Gå til innhold

Hvordan kle seg når en skal i party som man ikke skal fryse, men bruke strømpebukser til kjole eller skjørt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir ikke enig med meg selv, om hvordan jeg skal kle meg når jeg skal på party når det er kaldt ute i skjørt/kjole, og samtidig bruke tynne strømpebukser.  (Tenker på 20 eller 40 denier). Blir det for mye/stygt/voldsomt med strømpebukser som er i 70 denier eller tykkere (tenker på ull). Jeg blir ikke enig om det er pent eller stygt heller.

Hva gjør du når du skal kle deg pent, skal ikke bli for varmt eller ikke fryse til eller fra party eller på selve partyet?

Så da trenger jeg noen gode råd og ikke minst overbevisning om hva andre gjør

Anonymkode: db010...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags strømpebukse du kan "slippe unna med" kommer jo an på utseendet på skjørtet eller kjolen, men 70 denier vil stort sett alltid være innafor. Tykkere ullstrømpebukser krever en kjole som "kler" det, men det finnes jo mange av dem også. Om vinteren prioriterer jeg varme over "perfeksjon" i antrekket. Om det er en fest der man ikke skal ut på byen e.l. så har det også hendt at jeg har tatt på meg en bukse under kjolen for eksempel, ikke for å ha det på på festen, bare for å holde meg varm på veien dit. Hjemmefester blir ofte varme også, så det å gå i ull under da kan bli litt for varmt for meg. 

Skrevet

Kåpe, støvletter med sokker og partysko i veska.

• Liker 1
Skrevet

Bukse

Anonymkode: 6be45...7bf

Skrevet

Synes tynne strømper stort sett topp et antrekk, og er ikke så veldig fan av disse tette strømpebuksene. Beauty before Comfort.

Fra/til bruker jeg noen litt tykkere overknees strømper som jeg tar av/på, og gjerne støvletter. og kåpe

Anonymkode: 42ec8...e2c

Skrevet

Jeg ville gått for 100 eller 200 den strømpebuker i nylon, ikke ull. 40 eller 60 den synes jeg egentlig er finere, men har man tykk strømpebukse kan man våge seg med et litt kortere skjørt. Har du kåpe varmer jo det litt ekstra på bena.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...