Gå til innhold

Enda flere fordelsprogram.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er Europris også i gang med fordelsprogram - MER. Slettet mailen. Orker ikke flere fordeler..... 

• Liker 2
Skrevet

Vi får starte EasyShop, ingen fordeler, kun bakdeler og enkel handling.

• Liker 3
Skrevet

Haha, så enig!

Jeg er så lei av at man ikke kan kjøpe noe som helst om dagen uten at de spør om man er medlem!! 

Og så registrerer man seg til slutt og tror kanskje man er ferdig med maset, men neida.. man må ha med kundekort eller oppgi mobilnummeret hver gang man handler. Trumf og Rema/Æ er OK, for det er det ikke noe gnål med når bankkortet er registrert, men det der h****s Coop-kortet, samt Vita, HM, Kappahl, Kitchn, Kid, Kremmerhuset osv. 

For ikke å snakke om min enorme samling med stempelkort (fra kiosk, kaffebarer, Gina Tricot, Lagerhaus osv) med ett stempel på. Jeg bruker bare en liten kortholder, jeg gidder ikke drasse rundt på en mega-lommebok for og få plass til all driten i tilfelle jeg skal kjøpe en pakke tyggis et sted jeg må bruke et av kortene.

Unngår faktisk aktivt å kjøpe tamponger på Kiwi, for der har de jo en mensenbleieavtale hvor man får hver 4. gratis, men jeg har aldri med det fuckings kortet og må få et nytt hver gang. Blir gal. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg aner snart ikke hvor jeg er kundemedlem lengre. Innimellom har jeg gode forsetter om å ta en skikkelig gjennomgang og melde meg ut av det meste, men det blir bare et ork... Samtidig er det ubehagelig å tenke på at opplysninger om navn, mail og hva nå enn de ulike "krever", svirrer rundt omkring. Mener jeg en gang leste om en app eller et chometillegg som ville kunne finne alle steder man er medlem, og så er det å gå igang og melde seg ut ? Men da må man vel først registrere seg der og....

Skrevet
På 2/12/2017 den 17.08, Cuntzilla skrev:

Haha, så enig!

Jeg er så lei av at man ikke kan kjøpe noe som helst om dagen uten at de spør om man er medlem!! 

Og så registrerer man seg til slutt og tror kanskje man er ferdig med maset, men neida.. man må ha med kundekort eller oppgi mobilnummeret hver gang man handler. Trumf og Rema/Æ er OK, for det er det ikke noe gnål med når bankkortet er registrert, men det der h****s Coop-kortet, samt Vita, HM, Kappahl, Kitchn, Kid, Kremmerhuset osv. 

For ikke å snakke om min enorme samling med stempelkort (fra kiosk, kaffebarer, Gina Tricot, Lagerhaus osv) med ett stempel på. Jeg bruker bare en liten kortholder, jeg gidder ikke drasse rundt på en mega-lommebok for og få plass til all driten i tilfelle jeg skal kjøpe en pakke tyggis et sted jeg må bruke et av kortene.

Unngår faktisk aktivt å kjøpe tamponger på Kiwi, for der har de jo en mensenbleieavtale hvor man får hver 4. gratis, men jeg har aldri med det fuckings kortet og må få et nytt hver gang. Blir gal. 

Kjøp 4 på en gang, og si du skal ha den ene gratis.

Anonymkode: d51dd...a53

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp 4 på en gang, og si du skal ha den ene gratis.

Anonymkode: d51dd...a53

Hvordan i allverden skal jeg få 5 kopper kaffe til bilen? 

Jeg tror de utlendingene som håndvasker bilen min trodde jeg hadde tørnet hvis jeg ba dem vaske bilen min 5 ganger på rad.

Skrevet

Jeg takker konsekvent nei til fordelsprogram. 

Hvorfor?

Fordi jeg ikke ønsker meldinger på telefonen og varsler på epost om tilbud fra butikker. Det blir litt "mind-control". Jeg er sikker på at det ville få meg til å kjøpe mer crap jeg ikke trenger.

Skrevet

Jeg er heller ikke medlem i noe. Jo, forresten, har Coop-kort, fra mange år tilbake... Jeg gidder ikke alt det styret med å huske på kort når jeg handler. Nå unngår jeg Rema, for jeg tror jeg blir "lurt" siden jeg ikke er medlem av Æ-klubben. Da har de vel skrudd prisene opp for oss andre, slik at medlemmene skal få det billigere totalt.

Jeg byttet bank pga at jeg var lei av maset om kundefordeler og fordelsprogram. Var medlem i Nordeas gunstigste fordelsprogram i flere år, men det var mye styr (telefoner fra rådgivere om div lure pensjonsfond etc), og jeg oppdaget at alle andre hadde lavere rente enn jeg likevel.

Det er godt å ha en bank (Skandiabanken) som har like priser for alle. Ønsker meg dette i matbutikkene også. Føler livet mitt er komplisert nok uten at jeg må tenke på kort og avtaler og hva som lønner seg å handle i hvilken butikk akkurat i dag for akkurat mitt fordelsprogram.

Anonymkode: 30cf5...ba1

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke medlem i noe. Jo, forresten, har Coop-kort, fra mange år tilbake... Jeg gidder ikke alt det styret med å huske på kort når jeg handler. Nå unngår jeg Rema, for jeg tror jeg blir "lurt" siden jeg ikke er medlem av Æ-klubben. Da har de vel skrudd prisene opp for oss andre, slik at medlemmene skal få det billigere totalt.

Jeg byttet bank pga at jeg var lei av maset om kundefordeler og fordelsprogram. Var medlem i Nordeas gunstigste fordelsprogram i flere år, men det var mye styr (telefoner fra rådgivere om div lure pensjonsfond etc), og jeg oppdaget at alle andre hadde lavere rente enn jeg likevel.

Det er godt å ha en bank (Skandiabanken) som har like priser for alle. Ønsker meg dette i matbutikkene også. Føler livet mitt er komplisert nok uten at jeg må tenke på kort og avtaler og hva som lønner seg å handle i hvilken butikk akkurat i dag for akkurat mitt fordelsprogram.

Anonymkode: 30cf5...ba1

Alle butikkene har skrudd opp prisene sine. Rema er fortsatt billigst uten noen rabatter (http://enhver.no/priser/), så du lurer egentlig bare deg selv :skratte:

Endret av penny_
Skrevet

tja, når jeg handler i Sverige så slipper man "Æ", app eller andre fordelsprogrammer.

-Billigere er det også.

-Utvalget er fantastisk mye bedre.

-Kjører man elektrisk så spanderer jammen meg butikkene også gratis strøm.

Anonymkode: 070fe...53e

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tja, når jeg handler i Sverige så slipper man "Æ", app eller andre fordelsprogrammer.

-Billigere er det også.

-Utvalget er fantastisk mye bedre.

-Kjører man elektrisk så spanderer jammen meg butikkene også gratis strøm.

Anonymkode: 070fe...53e

Høres slitsomt ut å reise flere mil for å storhandle en gang i uka eller når man bare trenger en pakke melk eller lignende, men hvis man har veldig mye fritid og ingen fritidsinteresser, så fungerer det sikkert fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...