Gå til innhold

Noen som bruker dermalogica...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tenkte jeg skulle prøve dette merket...har hørt mye bra....men er litt usikker på hvilke produkter.

Har litt tørr hud og ønsker i hovedsak å begynne å forebygge små linjer/rynker. (er 29 år...og litt panisk på det om dagen...snart 30....haha)

Hvis det er noen som har god kjenskap til dette merket er jeg glad for noen anbefalninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Produktene fra Dermalogica er ganske basic; rens, peeling, fuktighetskremer og masker for et stort antall ulike hudtyper.

Så vidt jeg vet, hevder de ikke å ha funnet ungdomskilden (det er det mange som hevder, men hovedsaklig på tynt grunnlag, vitenskapelig sett). Så du vil ikke finne anti-age kremer fra Dermalogica. I stedet kan en hudpleier sette sammen produkter etter dine spesifikke behov.

Innholdsstoffene er bra, spesielt siden produktene er uten mineraloljer, lanolin og FA-alkoholer. I tillegg er de uparfymerte.

Jeg har selv en liknende hudtype, og bruker Ultracalming Cleanser (en gelekrem som ikke skummer, og ikke tørker ut huden), Intensive Moisture Balance som fuktighetskrem (men den er for lite nå om vinteren, selv om det er den rikeste kremen Dermalogica har. Jeg bruker Decleor i stedet).

I tillegg bruker jeg Daily Microfoliant og Multivitamin Power Recovery Masque. Øyenkrem bruker jeg fra et annet merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange her inne på KG som bruker Dermalogica, jeg er en av dem. Er veldig fornøyd med produktene, men ta deg en tur til hudpleier og forhør deg om hva som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...