AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Hei! Jeg er en kvinne i 30åra som har en litt unik fantasi.. Jeg har alltid drømt om å amme mannen min! Vi har nettopp fått et barn sammen og jeg vet jo at melken er forbeholdt ungen.. Men blås i det! Mannen skal smake om han vil eller ei! Jeg har så sinnsykt melkespreng om dagene at jeg prøvde å helle litt brystmelk i kaffen hans.. For jeg tenker at hvis han skal like det så må han smake på godheten først Han sa at det smakte godt, så det er fortsatt håp! Nå venter jeg på at han skal komme hjem fra jobb så skal jeg lage litt brystmelkkakao mmMMMmm! Anonymkode: 2bc6c...33d 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en kvinne i 30åra som har en litt unik fantasi.. Jeg har alltid drømt om å amme mannen min! Vi har nettopp fått et barn sammen og jeg vet jo at melken er forbeholdt ungen.. Men blås i det! Mannen skal smake om han vil eller ei! Jeg har så sinnsykt melkespreng om dagene at jeg prøvde å helle litt brystmelk i kaffen hans.. For jeg tenker at hvis han skal like det så må han smake på godheten først Han sa at det smakte godt, så det er fortsatt håp! Nå venter jeg på at han skal komme hjem fra jobb så skal jeg lage litt brystmelkkakao mmMMMmm! Anonymkode: 2bc6c...33d Er du hun samme som sa at kjæresten hadde sperm i maten, eller er du bare inspirert? :D Brystmelk smaker faktisk fantastisk det... og jeg ville heller drukket det enn sperm for å si det sånn, sistnevnte smaker jo bare kvalmt... urk! Også kommer det fra samme snabelen som de tisser med. Og noen har jo den i rassen til folk og... Gud vet om de har vasket den. Nei, gi han brystmelk du. Sunt og godt Søtere enn kumelk.. Anonymkode: a646a...254 5
Mr. Kilmister Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en kvinne i 30åra som har en litt unik fantasi.. Jeg har alltid drømt om å amme mannen min! Vi har nettopp fått et barn sammen og jeg vet jo at melken er forbeholdt ungen.. Men blås i det! Mannen skal smake om han vil eller ei! Jeg har så sinnsykt melkespreng om dagene at jeg prøvde å helle litt brystmelk i kaffen hans.. For jeg tenker at hvis han skal like det så må han smake på godheten først Han sa at det smakte godt, så det er fortsatt håp! Nå venter jeg på at han skal komme hjem fra jobb så skal jeg lage litt brystmelkkakao mmMMMmm! Anonymkode: 2bc6c...33d Heldige mannen din... 2
johanh Skrevet 12. februar 2017 #4 Skrevet 12. februar 2017 Fantasien din er kansje unik....men jeg har ikke sagt nei til å prøve hvis jeg var din mann 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #5 Skrevet 12. februar 2017 Dette blir helt sikkert en trend. Anonymkode: 49a7c...cba 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Skrevet 12. februar 2017 Jeg tenner selv på at kjæresten min skal smake brystmelken min, og han er også interessert i det. Men det du gjør med å lure i han brystmelk er like respektløst som han som blandet sæd inn i eggerøren til kjæresten. Hva er det som får deg til å tenke at det er greit å lure i mennesker brystmelk på denne måten? Anonymkode: 71869...9c6 4
Fireflies Skrevet 12. februar 2017 #7 Skrevet 12. februar 2017 Altså, hva feiler det deg? Jeg tenker ikke på fantastiene, men det at du lurer i mannen din noe han ikke vet hva er.. 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Herregud så kvalmt. Anonymkode: c8b77...4e7 2
Gjest Jonasmann Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 TS snakker garantert ikke sant basert på alle smilefjesene.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 Rart hvor mange som synes å drikke brystmelk fra egen art er kvalmt, men drikke brystmelk fra andre arter er ok... Anonymkode: 8e0fd...716 10
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #11 Skrevet 12. februar 2017 Åh, såå koselig Anonymkode: bd78e...6fb
Gjest Newroz Skrevet 12. februar 2017 #14 Skrevet 12. februar 2017 Jeg håper han var klar over at du hadde brystmelk i kaffen hans? Hvis ikke er det overhode ikke greit, og det håper jeg du evner å se. Ettersom du nettopp har blitt mor og alt det der. Da er det greit å vite forskjellen på rett og galt, hvert fall de store linjene.
WubWub Skrevet 12. februar 2017 #15 Skrevet 12. februar 2017 Jeg har tidligere blitt ammet av venninder, har også lagd en tråd eller to om dette for 1 år siden. Folk syntes det var rart men jeg syntes det var hyggelig. 1
Tvist Skrevet 12. februar 2017 #16 Skrevet 12. februar 2017 Er vel mer naturlig for et menneske å drikke brystmelk fra en kvinne enn fra en ku?
Fireflies Skrevet 12. februar 2017 #18 Skrevet 12. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Rart hvor mange som synes å drikke brystmelk fra egen art er kvalmt, men drikke brystmelk fra andre arter er ok... Anonymkode: 8e0fd...716 Problemet her er at jo at hun lurer det i han.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #19 Skrevet 12. februar 2017 5 timer siden, Fireflies skrev: Problemet her er at jo at hun lurer det i han. Så sant han ikke er allergisk, er det jo ikke farlig. Brystmelk er jo vanlig å innta daglig for de fleste i Norge tross alt. Bare at vi bruker gjerne brystmelk fra ku i stede. Anonymkode: 8e0fd...716
Fireflies Skrevet 12. februar 2017 #20 Skrevet 12. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så sant han ikke er allergisk, er det jo ikke farlig. Brystmelk er jo vanlig å innta daglig for de fleste i Norge tross alt. Bare at vi bruker gjerne brystmelk fra ku i stede. Anonymkode: 8e0fd...716 Vet det ikke er farlig, men fortsatt respektløst å lure noen til å innta noe de ikke har fått beskjed om på forhånd. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå