Gå til innhold

Tester fra eBay, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Dragoste
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med billig-strimler fra ebay? Det er det jeg har brukt så langt, og lurer på om det ikke funker like godt som vanlige... Jeg sjekket "reviews" fra kunder til den selgeren jeg kjøpte strimlene fra, og noen par reviews (av flere tusen, selgeren hadde 97%) sa at strimlene ikke funket, og at de hadde fått sterk positiv test fra andre tester med samme sensitivitet,rett etter de hadde fått mange blendahvite tester fra den selgeren.. Men dette var jo bare noen få av mange flere som virker fornøyd... Lurer på om jeg heller skal kjøpe en litt dyrere test jeg vet jeg kan stole på. Er på Syklusdag 39, og synes det er veldig rart mensen er så sen, men jeg får bare negative tester... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Min erfaring med Ebay-testene er at de ble negative, mens clearblue digital ble positiv... Endte i en SA da, men var gravid på det tidspunktet der billigtestene viste negativt. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, lillemy100 skrev:

Hei. Min erfaring med Ebay-testene er at de ble negative, mens clearblue digital ble positiv... Endte i en SA da, men var gravid på det tidspunktet der billigtestene viste negativt. 

Okey tusen takk for svar! Kommer nok til å kjøpe meg en CB om jeg ikke får mensen snart. Men har hatt veldig tydelige mensen-murringer i hele dag, så den kommer nok snart likevel... :(

Anonymkode: 2683a...e85

Skrevet
2 timer siden, Puny skrev:

Mine funket som bare det. kjøpte disse : http://www.ebay.com/itm/60-Ovulation-Fertility-Predictor-20-Early-Pregnancy-Test-Strips-Home-Private-/252428899909?

Det tok riktignok litt lang tid før de viste resultatet, måtte la de ligge i 5 min eller noe. Men jeg har fått riktig resultat to ganger med de. Den ene gangen var jeg bare 1-2 uker på vei, men de funket likevel. 

Så rart! Det var disse som ikke funket på meg, og el-testene blir heller aldri helt positive når jeg har el.

Skrevet
54 minutter siden, lillemy100 skrev:

Så rart! Det var disse som ikke funket på meg, og el-testene blir heller aldri helt positive når jeg har el.

Så rart, jeg har vært gravid to ganger og testet positivt med disse begge gangene. Jeg har heller aldri fått til el tester, hverken disse eller dyre tester kjøpt i Norge. 

Skrevet

Jeg har ikke handlet på ebay, men jeg har kjøpt lignende billigtester fra norske nettbutikker. Veldig god erfaring med disse. Ved positivt resultat så har jeg alltid dobbeltsjekket med dyrere tester. Og de har vist samme resultat.

https://www.testhelsen.no/butikk/gaviditetstester

Anonymkode: 29f66...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...