Gå til innhold

Dyr som tilskuere.

Fremhevede innlegg

Gjest Katte-elsker
Skrevet
Litt skummelt å ha hund der.... Hunden har som regel et sterkt beskytterinnstinkt overfor sin eier' date=' og kan komme til å forsvare deg om du stønner og roper litt... Ikke å anbefale...[/quote']

Det gjorde faktisk katten min en gang.... :hoho:

Den kastet seg opp på ryggen til min mann (misjonærstillingen - godt i gang) med alle klør ute og sto vel omtrent i ryggen på ham samtidig som den kom med et fryktelig hyl :o

Det rare er jo at katten kjente min mann meget godt ettersom det jo var vår felles katt. Dette skjedde også bare den ene gangen, selv om den ofte tittet litt på oss på soverommet.

Kanskje den ble akutt sjalu?

(En annen historie bra kattehistorie er om katten som reddet sin matmor fra to truende elger ved at den hoppet i trynet på en av elgene slik at begge stakk til skogs igjen. Dette skjedd på et gårdstun i Sverige hvis jeg husker det rett)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dyrebeskyttelsen
Skrevet

"Katte-elsker" ?

Tips er overlevert Kripos.

Skrevet

Hehe..dette har vært en aktuell problemstilling hos oss også. Og nei, ingen katter i soverommet akkurat da. Det ble for merkelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler at det er skikkelig ekkelt. Jager dem ut og stenger døren godt igjen!!

Skrevet
man blir litt sånn.. "hey, gidder du gå ut?".

men hunden min blir flau, så han går og gjemmer seg i stua.

:ler::ler::ler:

Skrevet

Det vil jo si at villdyr sånn som deg er velkomne til å se på... :sjarmor:

:hoho::tunge1: Begynner å bli ganske morsomt etterhvert.

Skrevet

Neehei. Aldri i livet om jeg kommer til å godta dyr inne på soverommet. Vil ikke engang ha dyr i leiligheten.

Skrevet

Venninna mi hadde sex mens katta så på.

Da hun fikk orgasme, hylte hun skikkelig høyt, katta ble hysterisk, hoppa opp i ansiktet på henne og klorte henne opp!

:hoho:

Gjest StoreSky
Skrevet

:hoho: Herregud som jeg ler!!! Helt hysterisk morsom tråd!!

ps. jeg synes det er litt creepy når hunden ser på... lurer på hva den tror...

Skrevet
man blir litt sånn.. "hey, gidder du gå ut?".

Det samme gjelder når katten vår plutselig kommer inn midt under akten, setter seg pent ned ved sengekanten, stirrer på oss med noen svære øyne før den hyler ut om at nå er det på tide med mere mat. :ler:

Skrevet

Katta mi får lov til å se på. Hun har jo aldri fått seg noe selv, stakkar, så det er da det minste vi kan gjøre for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...