagen, den feires ikke.
Gjest EpleDrue Skrevet 12. februar 2017 #12 Skrevet 12. februar 2017 Når jeg var yngre var det hjemmelaget morsdagskort. Nå møtes hele søskenflokken på besøk hjemme hos mor, og hun står for en bedre middag. Jeg tar med blomster og gir en klem. Synes en slik dag er veldig fin, en mor fortjener en dag hun er i fokus. Jeg er takknemlig for den trygge og gode oppveksten jeg har fått.
FantasDick Skrevet 12. februar 2017 #14 Skrevet 12. februar 2017 Da vi var små og hjemmeboende pleide vi å lage kort, bake en kake og vekke mamma med frokost på senga. Nå som vi er voksne pleier jeg å gi sende melding og kanskje snakke med henne på tlf. Bor ikke i samme by som henne, så får ikke dratt på besøk, men skal spandere lunsj på onsdag - da skal vi treffes. Da jeg bodde i byen pleide jeg å gi blomster. 1
Minlillesky Skrevet 12. februar 2017 #15 Skrevet 12. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg lurer på hvor vanlig det faktisk er å gjøre noe ut av morsdag. Hva gjør dere? (Jeg bæsja i alle fall litt på leggen, siden jeg snakket med min mor, men glemte å si noe som helst, i tillegg endte vi opp med å krangle og jeg hadde glemt at det var morsdag, og nå føler jeg meg som verdens dårligste sønn.) Anonymkode: a74ef...f21 Ring henne og gratuler henne. Fortell henne hvor mye hun betyr for deg. Man setter som regel pris på foreldrene sine resten av året og, men på morsdagen er det godt med det lille ekstra
annebanane Skrevet 12. februar 2017 #16 Skrevet 12. februar 2017 Siden jeg ikke har vært med mamma på morsdagen siden vgs, så har det blitt til en telefonsamtale eller en melding. I år har jeg gitt henne en uke på å velge en dato som passer, så skal vi finne på noe bare oss to for en gangs skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #17 Skrevet 13. februar 2017 Et besøk og blomster gav jeg min mor Anonymkode: 1269e...5a1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #18 Skrevet 13. februar 2017 Morsdag er tull. Akkurat som valentines og andre såkalte spesielle dager. De er kun til for at folk skal kjøpe mer søppel enn ellers, så butikkene kan få inn noen ekstra kroner. Anonymkode: d435c...dbd 1
Gjest Magnifiq Skrevet 13. februar 2017 #19 Skrevet 13. februar 2017 Vi feirer. Nå er vi en familie som treffes og feirer det som kan feires da. I år bestilte jeg morgenlevering med ferske rundtykker, og godt pålegg til mamma, samt blomster.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #20 Skrevet 13. februar 2017 15 timer siden, Silfen skrev: Morsdag er tull. Feires aldri. Haha. Rett på sak som alltid. Liker det Anonymkode: d435c...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå