Gjest Ninakanin Skrevet 9. desember 2004 #21 Skrevet 9. desember 2004 hvis jeg har dusja og skal finne rene klær på tørkestativet i stua hender det jeg løper rundt litt naken.. Men vi har nesten alltid stengte persienner
Kevin Skrevet 9. desember 2004 #22 Skrevet 9. desember 2004 [quote="GreenSky Har du litt (skitten) fantasi er ikke Alveland langt unna. Da er det nabokommunen da, kanskje...?
Gjest en far Skrevet 9. desember 2004 #24 Skrevet 9. desember 2004 Det hender rett som det er at både jeg, samboern og barna går rundt nakne hjemme. Både når vi er alene og alle sammen. Passer alltid på at gardinene er trekt for slik at naboen skal slippe å se oss. Herlig å være naken når temperaturen tillater det
Gjest Ninakanin Skrevet 9. desember 2004 #25 Skrevet 9. desember 2004 tror det siste innlegget var for å provosere. For sorry, men jeg er av den oppfatning av at barn skal slippe å se voksne mennesker sprade rundt nakne når de når en viss alder!
Kevin Skrevet 9. desember 2004 #26 Skrevet 9. desember 2004 Liker å bli sett jeg, så derfor er det liten vits i å gå rundt naken ettersom jeg bor i fjerde etasje... Nei, for å være seriøs, så liker jeg nakenhet, og synes det er herlig å gå rundt naken.
aline Skrevet 9. desember 2004 #27 Skrevet 9. desember 2004 han nevner jo ikke alderen verken på seg og kona eller på barna, og jeg så da faren min naken flere ganger når jeg var mindre uten at jeg tok noen skade av det. Moren min også, og henne ser jeg fremdeles naken innimellom. det finnes jo også naturister, som ser på det som totalt naturlig å gjøre vanlige ting nakne, tror ikke barna deres tar stor skade av det. dersom barna er i en alder der DE synes det er flaut, så er det på tide å la det være, men om alle synes det er helt ok, hva er da problemet?
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #28 Skrevet 9. desember 2004 den norske siden fikk jeg ikke opp, og ja, jeg er nysgjerrig ja!! noe mer? .. skjønner du ikke at han driver med oss da Aline ... http://www.nåvardunysgjerrignå.no/ og .. www.nåvardunysgjerrignå.no .. å brukes jo aldri i web-adresser... og les hva siden heter...
aline Skrevet 9. desember 2004 #29 Skrevet 9. desember 2004 .. skjønner du ikke at han driver med oss da Aline ... http://www.nåvardunysgjerrignå.no/ og .. www.nåvardunysgjerrignå.no .. å brukes jo aldri i web-adresser... og les hva siden heter... det var derfor jeg svarte med "ja, jeg er nysgjerrig ja!!" da, fordi jeg skjønte det. Men den andre linken var jo en eksisterende side, det var jo derfor jeg ikke fattet det helt med en gang.
Gjest dang Skrevet 9. desember 2004 #30 Skrevet 9. desember 2004 det er kjipt..jeg trenger briller :o
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #31 Skrevet 9. desember 2004 det var derfor jeg svarte med "ja, jeg er nysgjerrig ja!!" da, fordi jeg skjønte det. Men den andre linken var jo en eksisterende side, det var jo derfor jeg ikke fattet det helt med en gang. ... enig med du... - så at du skrev at du var nyskjerrig etter at jeg hadde postet .. og da gadd jeg ikke slette...
aline Skrevet 9. desember 2004 #32 Skrevet 9. desember 2004 ... enig med du... - så at du skrev at du var nyskjerrig etter at jeg hadde postet .. og da gadd jeg ikke slette...
Gjest Bellatrix Skrevet 9. desember 2004 #33 Skrevet 9. desember 2004 det var derfor jeg svarte med "ja, jeg er nysgjerrig ja!!" da, fordi jeg skjønte det. Men den andre linken var jo en eksisterende side, det var jo derfor jeg ikke fattet det helt med en gang. Vel, det finner jo sider som www.ikke.no og det har jo kommet noe nye greier så man kan bruke æ,ø og å. Så man vet aldri. At det var en tulleside var ganske selvfølgelig, men det kunne vært en side.
aline Skrevet 9. desember 2004 #34 Skrevet 9. desember 2004 Vel, det finner jo sider som www.ikke.no og det har jo kommet noe nye greier så man kan bruke æ,ø og å. Så man vet aldri. At det var en tulleside var ganske selvfølgelig, men det kunne vært en side. nemlig!! (til bille)
Gjest dang Skrevet 9. desember 2004 #35 Skrevet 9. desember 2004 hey..dette er ikke lov og diskriminering av dem som ikke kan lese microskrift.
Gjest Bellatrix Skrevet 9. desember 2004 #37 Skrevet 9. desember 2004 Tror nok alle kan lese mikroskrift. ;-)
Gjest dang Skrevet 9. desember 2004 #38 Skrevet 9. desember 2004 som om jeg bryr meg..dere skriver sikkert ikke noe jeg bryr meg om alikevel...så får dere ha det så godt.
Kevin Skrevet 9. desember 2004 #39 Skrevet 9. desember 2004 Etter å ha holdt på med meg selv over lenger tid, er jeg blitt en mester til å se små detaljer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå