AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Jeg har vært singel leeenge, lenge siden jeg i det hele tart rota med noen sist, og begynner nok å bli litt desp. Haha. Er én singel fyr på jobben min, han er noen år yngre enn meg, og vi har nok begge sett hverandre på tinder så vi vet at vi er single liksom. Vi kjenner ikke hverandre sånn veldig godt og personlig og har ikke noen fantastisk kjemi så jeg er overhodet ikke interessert i noe forhold eller sånn med han men han er hyggelig og ganske søt og bare det faktum at at han er singel gjør at jeg får en uhorvelig trang til å bare ha meg med han. Og jeg er overhodet ikke den typen i det hele tatt. Har faltidk ganske lite erfaring (noe jeg syns er litt flaut). Jeg tror ikke jeg er hans type heller, han er som sagt litt yngre og gir uttrykk for at han liker å feste og jeg overhører at han snakker med de andre gutta på jobb om "damer".. Virker altså som at han prøver å gi inntrykk både av at han er på leting og at han er veldig opptatt av det. Har i det siste begynt å innbille meg at han prater mer med meg enn før og ser litt på meg (sikkert eggstokkene mine som overtolker), og jeg begynner å vurdere hvoooor desperat det er å prøve å rote litt med han om sjansen skulle by seg en gang. Hvordan kan jeg finne ut om han er åpen for det-hvilke tegn skal jeg se etter? Er det slik at gutter (menn) som åpenbart snakker mye om "damer" gjør dette for å virke mer attraktive og faktisk ikke lykkes så bra eller er de da uten tvil playere som bare er ute etter babes? Haha. Anonymkode: e204f...ae1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Noe å lure på? Send han en melding om han er interressert i å knulle fitta di. Enten blir det nei eller ja. Verre er det ikke. Anonymkode: d63a5...b2b
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe å lure på? Send han en melding om han er interressert i å knulle fitta di. Enten blir det nei eller ja. Verre er det ikke. Anonymkode: d63a5...b2b Hahaha Anonymkode: e204f...ae1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå