AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Er jeg rasistisk eller kresen om jeg aldri kunne tenke meg noe annet enn en norsk kjæreste? Det er ikke sånn at jeg ikke har vært i utlandet og ikke minst bodd i utlandet, men jeg liker best nordmenn både for det meste når det kommer til utseendet og kultur. Jeg har vært borti både Amerikanere, Tyskere, Briter, Sveitsere, Australske, Asiatere osv. Men foretrekker de norske damene. Kan vel tilføye at jeg er norsk mann og kunne aldri tenke meg til å gjøre som enkelte andre menn som henter seg asiatere fra Thailand og andre asiatiske land. Anonymkode: 812cd...ad9
Thyra Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Kunne du hatt venner som ikke var norske? Ville du ga reagert negativt om venner eller familiemedlemmer hadde kjærester som ikke csr norske? Hva om noen av dem hadde adoptert et barn fra et annet land?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, Thyra skrev: Kunne du hatt venner som ikke var norske? Ville du ga reagert negativt om venner eller familiemedlemmer hadde kjærester som ikke csr norske? Hva om noen av dem hadde adoptert et barn fra et annet land? TS her. Jeg har mange venner som ikke er norske. Har familiemedlemmer som er sammen med kjærester som ikke er norske og har ikke noe problem med det. Så lenge de er fornøyd, er jeg fornøyd. Vanskelig for meg å ta stilling til det med adopsjon, men vil tro at jeg ikke ville hatt noe problem med det, så lenge alle er tilfreds med det. Anonymkode: 812cd...ad9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 En ikke-tråd om et ikke-tema spør du meg. Nei, du er ikke rasistisk og det er heller ikke jeg som ikke har lyst på en nordmann til kjæreste. Nasjonaliteter skrives ikke med stor bokstav. Anonymkode: 8effd...e14 3
Gjest Newroz Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Nei, vi har jo alle forskjellige preferanser når det gjelder partner. Noen vil han noen som er mest like en selv, med samme bakgrunn, utdanning osv, andre vil ha noe som er ulikt, eller vektlegger ikke bakgrunn, men heller andre egenskaper. Vi kan ikke bestemme oss for hvilke personer vi liker eller ikke, så jeg syns man bare skal gå etter det man faktisk liker og være fornøyd med akkurat det.
Nøste~ Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Nei du er ikke det. Det kalles preferanser og mine er etnisk nordisk.
Thyra Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg har mange venner som ikke er norske. Har familiemedlemmer som er sammen med kjærester som ikke er norske og har ikke noe problem med det. Så lenge de er fornøyd, er jeg fornøyd. Vanskelig for meg å ta stilling til det med adopsjon, men vil tro at jeg ikke ville hatt noe problem med det, så lenge alle er tilfreds med det. Anonymkode: 812cd...ad9 Da er det ikke snakk om rasisme.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Nei du er ikke rasist. Anonymkode: 8c5a3...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå