Gå til innhold

Mr.Grey.. hvor er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener absolutt ikke at jeg har enerett på hvordan alle opplever det, da har du misforstått. Dette er basert på hva jeg har opplevd og opplever.

Utad er vi et særdeles vellykket BSDM par i miljøet og jeg holder fasaden. Mitt største poeng her er at denne "Mr Grey" fantasien er best - som en fantasi for de fleste. Det er i realiteten få kvinner som trives med full kontroll, smertefull sex og straff (for smerte er en stor del av pakken), samt dyrke mannen som en Herre. Dette er nedbrytende for de fleste. Ikke for deg, og det er helt greit, da har du et forhold som for deg er godt og utviklende.

For de kvinner som fantaserer over rising og straff, så kan jeg fortelle at å bli rist/slått hardt med et spanskrør er en blodig og intens smertefull affære. Det er tortur. Du må da tenne på tortur og underkastelse. Når alt kommer til alt, få gjør dette.

Noen få får et kick ut av dette, men jeg tror de fleste ville funnet opplevelsen sjokkartet.

De som virkelig ønsker denne livsstilen, helt OK . Grunnen til at jeg yttrer meg er denne romantiseringen av det som gir helt urealistiske forestillinger.

Anonymkode: 668a3...d2b

Smerte trenger ikke være en del av et BDSM forhold, det må være opp til begge parter å sette grenser for seg selv. Om man ikke tenner på smerte, må man si fra om dette. 

Men igjen, du må jo komme deg ut fra det, om du virkelig mener det du skriver her. Det er ikke sunt for deg. 

Selv tenner jeg veldig på smerte, så å bli slått med cane er fantastisk for meg. Jeg er masochist i tillegg til sub, men dette er jo som ble funnet ut i sammarbeid med Kjære, på en sikker og fin måte. 
Det viktigste for Kjære, er ikke at HAN skal få det som HAN vil.. men at vi begge har det bra i våre roller, i våre liv. Han vet at om han skulle begynne å oppføre seg som en drittsekk som bare tok tok tok, så hadde jeg løpt den andre veien. 

tilogmed et D/s forhold går begge veier. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår meg ikke på slike miljøer eller forhold, for meg virker det psyko.

Hvem vil ha en mann som tenner på å skade deg?

Anonymkode: fea89...683

Gjest Axl Rose
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klar, når du måtte ønske @Bootyhunter! Ditt ønske er min kommando... ❤️

Anonymkode: 12b3e...a8e

Så bra👍🏻❤️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår meg ikke på slike miljøer eller forhold, for meg virker det psyko.

Hvem vil ha en mann som tenner på å skade deg?

Anonymkode: fea89...683

Noen som tenner på samtykkende smerte? :P 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle ulike opplevelser, basert på hvem vi er og hvem vi møter.

De jeg ville adressere er jenter/kvinner som fantaserer om dominans og underkastelse, og som ikke vet hva det egentlig vil innebære. Konsekvensen kan være at dette ikke er så hot og sexy som de tror. Og det fleste tenker mest på sex og ikke hele samlivet.

Når man er forelsket godtar en mye, man vil så gjerne. Årene går og livet veves sammen, det blir mer og mer vanskelig å gå. 

Jeg er en del av BSDM miljøet i Oslo, og jeg har truffet mange menn som er skadeskutte sjeler. De er "dominante" og vil endelig ha retten over å bestemme over noen. Likeså jenter/kvinner som drømmer om å "bli tatt hånd om" hva det enn måtte koste. Hva resultatet blir kan jo hver enkelt tenke over.

Nå er du kanskje en av de heldige? Kanskje har dere funnet ut av det på en sunn måte. Personlig har jeg sett for mye hjertesorg og fortvilelse i miljøet. Men det er min erfaring. Du har en annen.

Jeg fantaserer om slike ting,  men vet at jeg ALDRI hadde klart å leve slik i virkeligheten. Forstår meg ikke på de som ønsker å leve slik 24/7. Men selv om de gjør det,  skal de jo ha rett til å sette grenser, til å ombestemme seg, og de skal vel ha et stoppord? Å samtykke til et slikt forhold er ikke det samme som å gi fra seg all råderett over egen kropp og eget liv for alltid. BDSM skal være til glede for begge parter. Ikke gjøre den ene ulykkelig. 

Anonymkode: 37d51...10a

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de kvinner som fantaserer over rising og straff, så kan jeg fortelle at å bli rist/slått hardt med et spanskrør er en blodig og intens smertefull affære. Det er tortur. Du må da tenne på tortur og underkastelse. Når alt kommer til alt, få gjør dette.

