AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Jeg har bodd i Oslo hele livet. Og har alltid tenkt at hvis jeg skal flytte herfra må det bli til utlandet. Men nå er jeg ganske lei av å bo i byen. Dårlig luft, for mye folk, høye boligpriser etc. I stedet for en leilighet på 19 kvm til 3 millioner, vil jeg heller ha en enebolig til samme pris. Jeg vil bo i rolige omgivelser hvor det er mulig å ha en bil. Jeg er lei av å måtte brøyte meg vei gjennom folkemengder hver dag til jobb. Vil heller sitte i en varm bil og høre på radio. Men jeg er singel og er redd det blir umulig for meg å finne en dame om jeg bor "avsides". Enten ved at ingen bydamer vil bli sammen med en som bor landlig til, eller så er det ingen damer på landet. Er det dårlig sjakktrekk å flytte på landet som singel? Tenker på landlige steder ca en times kjøretur fra Oslo. Anonymkode: f610b...744
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Tror det vil bli et sjakktrekk å flytte på landet som singel jeg. Friskt blod på bygda, damene vil stå i kø De er lei av de samme gamle rånertypene som alle har vært bortpå. Anonymkode: f8dac...799 11
Gjest Jonasmann Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 (endret) Statistisk sett er det færre kvinner på bygda enn menn, så det vil trolig være vanskeligere for deg. Ville heller anbefalt, basert på statistikken tilgjengelig, å vente til du har fått ei dame før du flytter. Et alternativ kan være å flytte til studentbygder, slik som eksempelvis Lillehammer. Eller, ser nå at du tenker å flytte en time unda Oslo. Da kan du jo bare lete i Oslo etter kvinner likevel, herre Gud. Endret 12. februar 2017 av Jonasmann
Derpderp Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Meh, har du ting høvelig på stell får du nok first pick.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Den dama akkurat du faller for kan være hvor som helst. Kanskje går du glipp av henne om du flytter, kanskje går du glipp av henne om du ikke flytter. Dette er umulig å spå for deg. Single kvinner finnes overalt, men om de passer og har kjemi med deg er et annet spørsmål... Anonymkode: 20353...b31
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Du kan finne masse bydamer som vil ut av byen som deg, og du kan finne single på landet. Det der er ikke et reelt problem. Anonymkode: 515f9...870 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 skjønner tankegangen. flytter også litt utenfor oslo når jeg finner en jeg vil kjøpe med. så... tror mange ville blitt med Anonymkode: bc5e2...a1a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 Det er mange single damer her jeg bor i hvert fall, og det er cirka 1 time herfra til Oslo sentrum. Tror egentlig ikke det blir noe problem å finne en Oslo-dame som kan tenke seg å flytte heller. Det tar 35 minutter herfra til Oslo S med tog, overkommelig for de aller fleste. Anonymkode: 440ca...d4e
Ulla Ullsokk Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 Jeg har en kompis som var evig singel, hyggelig fyr, men han fikk seg bare aldri dame uansett hvor mye eller lite han prøvde. Så flyttet han på landet alene og tenkte at han fikk klare seg uten dame. Han hadde ikke bodd der lenge før han fikk seg dame! Riktignok fra Oslo hun også, men hun flyttet inn til han i i gokk! Så ikke tenkt på damer, gjør det du ønsker for din egen del, det tiltrekker kvinner, tror jeg!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #11 Skrevet 13. februar 2017 Nå er osloområdet tett befolket også en time fra sentrum, du er ikke akkurat "ute i distriktet" da. Mange som jobber i Oslo bor lengre unna enn det. Så du har akkurat samme damene. Tror nok kanskje du må litt lengre unna enn 1 time om du skal ha enebolig til 3 mill... Anonymkode: 7bcd1...d51 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #12 Skrevet 13. februar 2017 9 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg har en kompis som var evig singel, hyggelig fyr, men han fikk seg bare aldri dame uansett hvor mye eller lite han prøvde. Så flyttet han på landet alene og tenkte at han fikk klare seg uten dame. Han hadde ikke bodd der lenge før han fikk seg dame! Riktignok fra Oslo hun også, men hun flyttet inn til han i i gokk! Så ikke tenkt på damer, gjør det du ønsker for din egen del, det tiltrekker kvinner, tror jeg! Ja, de gode historiene finnes, men rent statistisk så er det jo ikke noe sjakktrekk å flytte ut på bygda om man ønsker seg et forhold. Men nå er ikke akkurat 1 time utenfor Oslo det jeg vil klassifisere som "bygda", da snakker vi om forstad. Og man bør ikke forvente å kunne kjøpe flott enebolig til 3 mill. selv der, men kanskje det går hvis man går for en liten/nøktern en f. eks. i Askim/Mysen området som er en times tid unna. Har ikke fulgt med prisene der i det siste. Anonymkode: dc010...5fd
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #13 Skrevet 13. februar 2017 Nå er ikke en time fra Oslo, langt ute på bygda da. Jeg bor i Drammen, og det er jo mange områder rundt Drammen, det er ca en time unna Oslo, og boliger til 3 mill. Og her er det mye folk. Anonymkode: 2f345...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå