AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Synes du denne kjolen var fin? Passe avslørende? For avslørende? Bør hun kle på seg mer? Hva synes du? Jeg synes man ser for mye, men.. Vet ikke hvem det er, så bare på avisa og reagerte. Anonymkode: 4b5cf...e17
Gjest chisandra Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Befriende, herlig dame. Kledningen er i en setting, skjønner du.
tussi84 Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Synes ikke noe om plagg med så stor utredning. Utredning burde gå maks ved skille mellom puppene ca midt ved hjertet. 3
Gjest antbug Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Jeg ville følt meg naken i en sånn kjole, men dette er jo Ida Maria. Hun går nok i akkurat hva hun vil og bryr seg neppe det grann om hva vi måtte mene. Det er litt Courtney Love over henne. Rart at folk reagerer på en kjole som denne, men at nesten alle damer som opptrer på SuperBowl og andre store arrangementer hopper rundt i bare trusa er det ingen som kommenterer med mindre magen som synes over har en synlig hudfold
Ardwinna Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 Hvis hun fryser eller føler seg ubekvem burde hun kle på seg, men ellers ser jeg ingen grunn til at hun skal kle på seg. Ida Maria er ei dame med tæl, så hun driter nok i hva folk her inne mener 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 3 minutter siden, tussi84 skrev: Synes ikke noe om plagg med så stor utredning. Utredning burde gå maks ved skille mellom puppene ca midt ved hjertet. Utredning? Hva utredes hun for da Anonymkode: dcf59...64b 12
The Kitten Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 Jeg syns kjolen var stygg, men for all del. Hun må jo gjerne gå slik. 9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #12 Skrevet 11. februar 2017 9 minutter siden, tussi84 skrev: Synes ikke noe om plagg med så stor utredning. Utredning burde gå maks ved skille mellom puppene ca midt ved hjertet. Anonymkode: 2f570...c65
Cathrine88 Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 Det blir kanskje litt voldsomt mens hun holder gudstjeneste, er på jobb i en barnehage eller underviser niåringer i matte, men det gjør hun jo ikke, så hvorfor bry seg? 13
Torden Skrevet 11. februar 2017 #14 Skrevet 11. februar 2017 Ventet bare på at en pupp skulle falle ut. Hadde aldri kledd med i en så stygg buksedress. For tynt stoff og den var for kort på beina og altfor utringet. 2
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 11. februar 2017 #15 Skrevet 11. februar 2017 Jeg bryr meg ikke hvordan folk går kledd.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #16 Skrevet 11. februar 2017 Hun er en av de kuleste artistene vi har i dag, og heldigvis tror jeg hun bryr seg midt i ryggen om hva sursnipene på et kvinneforum måtte mene. Anonymkode: 5ad52...443 14
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #17 Skrevet 11. februar 2017 37 minutter siden, hjertesukka skrev: Ikke elegant, bare vulgært. Hun skulle sunget den sagen med elegant påkledning? Forøvrig ei knalldame. Anonymkode: 55451...1dd 5
Hattivatti Skrevet 11. februar 2017 #18 Skrevet 11. februar 2017 (endret) Jeg og mannen satt akkurat å diskuterte antrekket. Han synes det var fælt, mens jeg skulle ønske jeg klarte å gi like mye faen og gå i det jeg ville. Kul dame! Endret 11. februar 2017 av The Silence 3
Elaine Marley Skrevet 11. februar 2017 #19 Skrevet 11. februar 2017 (endret) Jeg kan jo si at jeg ville følt meg avkledd og tenkt at puppene mine kom til å falle ut hvert øyeblikk, men hun er jo en helt annen person og hun kledde seg vel sånn fordi hun synes at hun så bra ut og det blir derfor meningsløst om jeg skulle tro at min mening hadde hatt noe å si. Ryddet for omtale av kropp. Edie, mod. Endret 13. februar 2017 av Edie 7
Cuntzilla Skrevet 11. februar 2017 #20 Skrevet 11. februar 2017 (endret) Helt rått! Så klippet utelukkende pga antrekket. Det er bare noe veldig kult og rock n roll over å gå med noe såpass uflatterende Uansett kropp så pleier folk å være opptatt av å skjule og fremheve, putte puppene i BH og skjule trusekanter og generelt kle seg etter kroppen. Men hun har bare slengt på seg noe hun ville gå i som ikke gjorde kroppen hennes en eneste tjeneste. Det er en sånn gi faen-attitude som bare er rå. Minner meg om da Kat von D var mer normalvektig og skviste seg inn i supertighte low waist bukser og lot det bare stå til med mage og muffin top. Det er bare så kult. Får nesten lyst til å gjøre noe lignende selv, men er altfor forfengelig. Gir ikke nok faen, dessverre! Endret 11. februar 2017 av Cuntzilla 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå