lene24 Skrevet 9. desember 2004 #1 Skrevet 9. desember 2004 Er det noen som har noen linker til norske nettbutikker??? Er på utkikk etter klær og assecorier først og fremst, men også pyntegjenstander til huset :-) Trenger ikke å nevne www.ellos.no, eller www.hm.com, de er jeg klar over :-)
Gry Skrevet 9. desember 2004 #2 Skrevet 9. desember 2004 Kankjse du finner noen butikker som passer i vår samling shopping-linker?
Gjest Aurélie Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 www.lysthuset-shop.no www.smakfullt.no
aline Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 www.lysthuset-shop.no www.smakfullt.no æsj, det der var veldig dårlig gjort!!! fant jo ting jeg bare måtte bestille med det samme på begge sidene jo.... også ikke julegaver engang, isåtilfelle bare til meg selv alt sammen.... dårlig gjort å legge ut sånne ting nå rett før jul, det er jo ikke meg jeg skal kjøpe til nå da skjønner du!!!
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Du fortjener det sikkert Aline.. - og hvis du pakker det inn.. er du sikker på å få noe du virkelig har lyst på til jul
aline Skrevet 9. desember 2004 #7 Skrevet 9. desember 2004 har lys offwhite stue m/olivengrønn fløyelssofaer, syntes bare disse putetrekkene var helt nydelige!! og bestilte dette i lys elfenben med rød/rosatonede blomster istedenfor disse blå, på den andre nettsiden (til lavere pris!!) . også helt annerledes en jeg har turt hittil!!
Gjest Aurélie Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 æsj, det der var veldig dårlig gjort!!! fant jo ting jeg bare måtte bestille med det samme på begge sidene jo.... også ikke julegaver engang, isåtilfelle bare til meg selv alt sammen.... dårlig gjort å legge ut sånne ting nå rett før jul, det er jo ikke meg jeg skal kjøpe til nå da skjønner du!!! Har bestilt endel varer fra begge sidene selv, mye flott! Smakfullt.no var litt treige med leveransene dog. Tror disse to sidene er det beste man kan oppdrive når det gjelder sånne must-haves til hus&hjem. Har tråla Kvasir etter lignende sider, men var stort sett bare crap å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå