Gå til innhold

Hva var dette...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i en bursdagsfest i går hvor jeg kom i prat med en mann. Han fanget oppmerksomheten min ganske tidlig da han var utrolig kjekk og morsom! Han som hadde bursdag presenterte meg for denne mannen, og jeg lyver ikke når jeg sier at denne mannen hadde de flotteste øynene som så på meg i det han sa navnet sitt. Han fortsatte å snakke med bursdagsbarnet og jeg danset med noen venninder. Blikkene våre møttes ofte, som om vi begge lette etter hverandre. Han ga meg et varmt smil, jeg tok med meg to øl bort til han når jeg endelig så han var alene. Han komplimerte meg med at jeg hadde en god dansefot. Jeg er ganske ny på dette med flørting, men det var så mye annet han kunne sagt enn akkurat det! Han takket nei til ølen, sa han ikke kunne drikke i kveld. Han spurte om meg, og det virket veldig som han ville bli kjent med meg! Samtidig som vi snakket tikket det inn en del snapper på mobilen hans, jeg spurte om han ikke skulle svare. Han sjekket mobilen og jeg så det stod et jentenavn på avsenderen. Han la deretter mobilen ned på bordet igjen og sa det var ikke noe viktig. Øynene våre møttes igjen og tiden gikk så fort! Han så på leppen mine ofte, er ikke det et tegn på at han vil kysse meg?? Vi blir avbrytt av en venninde som vil ha meg tilbake på dansegulvet, og denne mannen insisterer på at jeg danser for dansegulvet hadde tatt seg kraftig ned når jeg sluttet å danse. Igjen flørter han?? Klokken ble rundt 01 og jeg kunne ikke lenger se han. Jeg fikk siden vite utover kvelden at denne mannen hadde et godt øye til en jente i en annen by 5 timer borte, men han hadde enda ikke truffet henne. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal frem til, annet enn at jeg klarer ikke slutte tenke på denne mannen og den kjemien vi hadde!!  Var han barre snill, eller kjente han kjemien også? Kan jeg prøve meg på han, eller hva tenker dere? Han er jo singel enda, redd jeg angrer meg ihjel om jeg ikke prøver 

vi er forøvrig 23 og 27 år om det skulle ha en betydning. Trenger seriøse råd, hva var dette og hva gjør jeg?

Anonymkode: 11430...f74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig hørtes det ikke ut som så mye. Han ba deg jo gå tilbake til dansegulvet da venninnene dine kom for å hente deg. Hadde han vært interessert hadde han vel ikke oppfordret deg til å gå, tenker jeg. 

Du får legge han til på fb, da, og se om han tar kontakt ?

Anonymkode: 4e588...c1f

• Liker 4
Skrevet

Han viste jo ganske tydelig, ved å si at du skulle gå tilbake til dansegolvet, at han ikke var interessert. Han hadde bare en normal oppdragelse og prøvde bare å være hyggelig og ikke skape en klein situasjon for deg. 

Anonymkode: 56da1...ec2

• Liker 4
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Jeg tenker litt som de andre, om han hadde vært interessert så hadde han ikke bedt deg gå tilbake til dansegulvet. Jeg ville tatt det som et tegn for at jeg ble avvist. 

Endret av Wanda Maximoff
Skrevet

Tenker at han så på det som en flørt den kvelden og avsluttet flørten ved å be deg gå tilbake til dansegulvet.

Skrevet

Jeg tenker ikke som de andre at det trenger å være avvisende at han oppmuntret deg til å gå tilbake til dansegolvet. Venninnen din ville jo ha deg "tilbake", så han var sikkert da bare høflig og "ga slipp" på deg til henne. Men som du skriver har han godt øye til en annen. Han liker kanskje deg, men man kan jo like flere. Synes du kan "ta opp konkurransen" og prøve å legge han til på facebook. Så lenge du er forberedt på eventuell avvisning, taper du jo ikke noe.

Anonymkode: 0e3bf...b02

• Liker 1
Skrevet

Er denne skjørtejegeren handikappet? 

Anonymkode: ce5af...37f

Skrevet

Synes han virker interessert jeg! Som det har blitt skrevet her, så taper du ingenting på å legge han til å facebook. 

Men av egen erfaring er det ikke alltid folk er så interessrt 

Anonymkode: 69336...9c0

Skrevet

Tenker oxo han lot meg danse for å være snill mot venninden min! Kjemien var reell! 

Er det mindre personlig om jeg legger han til på snap enn fb? Jeg vil ta opp konkurransen!!

Hva mener du med handikappet #7??

Skrevet

Legg han til og se hva som skjer.

Det at han ba deg gå å danse trenger ikke bety noe.

Ting kan lett overanalyseres til å bety noe ift det du tenker på.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Arca skrev:

Legg han til og se hva som skjer.

Det at han ba deg gå å danse trenger ikke bety noe.

Ting kan lett overanalyseres til å bety noe ift det du tenker på.

Jeg la han til og han godtok med engang :) Vi skal gå tur i Trondheim sentrum en av dagene til uka :) Er så glad jeg turte!! 

• Liker 3
Skrevet
På 13.2.2017 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Jeg la han til og han godtok med engang :) Vi skal gå tur i Trondheim sentrum en av dagene til uka :) Er så glad jeg turte!! 

Så bra😉👍👍

Skrevet
På 14. februar 2017 den 18.04, dk73 skrev:

Så bra😉👍👍

Ble vellykket date :nordvesta:

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble vellykket date :nordvesta:

Så bra😉👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...