Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har en kollega/venninne som har stilt veldig mye opp for meg det siste året. Jeg har derfor litt lyst til å gi en liten oppmerksomhet, men vet ikke hva. Jeg har allerede gitt henne to Nemi-hefter, men trenger litt til, og hun er av typen som IKKE liker sjokolade eller søtsaker i det hele tatt. Vin er jo greit, men hun reiser på juleferie allerede kommende mandag. Forslag til en liten oppmerksomhet?
Suzy Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 Hva med en julepynt? Altså en ting til å henge på treet (men må ikke, kan også henges opp på kontoret e.l.). Et hjerte, en glassstjerne... et eller annet sånt?
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Hva med en julepynt? Altså en ting til å henge på treet (men må ikke, kan også henges opp på kontoret e.l.). Et hjerte, en glassstjerne... et eller annet sånt? Ikke så dumt...men hun reiser jo allerede mandag, og blir borte til over jul. Men pynt var ikke så dumt. Får se hva jeg finner i morgen.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 en pakke med sånne deilige ting: badeskum/salt, body lotion osv... fra f.eks. body shop?
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 en pakke med sånne deilige ting: badeskum/salt' date=' body lotion osv... fra f.eks. body shop?[/quote'] God idé! Hun trenger jo ikke ta den med seg hjem til jul! Og hun er ei jålete dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå