AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Del Skrevet 12. februar 2017 Hva synes dere om det å se noen offentlig som biter negler? Jeg er en ganske hyppig neglebiter og biter gjerne offentlig. Men først i går begynte jeg å tenke over hva andre kanskje tenker om det? Anonymkode: cc2ad...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 12. februar 2017 #2 Del Skrevet 12. februar 2017 Er ikke så fan. Klarer ikke å la være å enke på alt som samler seg under neglene som blir puttet i munnen. Men folk må jo få gjøre som de vil. Jeg tenker over det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #3 Del Skrevet 12. februar 2017 bryr meg helt fantastisk lite om folk gjør det.... Anonymkode: f86ef...cba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #4 Del Skrevet 12. februar 2017 Naaaay Anonymkode: 6dc76...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 12. februar 2017 #5 Del Skrevet 12. februar 2017 Nei nei nei. Jeg biter negler selv av og til, men ikke offentlig. Fliser en av neglene seg, drar jeg det bare av med fingrene. Mengden dritt man får av å ta på feks heisknapper, gelendere i trapper, dørhåndtak ute.. URH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå