AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Jeg skal kjøpe en liten kiste, som tilpasser en medium hund, beagle. Hva tror dere det vil koste? Jeg tenker å kjøpe en barnekiste til hunden. Om noe skulle skjedd og jeg måtte begravet hunden min. Noen som vet hva en liten gravstein også vil koste? Anonymkode: bd566...f3a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Er ikke kister dyrt? Vi lagde en selv av tre. Lagde et enkelt kors av tre som gravstøtte. http://dyrebegravelser.no/gravstein-for-dyr Fant denne, google og sjekke om den er legit og alt det. Anonymkode: 4711a...caf
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke kister dyrt? Vi lagde en selv av tre. Lagde et enkelt kors av tre som gravstøtte. http://dyrebegravelser.no/gravstein-for-dyr Fant denne, google og sjekke om den er legit og alt det. Anonymkode: 4711a...caf Jo koster en del. Tenkte 4000-5000kr er greit om kisten er ordentlig Tusen takk for at du sjekket opp, veldig snilt! Anonymkode: bd566...f3a
Tvist Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Kremering av dyr er ganske vanlig, og det finnes veldig mange fine urner om det er aktuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #5 Skrevet 13. februar 2017 15 timer siden, Tvist skrev: Kremering av dyr er ganske vanlig, og det finnes veldig mange fine urner om det er aktuelt. Jeg spør ikke etter kremering, det står tydelig at jeg spør om kiste Jeg skal ikke ha kremering. Anonymkode: bd566...f3a
Gjest Chroma Skrevet 13. februar 2017 #6 Skrevet 13. februar 2017 http://begravelses-byraet.no/priser-og-produkter/ Google "barnekiste priser" så kommer det opp mye.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #7 Skrevet 13. februar 2017 Barnekiste til en hund? Nei, nå har jeg hørt det også... Det er meget sært, for å si det mildt. Det er rett og slett makabert. Kan til og med hende at det finnes regler for slikt, og at det rett og slett er ulovlig å begrave dyr i slike. Hva med å snekre en kasse/kiste selv? Ev. få noen kjente til å gjøre det? Anonymkode: bb8c4...56f 1
EvaLena Skrevet 13. februar 2017 #8 Skrevet 13. februar 2017 Herregud, er du seriøs? Legg hunden i ett favorittteppe hunden har og grav den ned. Det holder i massevis og det har jeg selv gjort.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #9 Skrevet 13. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barnekiste til en hund? Nei, nå har jeg hørt det også... Det er meget sært, for å si det mildt. Det er rett og slett makabert. Kan til og med hende at det finnes regler for slikt, og at det rett og slett er ulovlig å begrave dyr i slike. Hva med å snekre en kasse/kiste selv? Ev. få noen kjente til å gjøre det? Anonymkode: bb8c4...56f Hvorfor skal det være ulovlig å bruke litt penger på graven til hunden å ha en ordentlig grav i hagen? 1 time siden, EvaLena skrev: Herregud, er du seriøs? Legg hunden i ett favorittteppe hunden har og grav den ned. Det holder i massevis og det har jeg selv gjort. Det her er snakk om familiens første hund, den skal ikke gravlegges på den måten. Det er et familiemedlem og vi vil ha ordentlig kiste. Anonymkode: bd566...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #10 Skrevet 13. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal det være ulovlig å bruke litt penger på graven til hunden å ha en ordentlig grav i hagen? Det her er snakk om familiens første hund, den skal ikke gravlegges på den måten. Det er et familiemedlem og vi vil ha ordentlig kiste. Anonymkode: bd566...f3a Fordi det finnes retningslinjer for slikt. Det er ikke engang lov å gravlegge hunder i hagen. Anonymkode: bb8c4...56f 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 Kan dere ikke linke til disse retningslinjene dere snakker om, når dere først nevner dem? Anonymkode: b7005...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå