AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #21 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du brukt 1,4 mill på da? Anonymkode: 3043e...2a4 Å, hold kjeft. Anonymkode: a7875...3c2 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #22 Skrevet 11. februar 2017 Oj, da kan jeg komme med følgende tips: 1 kontakt legevakt, mental helse eller fastlegen direkte på mandags morgen 2 kontakt venner, familie som kan hjelpe deg med disse vanskelige tankene 3 kontakt noen som har god behandlingsform for "spillegalskap" 4 kontakt banken, nav, kommunen (gjeldsrådgiver) på mandag 5 sørg for at alt av kredittkort og lignende blir sperret umiddelbart slik at du ikke pådrar deg mer spillegjeld hvor bor du? Kanskje noen her inne bor i nærheten av deg og kan hjelpe deg? Anonymkode: 3043e...2a4 8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #23 Skrevet 11. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, hold kjeft. Anonymkode: a7875...3c2 Det er faktisk ganske vesentlig det ang om hun får gjeldsordning eller ikke så hold kjeft selv.... jeg har jobbet innen finans og inkasso i mange år så jeg vet hva jeg prater om!!!!!!! Anonymkode: 3043e...2a4 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #24 Skrevet 11. februar 2017 Jeg setter pris på at dere sier at det finnes håp men den klarer ikke jeg å se...er så flau og skammer som skikkelig over alt... aner ikke hva jeg burde gjøre?! Kan namsmannen hjelpe meg? De som ga pant i boligen min og de som trekker meg hver måned, jeg har selv prøv å ordne opp i alt før det gikk så langt men ingen ville inngå avtaler...ser virkelig ikke håp i noe av dette, er der noen som kjenner noen eller har vært i lik situasjon som kan fortelle meg hva som burde gjøres her Anonymkode: ebb9f...d61
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #25 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk ganske vesentlig det ang om hun får gjeldsordning eller ikke så hold kjeft selv.... jeg har jobbet innen finans og inkasso i mange år så jeg vet hva jeg prater om!!!!!!! Anonymkode: 3043e...2a4 Om det var sant så hadde du kanskje litt mer menneskelig innsikt enn du viser her. Hva hjelper det å vite nå hvor pengene har gått? Man går ikke til en person med brukket ben og spør hvordan det skjedde. Man utfører førstehjelp, så kan man se videre. Anonymkode: a7875...3c2 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #26 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter pris på at dere sier at det finnes håp men den klarer ikke jeg å se...er så flau og skammer som skikkelig over alt... aner ikke hva jeg burde gjøre?! Kan namsmannen hjelpe meg? De som ga pant i boligen min og de som trekker meg hver måned, jeg har selv prøv å ordne opp i alt før det gikk så langt men ingen ville inngå avtaler...ser virkelig ikke håp i noe av dette, er der noen som kjenner noen eller har vært i lik situasjon som kan fortelle meg hva som burde gjøres her Anonymkode: ebb9f...d61 Hvor bor du? Anonymkode: 3043e...2a4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #27 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter pris på at dere sier at det finnes håp men den klarer ikke jeg å se...er så flau og skammer som skikkelig over alt... aner ikke hva jeg burde gjøre?! Kan namsmannen hjelpe meg? De som ga pant i boligen min og de som trekker meg hver måned, jeg har selv prøv å ordne opp i alt før det gikk så langt men ingen ville inngå avtaler...ser virkelig ikke håp i noe av dette, er der noen som kjenner noen eller har vært i lik situasjon som kan fortelle meg hva som burde gjøres her Anonymkode: ebb9f...d61 Jeg har vært i en lignende situasjon, og fikk hjelp. Hjelpen finnes, men du må gjøre noen grep selv. Du har noen tøffe år foran deg, men ikke verre enn at det går. Ta kontakt med fastlegen. Anonymkode: a7875...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #28 Skrevet 11. februar 2017 Jeg har ikke spilt på et år alt er sperret og kredittkort har jeg ikke...jeg trenger psykisk hjelp og hjelp til å rette opp i økonomien... alt har bare god til h4kr4kr4kr og ser ikke løsning i noe som helst lengre, derfor skriver jeg her få å få råd fra noen som har peiling Anonymkode: ebb9f...d61
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #29 Skrevet 11. februar 2017 Bor i telemark Anonymkode: ebb9f...d61
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #30 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor i telemark Anonymkode: ebb9f...d61 Da bor du litt langt unna ellers så skulle jeg hjulpet deg.. men da håper jeg du leste innlegget mitt lenger opp med de 5 punktene.. det viktigste nå er å ta tak i mental helse, legevakt, fastlege fortest mulig også ta tingene i den retningen jeg skrev i tidligere innlegg. Anonymkode: 3043e...2a4 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #31 Skrevet 11. februar 2017 Det skal jeg gjøre, men ser at mange skriver at det finnes håp men hva er det håpet? Jeg vil ikke løpe vekk fra gjelda jeg vil gjøre opp for meg uten å miste bolig og få en mer stabil hverdag hvor jeg slipper å tenke på selvmord og masse rart dette tar jo knekken på meg, jeg sover ikke, spiser ikke og er ikke en god mamma for ungen min når jeg er sånn...har ikke enrgi til noe som helst dette går ut over jobb og ungen... klarer virkelig ikke mer Anonymkode: ebb9f...d61
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #32 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skal jeg gjøre, men ser at mange skriver at det finnes håp men hva er det håpet? Jeg vil ikke løpe vekk fra gjelda jeg vil gjøre opp for meg uten å miste bolig og få en mer stabil hverdag hvor jeg slipper å tenke på selvmord og masse rart dette tar jo knekken på meg, jeg sover ikke, spiser ikke og er ikke en god mamma for ungen min når jeg er sånn...har ikke enrgi til noe som helst dette går ut over jobb og ungen... klarer virkelig ikke mer Anonymkode: ebb9f...d61 Du må begynne i et hjørne. Ett skritt av gangen. Du fikk en liste over her. Følg den. Anonymkode: a7875...3c2 3
Perle Skrevet 11. februar 2017 #33 Skrevet 11. februar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spillegjeld, har bare lyst å dø Anonymkode: ebb9f...d61 Vil bare gi deg en klem du er ikke et dårlig menneske selv du har gjort dårlige valg. Du er et menneske, og vi har alle vårt, men for noen blir utslaget verre og konskvensene større. Tror som nevnt, at gjeldsordning er den eneste løsningen. Ta kontakt med komunen, og/om hvis du fortsatt sliter med spilling, søk hjelp! Endret 11. februar 2017 av Perle Feilstavelser 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #34 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal jeg gjøre, men ser at mange skriver at det finnes håp men hva er det håpet? Jeg vil ikke løpe vekk fra gjelda jeg vil gjøre opp for meg uten å miste bolig og få en mer stabil hverdag hvor jeg slipper å tenke på selvmord og masse rart dette tar jo knekken på meg, jeg sover ikke, spiser ikke og er ikke en god mamma for ungen min når jeg er sånn...har ikke enrgi til noe som helst dette går ut over jobb og ungen... klarer virkelig ikke mer Anonymkode: ebb9f...d61 Har du noen du kan ringe nå? Ellers så synes jeg at du skal ringe mental helse nå med en gang.. du MÅ det!! Anonymkode: 3043e...2a4 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #35 Skrevet 11. februar 2017 Hvor gammel er du og hvor gammel er datteren din? 🌹 Anonymkode: 3043e...2a4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #36 Skrevet 11. februar 2017 Ringte til en venn og det er kun han som vet om dette alle trøster med å si at det ordner seg men hvordan?!? Jeg ser ingen utvei... vil ikke miste bolig og ikke ungen min heller, hu er livet mitt!!! Skal til legen på mandag å følge de stegene men hva skal jeg gjøre med namsmannen og panten i boligen, flere saker hos dem og trekk på kun en resten har fått pant...vet ikke hva det betyr hva som kommer til å skje nå, selger de boligen min eller venter de til jeg er ferdig med ett trekk så er det den tur?! Anonymkode: ebb9f...d61
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #38 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 28 og 5❤ Anonymkode: ebb9f...d61 Du er ung. Disse problemene kommer du kun til å ha en liten del av livet ditt dersom du tar tak i det nå. Anonymkode: a7875...3c2 5
Olaug Olsen Skrevet 11. februar 2017 #39 Skrevet 11. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, nei leiligheten har en verdi på 1mill og jeg skylder banken 970 tusen cirka, tjener 25 tusen i brutto og har trekk fra namsmannen på 6000 hver måned. kan ikke finne meg en til jobb siden jeg er allerede i 100% stilling og er alene med barnet. Det jeg er mest redd for er å miste leiligheten, bil har jeg ikke heller ingen verdisaker, kun gammel tv og hvitevarer... Føler meg så fortapt og aner ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: ebb9f...d61 du kan bo ute, da...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #40 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, Olaug Olsen skrev: du kan bo ute, da... Har du ikke noe annet å gjøre på i kveld? Anonymkode: a7875...3c2 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå