Gå til innhold

Insider fem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som følger med? 

Syntes hun ene programlederen har en skikkelig ovenfra og ned holdning.. Hun kommer med sånne barnslige spørsmål som har et veldig obvious svar, og klarer med hele kroppsspråket å på en måte latterliggjøre hele situasjonen. Sånne typiske spørsmål som liksom skal nedverdige personen. 

Merket det veldig godt i den hekse-episoden og den med hun prostituerte.

Anonymkode: 1efa7...b08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det henne som var i den episoden om advokatene? Hun sa vel på et tidspunkt (om de tiltalte) "det der kunne aldri ha vært meg!" hvorpå advokaten svarte "jeg tenker sånn, hva om det hadde ha vært meg? Hva om det var jeg som hadde den skjebnen?" Advokaten virket hakket med oppegående enn programlederen som kom med en slik uttalese.

Anonymkode: 94353...b48

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Noen som ser den nye sesongen? Foreløpig liker jeg veldig godt temaene de tar opp i episodene. Jeg skjønner veldig godt at slakteriet ikke ville ta inn en haug aktivister, men veldig fint at journalisten fikk en omvisning der.

Anonymkode: b7f70...288

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dem? Milda er min favoritt. Synes Line og Janne også er Ok.

Anonymkode: 31966...5a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett dagens episode? Den som kom ut i dag på Dplay/Discovery+. 
Jeg får meg veldig til og undre altså over hvorfor barnevernet ikke blir tilkalt når foreldrene er så uansvarlig at de ikke har noe sted og bo? Og at barna i verste fall ikke får meg seg en ting. Jeg vil si dette fort går under omsorgsvikt, fordi kan man ikke finne en løsning før det går så langt, er det vell kanskje en tanke og få barna vekk. 

Ble helt paff, jeg skjønner det bare ikke.😳 kommer de kanskje hjem klokken 17, barna skal i seng om et par timer, familie er flere timer unna kanskje, skal de til familie må kanskje barna droppe midlertidig ut av skole, mangler rent tøy ect. Er vell i få tilfeller det går bra visst det først går så langt, hadde man hatt en plass og være, hadde man jo ikke latt det gå så langt 🤔

Anonymkode: 9eabb...8ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2017 den 0.32):

Noen andre som følger med? 

Syntes hun ene programlederen har en skikkelig ovenfra og ned holdning.. Hun kommer med sånne barnslige spørsmål som har et veldig obvious svar, og klarer med hele kroppsspråket å på en måte latterliggjøre hele situasjonen. Sånne typiske spørsmål som liksom skal nedverdige personen. 

Merket det veldig godt i den hekse-episoden og den med hun prostituerte.

Anonymkode: 1efa7...b08

Som f.eks? Sier ikke du tar feil. Det er bare det at jeg ikke har sett episodene 

Anonymkode: 28ec3...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tema med namsmannen, men blir gal av at programlederen er så følelsesmessig preget av det episoden handler om. Greit nok at det er et vanskelig tema, men det følesnesten litt uproft når det blir sånn som dette.

Anonymkode: 36f47...0d7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg får meg veldig til og undre altså over hvorfor barnevernet ikke blir tilkalt når foreldrene er så uansvarlig at de ikke har noe sted og bo? Og at barna i verste fall ikke får meg seg en ting. Jeg vil si dette fort går under omsorgsvikt, fordi kan man ikke finne en løsning før det går så langt, er det vell kanskje en tanke og få barna vekk. 

Ble helt paff, jeg skjønner det bare ikke.😳 kommer de kanskje hjem klokken 17, barna skal i seng om et par timer, familie er flere timer unna kanskje, skal de til familie må kanskje barna droppe midlertidig ut av skole, mangler rent tøy ect. Er vell i få tilfeller det går bra visst det først går så langt, hadde man hatt en plass og være, hadde man jo ikke latt det gå så langt 🤔

Hva heter den episoden? 

Anonymkode: e508f...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva heter den episoden? 

Anonymkode: e508f...15e

Namsfogden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Interessant tema med namsmannen, men blir gal av at programlederen er så følelsesmessig preget av det episoden handler om. Greit nok at det er et vanskelig tema, men det følesnesten litt uproft når det blir sånn som dette.

Enig, syns hun har altfor mye fokus på seg selv i alle episodene der hun er programleder. Jeg er ikke så interessert i hva hun tenker, syns og tror, enten det er sugar babies eller Namsfogden

Anonymkode: 5162f...456

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig! Ble spesielt provosert da hun stod nede i gangen med hun ene utleieren og åpenbart hadde mer sympati med leietaker en med postkasseskrekk som ikke hadde betalt husleie på månedsvis enn utleier som ikke hadde fått penger. Virket som hun mente at utleier som hadde en "ekstraleilighet" burde latt leietaker bli litt til, hun var jo syk.🙄

Anonymkode: ea07c...701

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er spennende temaer i serien. Skulle bare ønske det ikke ble filmet så mye av følelser fra programleder sitt perspektiv. Det tar en stor del av serien og finnes ikke interessant.. 😴 

Anonymkode: 547bf...320

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant den siste episoden som omhandlet namsfogden og utkastelser. Jeg er utrolig imponert over de to som jobbet med dette. Å klare å distansere seg på den måten må være utrolig tøft. Men det er jo som hun ene sa, at de er ikke part i saken og kan således ikke gi betalingsutsettelse eller utsettelse på utkastelsen. De er satt til å gjøre en jobb som utleier/saksøker har krav på at blir gjort.

Jeg hadde aldri klart å stå i en slik jobb!  Jeg mener, selvom vedkommende ikke har betalt husleie på så så lenge, er det fremdeles snakk om mennesker, og jeg hadde nok ønsket å utvise skjønn hele veien 😅 Misforstå meg rett, altså! Skjønner at utleier er drittlei og ønsker dem ut når de ikke betaler for seg! Det bare virker så brutalt særlig når det er barnefamilier involvert! Men ingenting er gratis og som sagt, jeg skjønner at utleier er lei av å ikke få pengene sine, som hen sikkert trenger for å få sin hverdag til å gå rundt.. 

Anonymkode: 0030b...bb1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 23.19):

Ingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett en del. Den episoden som traff meg mest var den om koranskole og den unge jenta som ble hentet til Norge av hun samfunnsdebattanten. Hadde hjertet i halsen gjennom hele episoden. 

Anonymkode: 82fa4...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har nesten lyst å reise til den klubben jeg også😂

Anonymkode: 208ab...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...