Gå til innhold

Amme mannen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en kvinne i 30åra som har en litt unik fantasi.. Jeg har alltid drømt om å amme mannen min! :) Vi har nettopp fått et barn sammen og jeg vet jo at melken er forbeholdt ungen.. Men blås i det! ;) Mannen skal smake om han vil eller ei! Jeg har så sinnsykt melkespreng om dagene at jeg prøvde å helle litt brystmelk i kaffen hans.. For jeg tenker at hvis han skal like det så må han smake på godheten først ;) Han sa at det smakte godt, så det er fortsatt håp! :bolledeig:Nå venter jeg på at han skal komme hjem fra jobb så skal jeg lage litt brystmelkkakao mmMMMmm! :sikle:

Anonymkode: 2bc6c...33d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en kvinne i 30åra som har en litt unik fantasi.. Jeg har alltid drømt om å amme mannen min! :) Vi har nettopp fått et barn sammen og jeg vet jo at melken er forbeholdt ungen.. Men blås i det! ;) Mannen skal smake om han vil eller ei! Jeg har så sinnsykt melkespreng om dagene at jeg prøvde å helle litt brystmelk i kaffen hans.. For jeg tenker at hvis han skal like det så må han smake på godheten først ;) Han sa at det smakte godt, så det er fortsatt håp! :bolledeig:Nå venter jeg på at han skal komme hjem fra jobb så skal jeg lage litt brystmelkkakao mmMMMmm! :sikle:

Er du hun samme som sa at kjæresten hadde sperm i maten, eller er du bare inspirert? :D

Brystmelk smaker faktisk fantastisk det... og jeg ville heller drukket det enn sperm for å si det sånn, sistnevnte smaker jo bare kvalmt... urk! Også kommer det fra samme snabelen som de tisser med. Og noen har jo den i rassen til folk og... Gud vet om de har vasket den. 
Nei, gi han brystmelk du. Sunt og godt :) Søtere enn kumelk.. 

Anonymkode: a646a...254

• Liker 5
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldige mannen din...

• Liker 2
Skrevet

Fantasien din er kansje unik....men jeg har ikke sagt nei til å prøve hvis jeg var din mann:)

• Liker 2
Skrevet

Dette blir helt sikkert en trend.

Anonymkode: 49a7c...cba

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner selv på at kjæresten min skal smake brystmelken min, og han er også interessert i det. Men det du gjør med å lure i han brystmelk er like respektløst som han som blandet sæd inn i eggerøren til kjæresten. Hva er det som får deg til å tenke at det er greit å lure i mennesker brystmelk på denne måten? 

Anonymkode: 71869...9c6

• Liker 4
Skrevet

Altså, hva feiler det deg? Jeg tenker ikke på fantastiene, men det at du lurer i mannen din noe han ikke vet hva er..

• Liker 7
Skrevet

Herregud så kvalmt.

Anonymkode: c8b77...4e7

• Liker 2
Gjest Jonasmann
Skrevet

TS snakker garantert ikke sant basert på alle smilefjesene.

Skrevet

Rart hvor mange som synes å drikke brystmelk fra egen art er kvalmt, men drikke brystmelk fra andre arter er ok... 

Anonymkode: 8e0fd...716

• Liker 10
Skrevet

Åh, såå koselig

Anonymkode: bd78e...6fb

Skrevet

Samtykke samtykke samtykke!! 

• Liker 6
Skrevet

Jeg håper han var klar over at du hadde brystmelk i kaffen hans? Hvis ikke er det overhode ikke greit, og det håper jeg du evner å se. Ettersom du nettopp har blitt mor og alt det der. Da er det greit å vite forskjellen på rett og galt, hvert fall de store linjene. 

Skrevet

Jeg har tidligere blitt ammet av venninder, har også lagd en tråd eller to om dette for 1 år siden. Folk syntes det var rart men jeg syntes det var hyggelig.

• Liker 1
Skrevet

Er vel mer naturlig for et menneske å drikke brystmelk fra en kvinne enn fra en ku? 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvor mange som synes å drikke brystmelk fra egen art er kvalmt, men drikke brystmelk fra andre arter er ok... 

Problemet her er at jo at hun lurer det i han.

Skrevet
5 timer siden, Fireflies skrev:

Problemet her er at jo at hun lurer det i han.

Så sant han ikke er allergisk, er det jo ikke farlig. Brystmelk er jo vanlig å innta daglig for de fleste i Norge tross alt. Bare at vi bruker gjerne brystmelk fra ku i stede. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sant han ikke er allergisk, er det jo ikke farlig. Brystmelk er jo vanlig å innta daglig for de fleste i Norge tross alt. Bare at vi bruker gjerne brystmelk fra ku i stede. 

Vet det ikke er farlig, men fortsatt respektløst å lure noen til å innta noe de ikke har fått beskjed om på forhånd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...