Gå til innhold

Facebook - kan ikke 'bli venn'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på: hvis man er inne på profilen til noen og 'bli venn' knappen ikke er der, betyr det at jeg har blitt blokkert av den personen?

Har også lagt merke til at hvis man ser på listen over hvem som f eks har likt et innlegg, er det noen som  har den pluss knappen mens andre ikke har. Hvorfor? 

Skrevet

De har antakelig huket av for at ikke hvem som helst kan legge de til som venn.

• Liker 3
Skrevet

Man kan stille inn hvem som kan sende venneforespørsel og hvem som kan kommentere innlegg. 

Anonymkode: d96b6...c85

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan stille inn hvem som kan sende venneforespørsel og hvem som kan kommentere innlegg. 

Mener du at han har lagt meg inn spesielt som en som ikke kan gjøre det? Eller er det noen kriterier som må være oppfylt? Har denne personen i tlf listen med nummer og epost.  Og vi sender mld på messenger...

Skrevet

En jeg kjenner la jeg til på facebook, men vedk har ignorert venneforespørsel, og da var bli venn med knappen forsvunnet og forespørselen forsvunnet. 
Det gikk et par mnd, så gikk det an å legge til igjen, og jeg prøvde igjen, og nå godtok hun meg :D 

Anonymkode: 877d8...9fc

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En jeg kjenner la jeg til på facebook, men vedk har ignorert venneforespørsel, og da var bli venn med knappen forsvunnet og forespørselen forsvunnet. 
Det gikk et par mnd, så gikk det an å legge til igjen, og jeg prøvde igjen, og nå godtok hun meg :D 

Anonymkode: 877d8...9fc

Ok... hvor lang tid er det før en forespørsel anses som ignorert??  Jeg har uansett ikke sendt noen forespørsel  (tror jeg... haha!!)

Skrevet
49 minutter siden, Ardwinna skrev:

De har antakelig huket av for at ikke hvem som helst kan legge de til som venn.

Men hvordan bestemmes det? Er ikke så dreven på fb tydeligvis...

Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Men hvordan bestemmes det? Er ikke så dreven på fb tydeligvis...

Kan være at h*n har lagt til at ingen skal legge vedkomne til som venn.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fireflies skrev:

Kan være at h*n har lagt til at ingen skal legge vedkomne til som venn.

Ok... men... hvorfor skulle man ønske det? Er ikke poenget å komme i kontakt med folk?? 

Skrevet
57 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg lurer på: hvis man er inne på profilen til noen og 'bli venn' knappen ikke er der, betyr det at jeg har blitt blokkert av den personen?

Har også lagt merke til at hvis man ser på listen over hvem som f eks har likt et innlegg, er det noen som  har den pluss knappen mens andre ikke har. Hvorfor? 

Det skyldes at den aktuelle personen har haket av for at det bare er venners venner som kan legge deg til som venn.  Personen har vel,og skjult hvem de er venner med? 

Anonymkode: 7a884...04a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skyldes at den aktuelle personen har haket av for at det bare er venners venner som kan legge deg til som venn.  Personen har vel,og skjult hvem de er venner med? 

Anonymkode: 7a884...04a

Nei jeg kan se hans venner... pluss at vi har en felles venn 

Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ok... men... hvorfor skulle man ønske det? Er ikke poenget å komme i kontakt med folk?? 

Er ikke alle som vil at gud og hvermann skal kunne legge en til på Facebook.

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Mener du at han har lagt meg inn spesielt som en som ikke kan gjøre det? Eller er det noen kriterier som må være oppfylt? Har denne personen i tlf listen med nummer og epost.  Og vi sender mld på messenger...

Man kan feks stille inn at kun venners venner kan sende venneforespørsel, altså at dere har felles venner. Sjekk innstillingene på fb, da ser du kriteriene.

Skrevet
9 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

De kan velge at det f eks kun er venners venner som kan sende forespørsel. De kan også velge at ingen kan gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...