Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så en bilbane i en lekebutikk, skikkelig stor eske og med mulighet til å kjøre to biler på en gang og så kom jeg til å tenke på mannen min :ler:

Han er jo 34 år da, men lurte på om det er mulighet for at han blir glad for noe sånt eller om han bare syns det er tull..Så jeg kjøpte den ikke, den kostet non hundre på tilbud. Hvis jeg skulle kjøpt den til han, ville han jo få andre ting som jeg vet han øsnker seg også da. Tenkte det kunne være gøy å se ham når han åpner og kanskje finnes det andre gutter som også blir med og kjører med racerbiler sammen med han.

Han kan jo bytte den i noe annet hvis han ikke liker den, de har jo både leker og flotte voksne ting..så det skulle ikke være problemet.

Skulle være en sånn liten erstning, at han fikk noe som var litt guttete og samtidig litt barnslig.

Noe xbox blir det nemlig ikke på ham, så da er spørsmålet om en som har vært med og fått prøve xbox og syns det var litt gøy vil ha sansen for dette og ikke minst får han en xboxgutt med seg på å leke med dette?

Hva tror dere?

Sikkert mange som sitter der med xbox i mange hjem eller andre som har en formening om dette :wink:

Var mest ment som en spøk til han da, for han vet at han ikke får xbox til jul.

Videoannonse
Annonse
Gjest Julegjesten
Skrevet

Vel, det er iallfall mange fedre som kjøper bilbaner til knøtte og vesla når de er knappe ett år, og da kan jeg umulig tro at det er mottager som har mest glede av det;-)

Det eneste jeg har å "utsette" på ideen er at det var en liten billigbane. Tror de fleste store gutter vil ha ordentlig saker. Tror det er en type som heter Scalextric (muligens ikke akkurat det), som har bra biler (diverse formel 1 og bilen til Petter Solberg og sånt), og store muligheter for utbygging.

Så er mannen din leken og syns sånt er artig så ser jeg jo ingen grunn til å la være å kjøpe.

Skrevet

Mannen min ville ha hoppa i taket av lykke.... :ler: For alt han snakke rom er når/hvis vi får en sønn skal han kjøpe bilbane. Men om jeg hadde kjøpt det nå hadde han vel trodd at jeg var gravid tenker jeg

Skrevet

Jeg ga bilbane i bursdagsgave til min mann på 33. Og det var meget vellykket! Kan ikke huske sist en gave frembrakt det utrykket i ansiktet hans. Gøy og gi noe som han ikke forventet å få, og som han ble så glad for. Nå har han for egen regning kjøpt et par baner til, og i kjellerstua står en diger bilbane mer eller mindre permanent...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehehe...jeg vet at om jeg hadde kjøpt en bilbane til kona mi, så hadde jeg fått ei stor stjerne i himmelen av henne! :ler:

Dersom han er typen som liker sånt så hvorfor ikke?

Skrevet

Lillesøs (19 år) fikk bilbane til bursdagen i sommer, og det var populært. Sambo låner den hver gang vi er på besøk, og hadde nok også likt å fått en. :ler:

Gjest Mannegjest
Skrevet
Jeg så en bilbane i en lekebutikk, skikkelig stor eske og med mulighet til å kjøre to biler på en gang og så kom jeg til å tenke på mannen min :ler:

Han er jo 34 år da, men lurte på om det er mulighet for at han blir glad for noe sånt eller om han bare syns det er tull..Så jeg kjøpte den ikke, den kostet non hundre på tilbud. Hvis jeg skulle kjøpt den til han, ville han jo få andre ting som jeg vet han øsnker seg også da. Tenkte det kunne være gøy å se ham når han åpner og kanskje finnes det andre gutter som også blir med og kjører med racerbiler sammen med han.

Han kan jo bytte den i noe annet hvis han ikke liker den, de har jo både leker og flotte voksne ting..så det skulle ikke være problemet.

Skulle være en sånn liten erstning, at han fikk noe som var litt guttete og samtidig litt barnslig.

Noe xbox blir det nemlig ikke på ham, så da er spørsmålet om en som har vært med og fått prøve xbox og syns det var litt gøy vil ha sansen for dette og ikke minst får han en xboxgutt med seg på å leke med dette?

Hva tror dere?

Sikkert mange som sitter der med xbox i mange hjem eller andre som har en formening om dette :wink:

Var mest ment som en spøk til han da, for han vet at han ikke får xbox til jul.

Jeg hadde kanskje ikke satt meg på gulvet for å kjøre alene med banen, men som en innslag

i en fest med likesinnede mennesker eller lignende hadde det sikkert gjort lykke (men det gjør jo TV-spill også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...