Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

har så mange tanker i hodet akkurat nu.

da æ ble gravid va det ikke planlagt å samboeren min ba meg ta abort, men siden jeg er i den situasjonen at jeg trodde jeg ikke kunne få barn så valgte æ å beholde ungen. :lol:

det va ingen enkelt avgjøresle akkurat fordi han gjorde det veldig klart at gikk ifra meg hvis æ gjorde det. å nettopp det skjedde.

jeg var seks uker på vei da vi fant ut at æ va gravid. nu e æ 15 uker på vei å flyttedatoen nærmer seg med stormskritt.

vi fant ut i prossessen med kranglig å tårer at vi måtte klare å være venner å oppføre oss på et normalt vis selv om vi ikke skulle ha et forhold. :roll:

det virket som en god ide ettersom vi ble nødt til å bo ilag til han fikk flytte inn i et hus som han gikk å ventet på skulle bli ledig.

problemet er bare det at vi har selvfølgelig ikke holdt fingrene av fatet når det gjelder det seksuelle siden av dette. å vi har fortsatt sex.

æ har visst hele tida at den dagen da han skal flytte kommer,

å den kommer...

allerede i morgen skal han ta vaskemaskinen å kjøleskapet sitt dit...

æ sitt selvfølgelig å grin litt nu å syns litt synd på meg sjøl. :hoho:

æ e jo vanvitti gla i han å hadde vi flyttet ifra hverandre med det samme tror æ ikke det her hadde blitt så ille som det føles akkurat nu.

fordi om natta våkner æ med arman hannes rundt meg å fingran hannes stryk meg over håret.

å det skal bliborte helt plutselig. å uten at æ har nåt æ skulle ha sagt.

jævla dust

æ har løst å bli sint på han å vise han kor vanvitti han har såra meg, men skal liksom ikke få lov til det siden vi skal ha ett okei forhold til hverandre.

:cry:

æ grue meg no helt for jævli til å ligge aleina i den store senga som egentlig e ment for to.

å det faktum at æ e begynnt å kjenne liv der inne å han bryr seg midt i ræva om det, å alt anna som skjer rundt det her svangerskapet.

æa har så ufattelig løst æ glede meg over det som skjer med kroppen min, å æ e kanskje kravstor men æ skulle ønske at han ville glede seg over alt det her lammi meg.

han vil ikke engang bli med på ultralyden med meg.

det blir kanskje bedre når han har fått alle tingan sine med seg å alt roe seg litt ned

inkludert meg sjøl. hehe :hoho:

hormonell eller ka?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Gemini
Skrevet

Har ingen gode råd å komme med til deg....vil bare sende deg en stor klem.. Håper ting ordner seg for deg.

Klem fra meg *Miss Gemini*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...