AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #21 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, Fireflies skrev: Vet det ikke er farlig, men fortsatt respektløst å lure noen til å innta noe de ikke har fått beskjed om på forhånd. Men hva er forskjellen mellom å innta brystmelk fra menneske og brystmelk fra ku, sau og geit? Er det ikke mer naturlig å drikke brystmelk fra egen art? Anonymkode: 8e0fd...716
SlemUlv Skrevet 12. februar 2017 #22 Skrevet 12. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er forskjellen mellom å innta brystmelk fra menneske og brystmelk fra ku, sau og geit? Er det ikke mer naturlig å drikke brystmelk fra egen art? Anonymkode: 8e0fd...716 Mangel på SAMTYKKE ved en fetish er problemet her.. det er en fetish for henne, men HAN har ikke gitt samtykke til å være med på dette
melatonin Skrevet 12. februar 2017 #23 Skrevet 12. februar 2017 Minner meg om eggerørespermen... Hvis jeg måtte velge mellom sperm I eggerøre eller morsmelk I kaffen... må bli morsmelk i kaffen. 1
Fireflies Skrevet 12. februar 2017 #24 Skrevet 12. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva er forskjellen mellom å innta brystmelk fra menneske og brystmelk fra ku, sau og geit? Er det ikke mer naturlig å drikke brystmelk fra egen art? Anonymkode: 8e0fd...716 Men det er jo virkelig ikke diskusjonen. Hvorvidt det er greit å drikke brystmelk fra egens eller annens rase. For hvis det er diskusjonen, hvor greit er det da å gi en veganer kumelk og si det er havremelk. Det er faktisk jævla ugreit det.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #25 Skrevet 13. februar 2017 2 timer siden, Fireflies skrev: Men det er jo virkelig ikke diskusjonen. Hvorvidt det er greit å drikke brystmelk fra egens eller annens rase. For hvis det er diskusjonen, hvor greit er det da å gi en veganer kumelk og si det er havremelk. Det er faktisk jævla ugreit det. Nå er jo havremelk bare havre og vann da. Så litt forskjell på knust havre og brystmelk. Men han fikk en annen type brystmelk i kaffen sin. Ingen big deal sånn sett, da han garantert drikker/spiser brystmelk både fra ku, sau og geit i en eller annen form. Eller må man si i fra om man bruker brystmelk fra geit i vaflene sine eksempel? Eller er det innafor å ikke si i fra om? Anonymkode: 8e0fd...716
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2017 #26 Skrevet 13. februar 2017 For en teit diskusjon egentlig. Jeg skulle ønske jeg var hennes mann. Det er jo ikke så ekkelt då. Anonymkode: 1b42b...b5e 1
petterm Skrevet 13. februar 2017 #27 Skrevet 13. februar 2017 Sikker på at han vil elske det! Er i alle fall bare å spørre, men ikke fortell ham at du har lurt det i han. Spør om han kan hjelpe deg med melkesprengen. Tror ammehjelpen har servert vafler basert på morsmelk.
Gjest Coolaid Skrevet 14. februar 2017 #28 Skrevet 14. februar 2017 Det var faktisk en tråd her inne for noen år siden om et par som praktiserte at han lå å søg på puppene hennes... det var ikke melk involvert. Dette var noe som var en flott og deilig opplevelse for dem begge. Det som tilfredstiller behov og bringer par nærmere hverandre er vel utelukkende flott?
SlemUlv Skrevet 14. februar 2017 #29 Skrevet 14. februar 2017 1 time siden, Coolaid skrev: Det var faktisk en tråd her inne for noen år siden om et par som praktiserte at han lå å søg på puppene hennes... det var ikke melk involvert. Dette var noe som var en flott og deilig opplevelse for dem begge. Det som tilfredstiller behov og bringer par nærmere hverandre er vel utelukkende flott? Nå er det ikke fetishen i seg selv man reagerer på her, men mangel på samtykke fra ene parten.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #30 Skrevet 14. februar 2017 Jeg har fortsatt litt melk etter jeg ammet for 1 år siden. Ikke i mengder da, men dråper. Kjæresten min vil alltid at jeg skal presse ut litt og smøre det utover brystvortene, og han liker å slikke det bort. Det tenner meg litt at han tenner på det, selvom det sikkert er en smule spesielt 😂 Men jeg liker å slikke i meg det våte som kommer ut av penisen hans når han er kåt i tillegg liker jeg å svelge spermen hans - ser ikke helt forskjellen. Anonymkode: 98ed7...ae7
Nowayback Skrevet 14. februar 2017 #31 Skrevet 14. februar 2017 På 12.2.2017 den 5.36, AnonymBruker skrev: Rart hvor mange som synes å drikke brystmelk fra egen art er kvalmt, men drikke brystmelk fra andre arter er ok... Anonymkode: 8e0fd...716 Ikke så rart hvis man tenker det samme om kjøtt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå