Gå til innhold

Urimelig å ønske meg alene kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det litt tøft for tiden, er i en jobb jeg ikke takler men må jo selvsagt gå ut oppsigelsestiden. Idag skal en gjeng på kino, men jeg har valgt å takke nei for jeg trenger å lade opp til uka som kommer som er en lang uke på jobb, samt jeg er små syk. Jeg er som regel med på det de spør om, og er i grunn sjelden jeg ligger alene på sofaen. Men nå er de rett og slett sure på meg fordi jeg ønsker å være alene ikveld. Typen er på tur så jeg får virkelig alenetid. 

Anonymkode: f904c...094

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det litt tøft for tiden, er i en jobb jeg ikke takler men må jo selvsagt gå ut oppsigelsestiden. Idag skal en gjeng på kino, men jeg har valgt å takke nei for jeg trenger å lade opp til uka som kommer som er en lang uke på jobb, samt jeg er små syk. Jeg er som regel med på det de spør om, og er i grunn sjelden jeg ligger alene på sofaen. Men nå er de rett og slett sure på meg fordi jeg ønsker å være alene ikveld. Typen er på tur så jeg får virkelig alenetid. 

Kos deg hjemmet med verden beste samvittighet. Sett vennene dine på plass istedet :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Siden du er syk er vel det legitim grunn god nok. Uansett skal du ikke behøve å forklare for vennene dine at du trenger alenetid. Kos deg og lad opp, alle trenger alenetid iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal bestemme over ditt eget liv. De burde heller vært glade på dine vegne og hatt forståelse. Kjipt de ikke klarer å se det men ikke gi etter. Det er mye bedre å vise hvem du er og da vil de respektere deg.(om ikke med en gang men etterhvert). 

Slapp av alene og nyt det!  Det hadde jeg gjort. Og hadde ikke tenkt på hva de tenkte for det er bare tanker som vi alle etterhvert kommer til å glemme.

Anonymkode: acbc1...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner virkelig å lure hva som feiler folk (min tråd) ,folk som skal være ens venner.. 

ALLE har behov for alenetid, og om man har behov for det så skal ens venner forstå det ?? Spesielt om de er flere og en gjeng som kan gå sammen. herregud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de blir sure. Jeg har behov for mye egentid, og de som ikke respekterer dette tenker jeg ikke er gode venner i utgangspunktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre, jeg er litt opptatt (les altfor) med å gjøre alle tillags. Problemer er vel at ette rer tøft forhold har jeg blitt veldig flink til å ikke bli pushet rundt sol før. De er absolutt ikke vant med at jeg sier nei, så ble litt usikker her da jeg fikk slengt i meg at jeg var kjedelig, festbrems(selv om dette ikke var fest), gammeldame. Vi er tross alt 29, selvsagt ikke steingamle da😛 

Begynte bare å lure litt her om det var jeg som var sær. Snakka me samboeren min på telefon, han bare lo. Han sa kos deg hjemme med hunden ikveld med god samvittighet han også 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ermm... tror du virkelig at vennene bryr seg så utrolig mye at du er ikke ute med dem?  Ja, du høres litt sær ut - mulig de slenge noe kommentarer, men jeg er i tvil at de sitter der og er helt knust at du ikke er med denne gangen.  Alle trenger en dag alene av og til. 

Anonymkode: d574f...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ermm... tror du virkelig at vennene bryr seg så utrolig mye at du er ikke ute med dem?  Ja, du høres litt sær ut - mulig de slenge noe kommentarer, men jeg er i tvil at de sitter der og er helt knust at du ikke er med denne gangen.  Alle trenger en dag alene av og til. 

Anonymkode: d574f...d27

Altså grunnen til at jeg spør er ikke for jeg tror de er helt knust, det har jeg aldri heller sagt. Men de ble uansett sure på meg for at jeg sa nei og ville være hjemme alene. Så om du syns jeg er sær som trenger en alene kveld så er du vel akkuratt like dem da. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg håper du har storkost deg i kveld, ts. :)

Det har jeg. Såpass at uthvilt og la meg tidelig at jeg våknet nå (halv 7) på en søndag😛 Ikke likt meg for å si det sånn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...