AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Har blitt spurt ut på date av en på tinder. Vi har ikke snakket så mye sammen, så jeg lurer på om det kan være lurt å finne ut på forhånd hva han er ute etter? Jeg ønsker ikke noe netflix og chill, jeg er ute etter noe seriøst og vil ikke kaste vekk tiden min. Er dette noe dere pleier å finne ut av i forkant? Eller virker det "for" seriøst å gi beskjed om at man er ute etter forhold og ikke sex? Anonymkode: 5a479...32e
FruKG Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Kan man bruke Tinder bare til sex dates? Jeg trodde det kun var for folk som var ute etter forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Jeg pleide å ta opp temaet før daten, gadd ikke bruke tid på de som overhodet ikke var interessert i noe seriøst. Anonymkode: f7a26...6d6 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Jeg hadde spurt på forhånd. Ta det opp i en samtale hvor det kan falle seg naturlig. Jeg er ikke på Tinder selv, pga at jeg har hørt Tinder bli omtalt slik det nevnes av flere overfor. Jeg har allikevel profil på en annen nettdating side. Jeg velger å være helt ærlig om at jeg er ute etter å treffe noen som vil ha et seriøst forhold. De som da bare er ute etter sex trenger ikke å kaste bort sin tid på meg Jeg føler dette er en helt ærlig sak. kvinne31 Anonymkode: 60ea7...217
FruKG Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 9 minutter siden, Gud skrev: Er ikke Tinder i praksis en sex-app? Er det?? Er det mange menn der som bare vil ha sex?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 11 minutter siden, Gud skrev: Er ikke Tinder i praksis en sex-app? Nei, det er da en god blanding av alt mulig. Anonymkode: c2ffa...18d 3
Gud Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, FruKG skrev: Er det?? Er det mange menn der som bare vil ha sex? Aner ikke! Jeg har ikke brukt Tinder, og hvis jeg hadde gjort det hadde jeg nok likevel holdt meg til damer... Jeg har bare alltid trodd at det var en sex-app.
Gjest Caleb Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 6 minutter siden, FruKG skrev: Er det?? Er det mange menn der som bare vil ha sex? Finnes det kvinner som kun vil ha sex? Aldri opplevd. :)
FruKG Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 8 minutter siden, Gud skrev: Aner ikke! Jeg har ikke brukt Tinder, og hvis jeg hadde gjort det hadde jeg nok likevel holdt meg til damer... Jeg har bare alltid trodd at det var en sex-app. Ha ha og jeg menn, og jeg som trodde det bare var for dating og forhold. 2 minutter siden, Caleb skrev: Finnes det kvinner som kun vil ha sex? Aldri opplevd. Da har du ikke opplevd meg 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 22 minutter siden, Gud skrev: Er ikke Tinder i praksis en sex-app? Jeg blir lei av alle disse menneskene som ikke er på Tinder som gir det et ufortjent rykte som kun en sex-app. Nei, det er ikke en sex-app. Det er både for de seriøse og de som bare ønsker sex eller en flørt. Og noen mennesker er da åpen for begge deler. Først og fremst er det måte å møte folk av det motsatte kjønn. Selv spør jeg ikke på forhånd hva han er ute etter når jeg skal møte noen. Jeg lar det være litt udefinert om han ikke tar det opp selv. To stykker har jeg møtt på denne måten, og ingen av dem pushet på for sex på første møte. De hadde nok litt samme innstilling som meg, både åpen for en flørt, og eventuelt utvikling til noe seriøst. Anonymkode: f89ad...770 3
jabx Skrevet 11. februar 2017 #12 Skrevet 11. februar 2017 19 minutter siden, FruKG skrev: Er det?? Er det mange menn der som bare vil ha sex? Er det noen som ikke vil det?
Gjest Caleb Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 9 minutter siden, FruKG skrev: Da har du ikke opplevd meg Kvinner flest vil ha sex, men kvinner flest vil også noe mer. I hvert fall de jeg har møtt. :)
gladjenta93 Skrevet 11. februar 2017 #14 Skrevet 11. februar 2017 Både jeg og flere venner er i faste forhold takket være tinder, så der er nok mange seriøse :-) 1
FruKG Skrevet 11. februar 2017 #15 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, jabx skrev: Er det noen som ikke vil det? Tenkte bare at de som var på Tinder ville ha et forhold og ikke bare sex. Ikke vet jeg hvordan dere fungerer. 1 minutt siden, Caleb skrev: Kvinner flest vil ha sex, men kvinner flest vil også noe mer. I hvert fall de jeg har møtt. Jeg er i et forhold men jeg vil da møte andre menn for sex uansett, og da er det kun for sex. 1
Gjest Caleb Skrevet 11. februar 2017 #16 Skrevet 11. februar 2017 Fra tidligere erfaringer med Tinder håpet jeg at det var en sexapplikasjon, men all erfaring tyder på det motsatte. Har rett nok høvlet over noen jenter fra Tinder, men har jobbet langt hardere for å få jenter til sengs på Tinder enn andre plasser. Tinder er den eneste plassen hvor en mangemillionær og filantropist som redder utdøende dyrearter på fritiden må kjempe for å få oppmerksomheten til en gjennomsnittlig jente. Konklusjon: Tinder er ingen sexapplikasjon. Og heller ikke en lett plass å møte jenter. For å være litt til nytte for trådstarter: Jeg tror ikke det spiller noen rolle hva du skriver og ikke skriver. Etter egen erfaring er det mange jenter som skriver at de ikke er interessert i noe useriøst, men allikevel er åpne for det når det kommer til stykke. Tror ikke mange gutter tar profilteksten så seriøst. Anbefaler deg å heller lese signalene og hvordan han kommuniserer med deg. Jeg har en ekstremt flørtende og på-kanten-tone, så jeg synes ikke jenter burde bli overrasket over at jeg er den jeg er. Kommuniserer ikke direkte at jeg kun er interessert i sex uten at hun spør rett ut, men jeg oppfører meg på en måte hvor det burde lyse noen varsellamper.
mssi Skrevet 11. februar 2017 #17 Skrevet 11. februar 2017 Min standard ice-breaker linje på tinder er å spørre hva de er ute etter: ons, netflix&chill eller kjærlighet. Om jeg er skikkelig drøy fører jeg på analsex som ett av alternativene. Flertallet av de jeg skriver med er ærlige, gjør meg selv også en bjørnetjeneste å skriver dette før vi i det hele tatt har skrevet noe til hverandre. Om de velger flere alternativer legger jeg opp en regel om at de kan kun velge en og det er det de ønsker mest. Tror det gjør det lettere å være ærlig da for de :-) Har hatt en del matcher og dette fungerer godt, aldri fått en negativ tilbakemelding ;-)
Okapi Skrevet 12. februar 2017 #18 Skrevet 12. februar 2017 Jeg tror de fleste er ute etter forhold, men det er ikke gitt at de er ute etter et forhold med deg. Er jo heller ikke sikkert de vet hvor de vil med den enkelte relasjon før etter en stund, det være seg etter litt snakk på Tinder, Facebook, en øl eller et par uker. For noen vil du være tidsfordriv, for andre en sexpartner, nødløsning, flyttehjelp eller aktivitetsvenn. For en forholdsvis liten prosent, forhold.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #19 Skrevet 12. februar 2017 Jeg spør, men vet at mange lyver så jeg er mer fokusert på signalene de sender eventuelt tester de. Anonymkode: f9c6f...417
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 12. februar 2017 #20 Skrevet 12. februar 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har blitt spurt ut på date av en på tinder. Vi har ikke snakket så mye sammen, så jeg lurer på om det kan være lurt å finne ut på forhånd hva han er ute etter? Jeg ønsker ikke noe netflix og chill, jeg er ute etter noe seriøst og vil ikke kaste vekk tiden min. Er dette noe dere pleier å finne ut av i forkant? Eller virker det "for" seriøst å gi beskjed om at man er ute etter forhold og ikke sex? Anonymkode: 5a479...32e Nei. Jeg tar det litt som det kommer, men 90 % driver jo og graver om hva folk er ute etter. Faktum er at mange vil lyve, så det er lurt uansett å være litt fokusert på signalene som personen gir fra seg. Sannheten ligger ikke i svaret på spørsmålet, men hvordan personen opptrer med deg. Endret 12. februar 2017 av Wanda Maximoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå