AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Har panikk. Vi har møttes et par ganger og prater hver dag. Han er en ordentlig gentleman. Men jeg lurer på hvorfor i alle dager han er singel, og hvorfor han i alle dager velger å date meg og snakke med meg hver dag? I starten klarte jeg å være veldig avslappet, men etter vi begynte å møtes merker jeg at jeg bryr meg litt vel for mye. Blir livredd for å være needy og lar heller være å ta kontakt med han. Føler jeg bare bør avslutte det før han sårer meg, men klarer det ikke. Bare venter på at han skal si at "dette var hyggelig, men jeg føler ingen gnist." Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4411b...8f2
ajarRun Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Finn deg en mann du føler deg overlegen ovenfor slik at du kan slippe angsten og bekymringene og han får alt ubehaget i forholdet? Det var en gang noen som sa at man måtte elske seg selv for å kunne elske en annen, og nå har jeg glemt hvor jeg ville med denne setningen...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Har du aldri møtt mennesker som har fått deg til å tenke: skulle ønske de så seg selv slik jeg så dem? Han synes du er bra Anonymkode: 5d3c3...677 8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri møtt mennesker som har fått deg til å tenke: skulle ønske de så seg selv slik jeg så dem? Han synes du er bra Anonymkode: 5d3c3...677 Aw, det var hyggelig skrevet. Har et par venninner som har sagt dette. Får prøve å være mer positiv om meg selv. Anonymkode: 4411b...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aw, det var hyggelig skrevet. Har et par venninner som har sagt dette. Får prøve å være mer positiv om meg selv. Anonymkode: 4411b...8f2 Ja.. Jeg vet at man skal være så utrolig uber-strong bestandig, men må ærlig talt innrømme at mange av de beste menneskene får meg til å tenke "de skulle visst hvordan andre/JEG så dem, så hadde de ikke tenkt sånn om seg selv". Synes jeg tar meg selv i å beundre dem oftere enn disse som er super strong uansett hva det sku gjelde. Han liker deg ts, ta det til deg Anonymkode: 5d3c3...677
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Been there done that.. Jeg ble panikkslagen, visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg - og prøvde å være "god nok for ham" - og han gikk lei. Fordi jeg ikke klarte å være meg selv lenger.. Så mitt råd til deg: vær deg selv, det er en grunn til at han er med deg! Og ikke forandre deg eller oppfør deg sånn som du tror han vil du skal være. Bare prøv å verdsett deg selv og tenk at jo, du ER god nok for ham! For det er du. Anonymkode: 1450c...40f 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #7 Skrevet 14. februar 2017 Hvordan går det, ts?:) Har dere fortsatt kontakt? Anonymkode: 4aa98...f43
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #8 Skrevet 14. februar 2017 Ta og hopp til sengs med han. Kan hende du da får vite hvorfor han er singel. Anonymkode: 5efe8...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå