Gå til innhold

Date tar ikke insh til nærhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en veldig sjarmerende fyr som virker veldig interessert i meg. Har møtt han to ganger, på hans initiativ. På begge datene har vi gitt hverandre en klem når vi møtes og når vi går, men det skjer ikke noe mer. Jeg er heller vandt til at menn "hopper på meg". Er virkelig glad for at han ikke gjør det, men samtidig hadde jeg jo ønsket meg et kyss eller kos. 

På forrige date var det god stemning hele kvelden; vi pratet og lo, og timene fløy avgårde. Jeg oppfatter han som interessert, men er selv redd for avvisning og kan derfor ha litt lukket kroppsspråk. Forstår jo såpass at han kanskje er usikker selv, ettersom han har tatt initiativ til datene, og kanskje ikke vil være for frampå. Før vi avsluttet daten spurte han om vi skulle møtes igjen en dag og jeg svarte ja og smilte stort, hehe. 

Men hva kan jeg gjøre for å få han til å forstå at det er ok å sette seg inntil meg, kysse meg osv.? Har dere noen gode tips på lager? Dette har aldri vært et problem før og jeg er så rådvill. 

Anonymkode: 44e38...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker veldig kjedelig når en mann er slik. Jeg tror ikke jeg ville orket det. Er avhengig av å kjenne tiltrekningen, spenningen, den fysiske kontakten. Han er vel ikke særlig lidenskapelig av seg, tenker jeg.

Anonymkode: d4eb0...180

Skrevet

Jeg ville tatt det første skrittet selv. Kyss han! Som du sier, virker han interessert og vil møtes igjen. Kanskje han bare er litt tilbakeholden i starten. Behøver ikke bety at han ikke er glad i fysisk kontakt eller ikke har lyst på det med deg, men at han bare ikke tar det første skrittet selv.

Anonymkode: 1569d...5d4

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt det første skrittet selv. Kyss han! Som du sier, virker han interessert og vil møtes igjen. Kanskje han bare er litt tilbakeholden i starten. Behøver ikke bety at han ikke er glad i fysisk kontakt eller ikke har lyst på det med deg, men at han bare ikke tar det første skrittet selv.

Anonymkode: 1569d...5d4

Takk for svar!

Det kan være. Skal prøve å komme såpass nærme han at jeg får anledning til å kysse han, men vil heller ikke at det skal føles helt unaturlig og overraskende for han. 

- TS

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker veldig kjedelig når en mann er slik. Jeg tror ikke jeg ville orket det. Er avhengig av å kjenne tiltrekningen, spenningen, den fysiske kontakten. Han er vel ikke særlig lidenskapelig av seg, tenker jeg.

Mhm. Kommer fort til å gå lei hvis han ikke er hakket mer frampå..

Skrevet
7 minutter siden, O.G. skrev:

Insh?

Jeg tror hun mener initiativ? :) 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Stemmer. Bruker den forkortelsen så ofte at jeg glemmer at andre kanskje ikke vet hva det betyr. 

- TS

Skrevet

Jeg synes det blir litt voldsomt å plutselig kysse han hvis det ikke er noen annen form for nærhet ellers. Ta han på skulderen/armen og på hånden innimellom for å etablere litt fysisk kontakt.

• Liker 6
Skrevet
53 minutter siden, Rumle skrev:

ohje

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer. Bruker den forkortelsen så ofte at jeg glemmer at andre kanskje ikke vet hva det betyr. 

- TS

Kanskje du burde begynne å snakke samme språk som oss andre.

Skrevet
39 minutter siden, O.G. skrev:

ohje

Kanskje du burde begynne å snakke samme språk som oss andre.

Kanskje det, ja. Men så gjorde jeg ikke det. Uansett ikke poenget her :) 

- TS 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det, ja. Men så gjorde jeg ikke det. Uansett ikke poenget her :) 

- TS 

Vel, men hvis noen skal ta poenget ditt må du snakke samme språk som oss andre.

Skrevet
23 timer siden, O.G. skrev:

Vel, men hvis noen skal ta poenget ditt må du snakke samme språk som oss andre.

Vel, hvis man vil forsøke å forstå folk, så må man forsøke å forstå folk. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvis man vil forsøke å forstå folk, så må man forsøke å forstå folk. 

Men for å forstå folk må de snakke som folk.

Skrevet

Seriøst?? Snakk om å lage diskusjon av småting. Tror de fleste skjønte hva hun mente med insh...

• Liker 5
Skrevet
På 2/11/2017 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Mhm. Kommer fort til å gå lei hvis han ikke er hakket mer frampå..

tror heller det er han som kommer til å bli lei henne når hun er så gørrkjedelig passiv og forventer at han skal gjøre alle framstøt

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, O.G. skrev:

Men for å forstå folk må de snakke som folk.

Tror alle her inne, unntatt deg, forsto hva hun mente. 

Til ts: Dere har kun hatt to dater foreløpig da. Tror ikke det er så veldig uvanlig at man kanskje ikke kysser og tafser etter så kort tid. Kan du ikke invitere han hjem til deg på middag/film el noe som neste date? Om så er tilfelle at han er litt sjenert/usikker, så er det kanskje enklere å bli intim når er bare dere to tilstede.

Skrevet
7 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Tror alle her inne, unntatt deg, forsto hva hun mente. 

Je, je, men det er ikke poenget.

Skrevet

Høres nesten ut som en jeg datet.  Synes det ble veldig kjedelig og jeg mistet interessen. Han toppet det med å spørre "kan jeg kysse deg"

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Je, je, men det er ikke poenget.

Det er vel så absolutt poenget. Du ba henne snakke så folk forsto henne, jeg påpekte at folk forsto henne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...