Gå til innhold

Dyr som tilskuere.

Fremhevede innlegg

Gjest Mandarinen
Skrevet

Syns dere at det er ekkelt å ha sex men katten eller hun den er i samme rom/ sitter å ser på?

Jeg synes at dette er småekkelt, men typen min kan ikke se at det er noe galt i at hunden hans ser på mes vi har sex. Hva syns dere? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

man blir litt sånn.. "hey, gidder du gå ut?".

men hunden min blir flau, så han går og gjemmer seg i stua.

Gjest Doggy Style
Skrevet
Syns dere at det er ekkelt å ha sex men katten eller hunden

Har du spurt hunden om den liker at DU ser på når den har seg? Kanskje dere kan inngå et kompromiss...?

Skrevet

jeg nekter å ha dyr som ser på!! men så nekter jeg i utgangspunktet dyr på soverrommet i det store og det hele da, ihvertfall så lenge jeg skal sove der inne.

Skrevet

Merkelig... foretrekker villdyr på soverommet jeg... :wink:

Skrevet

Katten har vel en eller to ganger sittet i fotenden av senga og fulgt nøye med. Det er litt rart egentlig, men vi er nå så opptatte at vi bare registrerer det såvidt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Kommer an på hvilket dyr det er. Om det er en fugl eller slange, så nei. Hvis det hadde vært en hund, hadde jeg sendt den ut i et annet rom. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kattene mine trodde til å begynne med at jeg stønnet for at jeg hadde vondt og kom for å trøste meg; strøk seg inntil meg, slikket meg på kinnet og skulle gjøre så jeg ikke var lei meg mer. Det var ikke noe særlig - de var i veien, men jeg kunne jo ikke jage de bort heller for de skulle jo bare være snille med meg :)

Nå har det fatta poenget: Mamman har det ikke vondt, senga gjynger alt for mye og det blir armer og bein alle veier rundt og det er derfor mye bedre å legge seg på stua til de er ferdige. :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet
Kommer an på hvilket dyr det er. Om det er en fugl eller slange' date= så nei. Hvis det hadde vært en hund, hadde jeg sendt den ut i et annet rom. :ler:

:hoho: av alle dyr å la se på!! Slange... Haha!!

Skrevet
Merkelig... foretrekker villdyr på soverommet jeg... :wink:

som tilskuere? :-?

Skrevet
jomen.... :-?

Det vil jo si at villdyr sånn som deg er velkomne til å se på... :sjarmor:

Skrevet
Kommer an på hvilket dyr det er. Om det er en fugl eller slange' date= så nei. Hvis det hadde vært en hund, hadde jeg sendt den ut i et annet rom. :ler:

Jeg pleier da alltid å ta med meg mitt eksemplar av den kjente arten One-eyed trouser snake når vi skal rulle i halmen.

Skrevet

mine dyr har sett på flere ganger..

synes det er vikrig at de får se på jeg

de skal jo lære de og

Skrevet

Litt skummelt å ha hund der.... Hunden har som regel et sterkt beskytterinnstinkt overfor sin eier, og kan komme til å forsvare deg om du stønner og roper litt... Ikke å anbefale...

Skrevet

På soverommet er det ingen dyr, men jeg jager ikke ut dyra i stua om noe skulle skje selv om dyr er tilstede i rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...