AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #1 Skrevet 12. februar 2017 Ikke flink med klær. Nå trenger jeg noe pent til konfirmasjon. Liker klassisk stil. Litt fyldig. Noen tips? Må ha sko også. Noen som kan hjelpe til å sette sammen noe? Godt voksen. 43 år Anonymkode: 160ce...2e8
KaDust Skrevet 12. februar 2017 #2 Skrevet 12. februar 2017 Kjole er vel mest passende i en konfirmasjon, synes jeg. Kan du gi bildeeksempler av antrekk du liker som du har sett?
Ananas. Skrevet 12. februar 2017 #3 Skrevet 12. februar 2017 Å gi klestips til noen man ikke aner hvordan ser ut er jo generelt litt vanskelig, så mitt beste tips er å gå i en butikk der du vet de har litt klær du synes er fine og be om hjelp, mange steder er de veldig flinke til det.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #4 Skrevet 13. februar 2017 Først: vi aner jo ikke engang om du går i skjørt/kjole? For (åpenbart) trenger en ikke det bare fordi en er dame etter at 1800-tallet tok kvelden. Du bør uansett gå for noe: 1. som ikke er for nakent. Jeg HAR sett både voksne og tennåringer i coctailantrekk i kirken til dåp/konfirmasjon, men det passer jo ikke anledningen.. 2. Som er festlig pyntet. Enten det er bukse med skjorte eller kjole - ikke ta på deg en gammel dongeri, strandskjørtet eller tubekjolen i neongult. 3. Som kler deg, personlig. Anonymkode: 71dc4...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå