AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg er samboer, men pga veldig giftig forhold både i min familie og hans familie ser jeg nå på muligheten til å bare flytte fra alle og starte et liv alene langt fra alle da jeg blir syk av denne familiedynamikken.. er det noen der som har gjort dette som kan komme med noen råd til meg hvorfor jeg skal gjøre det/ ikke gjøre det, hvordan du løste det, hvordan utfallet ble etter at du gjorde det osv osv.. kan nevne at mannen ikke blir med og at jeg er villig til å gå fra han for å få det bedre og det er ingen barn inni bildet. takk hvis noen har lyst til å gi meg noen råd på veien Anonymkode: ab196...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Del Skrevet 11. februar 2017 Virkelig ingen? Anonymkode: ab196...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Del Skrevet 11. februar 2017 Kan ikke relatere meg til det du skriver, kjenner ingen som har gjort noe sånt heller, vil tro at det er ganske uvanlig..? Men, når det er så vanskelig at du i det hele tatt vurderer å droppe mann og familie for å begynne på nytt uten dem, da må det være skikkelig ille... Du skriver ikke hvorfor ting er så ille, men jeg antar at det ikke finnes noen måte å løse det. Hvis eneste utvei er å reise så tenker jeg at det er det rette å gjøre. Du kan skape din egen familie og din egen lykke. Anonymkode: c9ff7...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Del Skrevet 11. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke relatere meg til det du skriver, kjenner ingen som har gjort noe sånt heller, vil tro at det er ganske uvanlig..? Men, når det er så vanskelig at du i det hele tatt vurderer å droppe mann og familie for å begynne på nytt uten dem, da må det være skikkelig ille... Du skriver ikke hvorfor ting er så ille, men jeg antar at det ikke finnes noen måte å løse det. Hvis eneste utvei er å reise så tenker jeg at det er det rette å gjøre. Du kan skape din egen familie og din egen lykke. Anonymkode: c9ff7...a7a Takk for svar🙂 Nei, det er rimelig vanskelig.. jeg er en snill person, mens hele familien min er egoister og det går ikke helt bra med mitt livssyn dessverre, jeg blir syk av det ☹️ Så alternativet da er å flytte fra de og håpe på at det skal bedre helsen min. Anonymkode: ab196...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Del Skrevet 11. februar 2017 Det er ditt liv, ditt eneste liv faktisk, og dersom du mistrives sterkt i hverdagen så er det bra at du ser på slike alternativer. Jeg slo nettopp opp med min samboer, valgte å gjøre det før vi eventuelt skulle kjøpe, gifte oss og få barn. Jeg skjønte at selv om det var levelig, så kom jeg aldri til å trives så godt som jeg ønsket, og vet jeg har potensiale til. Men det å flytte fra begge familier, er ikke bare bare. Da jeg var 18 flyttet jeg fra foreldrene mine, pga forferdelig dynamikk oss i mellom. Men dette ble heldigvis fikset, og jeg har nå et utrolig godt forhold til min familie. Det er viktig med nettverk og relasjoner, men du må gjøre det du tror blir best for deg. Anonymkode: 5aae0...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #6 Del Skrevet 12. februar 2017 kan relatetre meg til deg ts!! svigermor var sprøyte gal , vi burde ha flytta for oss sjøl men fam hans rundt lagde så mye drama ,at vi krangla så busta føyk og han begynte inlemme meg i familie konflikter. de er idag slutt btw for lenge sida, glad for det er jeg. og vere sammen me en periodedranker som pisser på seg i fylla og dilter etter morra si i en alder av 30 unner jeg ingen.. mitt råd ts: finn deres eget sted ,eller må du og sambo ta et oppgjør med familien engang for alle. sette grenser, hva som er akseptabelt og ikke . og når dere vil ha tid alene. Anonymkode: f964d...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå