Gå til innhold

Håndvasker ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dere bh'er, strømpeholdere og strømper..? Av alle rare temaer, hørte jeg ei nabodame på en fast for damene i gata si at det var farlig for vaskemaskina å putte strømpeholdere, strømper og bh'er der..?

Anonymkode: e180e...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... dere bh'er, strømpeholdere og strømper..? Av alle rare temaer, hørte jeg ei nabodame på en fast for damene i gata si at det var farlig for vaskemaskina å putte strømpeholdere, strømper og bh'er der..?

Anonymkode: e180e...5cc

Strømpebukser er ikke farlig for vaskemaskinen, strømpeholdere har jeg ingen erfaring med. Men bh med spiler kan fort bli dyrt, hvis du putter de i vaskemaskinen. Det er døden for vaskemaskiner hvis en av spilene havner på avveie. Selv er jeg litt lat så jeg putter de i en vaskepose med ganske tett veving og hiver de i maskinen. Har gått bra hittil, men de skal vel helst vaskes for hånd. Både av hensyn til vaskemaskinen og varigheten på bh'n. 

Anonymkode: 31c1d...507

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nope, kan det ikke vaskes i maskin, så er det ubrukelig her i huset. Men alle de nevnte tingene vaskes i vaskepose, delvis for at det ikke skal havne på avveie inne i vaskemaskinen og dels for at det ikke skal gå i stykker eller skade andre klær i maskinen (hektene på strømpeholdere kan lett hekte seg i andre ting). 

Endret av Cata
Dum tastefeil!
  • Liker 1
Skrevet

Vasker alt i maskinen. Bh'er går i vaskeposer

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...