Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere gode og behagelige helseuniformer?

trenger anbefalt gode sko også? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ikke uniform, får på jobb. Bruker gode joggesko å gå i.

Anonymkode: 9f682...120

Skrevet

Aldri hørt om noen som må kjøpe helseuniform selv... 
Spesielt siden privat uniform er knyttet til stor smittefare...

Anonymkode: 54ced...298

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sykepleierstudiet må man ha egen uniform og naturligvis egne sko til praksis. Jeg kjøpte på gymo og var fornøyd med det jeg fikk der, men kunne nok gjerne også kjøpt på color4care. Har sko fra color4care som jeg er fornøyd med :) 

Anonymkode: 92e5a...8af

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På sykepleierstudiet må man ha egen uniform og naturligvis egne sko til praksis. Jeg kjøpte på gymo og var fornøyd med det jeg fikk der, men kunne nok gjerne også kjøpt på color4care. Har sko fra color4care som jeg er fornøyd med :) 

Det jeg mente var at man må ha egen uniform til øvingsdager og egne sko til praksis :) 

Skrevet

Går på vernepleien. Men er jo samme opplegget sånt sett der vi må kjøpe uniform for bruk på praksisrom/øving på prosedyrer osv.

Jeg bestilte fra GYMO, men opplevde det tok veldig lang tid til pakken kom. I tillegg så er de fleste helseuniformer svært store i str. Så bestill gjerne en str mindre enn hva du vanligvis bruker. Gymo er noe billigere enn typ color4care.

Hvis du har mulighet, kontakt andre studenter som går i trinnene over deg på høgskolen der du går. Sjansen er stor for at noen har liggende en uniform eller to som støver inne i et skap. Spør sykepleiestudenter, eller vernepleiestudenter (om det er vernepleie og der du går). Da kan du eventuelt å låne eller kjøpe det mye billigere + du får prøvd uniformen. Jeg kasta bort mye tid på å bestille feil størrelser -_-.

Skrevet (endret)

Angående sko så brukte jeg bare vanlige joggesko. Funka fint. Så du kan likesågodt gå bort på en sportsbutikk og prøve ut til du finner noen som er gode og komfortable. Jeg brukte samme sko i øving og i praksisperioden. Utrolig viktig med gode sko!

Endret av Puselusk
Skrevet

Jeg var ikke så nøye, og kjøpte bare den fra NSF sin. Mange av mine medstudenter brukte massevis av kroner på å kjøpe flere uniformer i all slags farger, men egentlig er det bare nødvendig med én simpel. Man bruker den jo bare i øving. 

Anonymkode: 17754...388

Skrevet

Om du jobber innen helse så kan du låne en uniform derfra til praksissal og lignende. 

Jeg bruker Nike sine løpesko på jobb. Syns de er lette og gode å ha på. Brukte sandaler før, men liker joggesko bedre da jeg føler de sitter bedre på foten. Løpeskoene puster også godt, så jeg er fornøyd. 

Anonymkode: ad560...39b

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjemmetjenesten, mange kjøper overdeler selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...