Trodde ikke de fleste drev de så langt at de slo den andre parten til blods? Og er det ikke den underdannige parten som skal sette grenser for hvor langt det skal gå? Og ha et stoppird om nødvendig? Den dominante har et ansvar for å respektere den andres grenser. Hvis ikke er det jo bsre mushandøing kamuflert som BDSM. 

Det er vel heller ikke bare i BDSM-miljøet man finner tilsynelatende vellykkede par der det er mye rart bak fasaden. Der respekterte og tilsynelatende hyggelige menn er voldelige drittsekker på hjemmebane. 

Anonymkode: 37d51...10a

• Liker 2
Skrevet (endret)
19 timer siden, Lawyer skrev:

Fifty shades altså😅 Fantaserer om en mann som tar så ansvar og er så lidenskapelig 😍 Blir våte drømmer fremover nå😋

Historien om den søkkrike forretningsmannen som med dominans forfører en ung, rimelig ressurssterk kvinne er ikke ny, på 80-tallet kom boken og filmen 9½ Weeks der Mickey Rourke spiller Wall Street-investoren John Grey og Kim Basinger spiller den kunstgalleriansatte Elisabeth McGraw som lar seg fascinere og dominere av den mørke, mystiske mannen. 

nine-and-half-weeks-weeks-6a4afa5fa1b31c

At historier som denne appellerer til mange kvinner skyldes nok flere forhold. Jeg kan se minst tre ulike ingredienser som mikses i denne cocktailen. 

1. Mange kvinner (og en del menn) har masochistiske drifter og finner det seksuelt stimulerende å gå inn i en underkastende rolle.

2. Mange kvinner tiltrekkes av menn med makt og status.

3. Det er ingen ulempe når følelser skal trigges at det ligger en utfordring i å få forholdet til å fungere. Er en mann for enkel å ha med å gjøre kan det hele bli for ukomplisert og hun greier aldri å mobilisere de sterke følelsene. Utfordringer er slik sett ofte en fordel når det gjelder å utvikle følelser for en mann, og utallige kvinner har funnet skadeskutte menn de ønsker å redde. 

Punkt 2 er kanskje ikke så smigrende for kvinnekjønnet, men likevel ikke noe å gjøre ved. Hunner i alle arter går etter de sterkeste hannene, og i menneskearten har fysisk styrke for lengst veket plassen for makt og status, at makt og status gjør menn mer attraktive kan vi like eller mislike, det er neppe noe vi noensinne vil kunne forandre. 

Punkt 1 er etter min mening hverken sykelig eller uheldig, det er bare en del av vår menneskelige seksualitets mange fasetter. Problemet er at en god del kvinner er oppdratt til å skulle være så veldig A4-normale, og mange vil derfor vegre seg for å kalle seg selv sadomasochister. Da er det tryggere å la seg fascinere av en historie der kvinnen av kjærlighet lar seg lede av en dominant, men skadet mann i håp om omvende og redde ham. Da har man liksom sitt på det tørre også moralsk og sosialt, man trenger ikke regne seg som SM-er og kan få i pose og sekk, både spenningen SM fører med seg og tryggheten og det komfortable ved å være «helt normal».

Det er forklaringen på at historien ikke handler om en ung kvinne som oppdager sine masochistiske fantasier, på egenhånd oppsøker SM-miljøet og der treffer en velfungerende dominant mann med normal jobb og en helt grei inntekt. Det ville ikke blitt glamorøst nok, den kvinnelige leser i målgruppen mister evnen til identifikasjon med hovedpersonen fordi hun selv ikke kunne tenke seg å oppsøke SM-miljøet, og om man samtidig skal godta at den dominante mannen ikke er skadeskutt og syk men et naturlig motstykke til hennes masochisme, mister man muligheten til å forklare det hele som en elskende kvinnes modige redningsaksjon. 

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Jeg digger BDSM selv, men det Mr. Gray driver med har ingenting med BDSM å gjøre. Han er en sykelig sjalu, manipulerende og eiersyk mann uten respekt for henne og hennes grenser. Skikkelig turn-off.

Anonymkode: a647c...ca1

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, Lawyer skrev:

Fifty shades altså😅 Fantaserer om en mann som tar så ansvar og er så lidenskapelig 😍 Blir våte drømmer fremover nå😋

Så du liker psykopater altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...