Gå til innhold

Stesønn som fiser lørdagskvelden forbi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er fjerde lørdag denne mnd hvor stesønnen på 17 ligger langstrak på 3/4 deler av sofaen og jeg trykt i den andre enden. Greit nok det. Hadde det ikke vert for at han fjerter annethver minutt.. (noe er hvirkelig galt med tarmsystemet han tydeligvis). 

Jeg sier ifra hver gang han fjerter, men det ser ikke ut som at han tar "hintet" noen gang. Jeg har sagt han kan gå på do, det stinker og at jeg syns dette er ekkelt, men han gir seg altså ikke. 

Og helt seriøst. Hva slags 17. Åring syns det er gøy å ligge i en sofa å fise hver lørdagskveld?  

Jeg holder på å bli gal av å ikke kunne kose meg i egen stue på en lørdagSkveld, og vurderer å sende han til moren de kveldene faren er borte. Altså, be moren om å hente han de kveldene far må jobbe. For tilsnakk hører han ikke på. Han ignorerer det iallefall og driter i det som har blitt sagt så snart vi er alene. 

Dagens kvalme utblåsing

Anonymkode: cdf0a...bcc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, det var også en ting å henge seg opp i...

Anonymkode: 2a708...d65

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, det var også en ting å henge seg opp i...

Jeg forstår godt at hun reagerer på det.

Anonymkode: 11e75...ec9

• Liker 48
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fjerde lørdag denne mnd hvor stesønnen på 17 ligger langstrak på 3/4 deler av sofaen og jeg trykt i den andre enden. Greit nok det. Hadde det ikke vert for at han fjerter annethver minutt.. (noe er hvirkelig galt med tarmsystemet han tydeligvis). 

Jeg sier ifra hver gang han fjerter, men det ser ikke ut som at han tar "hintet" noen gang. Jeg har sagt han kan gå på do, det stinker og at jeg syns dette er ekkelt, men han gir seg altså ikke. 

Og helt seriøst. Hva slags 17. Åring syns det er gøy å ligge i en sofa å fise hver lørdagskveld?  

Jeg holder på å bli gal av å ikke kunne kose meg i egen stue på en lørdagSkveld, og vurderer å sende han til moren de kveldene faren er borte. Altså, be moren om å hente han de kveldene far må jobbe. For tilsnakk hører han ikke på. Han ignorerer det iallefall og driter i det som har blitt sagt så snart vi er alene. 

Dagens kvalme utblåsing

Jeg ville vært bekymret for fordøyelsen hans. Hva spiser han?

Beveger han seg nok? Spiser han mye dritt? Sjokolade osv? Tygger mye tyggis? Drikker mye brus? Spiser lite fiber? Fising kan være tegn på noe alvorlig med tarmene, så bestill legetime til han du om han ikke slutter å fise snart.

Anonymkode: a5b83...235

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville vært bekymret for fordøyelsen hans. Hva spiser han?

Beveger han seg nok? Spiser han mye dritt? Sjokolade osv? Tygger mye tyggis? Drikker mye brus? Spiser lite fiber? Fising kan være tegn på noe alvorlig med tarmene, så bestill legetime til han du om han ikke slutter å fise snart.

Han spiser ekstremt mye godteri.. har prøvd å snakke til han om dette også, men det går ikke inn det heller..ellers så spiser han det samme som oss andre, så vidt jeg vet,

Skrevet

Still deg helt nær han og fis han rett i ansiktet. Ikke mye moro, nei.

Anonymkode: 7b019...c37

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spiser ekstremt mye godteri.. har prøvd å snakke til han om dette også, men det går ikke inn det heller..ellers så spiser han det samme som oss andre, så vidt jeg vet,

Sukker er gassdannende :)

Si at ingen damer vil ha en som fiser sånn........

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du syns det er helt greit om noen sitter å gasser ned stua di mens du prøver å kose deg en lørdagskveld du? 

Tror faktisk ikke jeg hadde giddet å henge meg opp i det nei. Hvis han faktisk fiser hele kvelden så slutter du jo å lukte det også...

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Still deg helt nær han og fis han rett i ansiktet. Ikke mye moro, nei.

Anonymkode: 7b019...c37

Haha 😂 Da han sikkert bare reist seg opp å gjort nøyaktig det samme. Nei takk,, 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukker er gassdannende :)

Si at ingen damer vil ha en som fiser sånn........

Har prøvd det 😩😩

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk ikke jeg hadde giddet å henge meg opp i det nei. Hvis han faktisk fiser hele kvelden så slutter du jo å lukte det også...

Uffda.. du er sikkert ikke så nøye på hva du slipper ut av deg du heller??  En fjert, greit.. men når man sitter å promper hele kvelden, og det lukter, så blir man jo faktisk kvalm av det. Og når man får beskjed, gang etter gang om at den du sitter med synes dette er ekkelt, så er det jo normalt at man gir seg/går på do/går ut

• Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uffda.. du er sikkert ikke så nøye på hva du slipper ut av deg du heller??  En fjert, greit.. men når man sitter å promper hele kvelden, og det lukter, så blir man jo faktisk kvalm av det. Og når man får beskjed, gang etter gang om at den du sitter med synes dette er ekkelt, så er det jo normalt at man gir seg/går på do/går ut

Gir seg? Så det å slippe gass er noe han gjør med vilje?

går på do? Hva skal det hjelpe for, han bæsjer jo ikke på seg?

går ut? Hele kvelden da? Hvor skal han gå da? Sitte alene et sted hver kveld fordi han har problemer med tarmen?

• Liker 6
Skrevet

Kjøp en tv/data til han som han kan ha på rommet, så slipper dere å sitte oppå hverandre! 

Anonymkode: e1a46...c29

• Liker 7
Skrevet (endret)

Kjenner bare at, jeg er enormt takknemmelig for ikke å måtte forholde meg til, ett nesten myndig ikke beslektet fisende individ i min egen sofa

Amen.

Endret av Perle
  • Liker 46
Skrevet

Bedre å slippe en fjert enn å sprenge en tarm ;) 

Neida, men hvis han har så mye luft i magen så burde dere sett litt på kostholdet deres. 

Gjerne ring til moren for å høre om han fiser like mye når han er til henne. Kanskje han har noen matintoleranser som dere ikke tar hensyn til? Eller kanskje dere har et litt usunt kosthold med masse halvfabrikata og raske karbohydrater. 

Skrevet

Jeg tror det er maktkamp. Han tar 3/4 av sofaen, fiser selv om du ber han la være... han demonstrerer hvem som er sjef i husholdet av deg og han. Han viser at dine meninger ikke teller.

Ikke gi ham mer enn halve sofaen. Be ham gå på rommet sitt hvis han har så problem med å kontrollere fisinga. Hvis han ikke hører, så slå av tv. Be faren si fra til ham at gutten må ta hensyn til at det er hjemmet til 3 personer, og han får ikke oppføre seg dårlig til de andre som bor der. Om han ikke får til å oppføre seg når far er borte, så blir resultatet at gutten får være hos sin mor. Faren kan si til gutten at nå prøver vi å være bedre mot hverandre en måned fremover, så snakkes igjen.

• Liker 40
Skrevet

Fjerde lørdag denne måneden? Av de totalt to lørdagene som har vært? 

• Liker 7
Skrevet

Gi beskjed om at sofaen skal sittes i, ikke ligges i

Anonymkode: 06ed6...211

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi beskjed om at sofaen skal sittes i, ikke ligges i

Anonymkode: 06ed6...211

Det kan jo fort slå tilbake på en selv også. Er ikke bare tenåringer som syns det er deilig å slenge litt i sofaen. 

Anonymkode: a724f...83a

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...