AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Hva tenker du om det? DealbreAker? Min eks var ikke og er ikke morsom. Nå skal jeg snart date en mann som virker hyggelig, men kanskje har litt merkelig humor. Bruker mye metaforer blant annet... blir litt vel intellektuelt for meg, selv om jeg ikke er simpel og dum😅 om han er typen for meg anes ikke. Hva mener du? Viktig eller ikke? Anonymkode: d2af4...35e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Så lenge humoren ikke er kjempe dårlig, slik at jeg tenker Hufffff så slitsomt..så skal det vel gå bra Anonymkode: 5b23a...ff8
Cata Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Siden felles humor er viktig for meg, så hadde det nok vært dealbreaker. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Damer har generelt dårlig humor, så om du er en simpel sjel, så er det jo fare for at det er humoren din det er noe galt med. Intellektuelle mennesker har ofte evne til å fortså hverandre. Mye mulig nivåforskjellen er for stor. Anonymkode: e2343...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Ellers vil jeg anbefale deg å møte ham, mye mulig han har bedre humor når du møter ham, enn når han skriver til deg. Anonymkode: e2343...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer har generelt dårlig humor, så om du er en simpel sjel, så er det jo fare for at det er humoren din det er noe galt med. Intellektuelle mennesker har ofte evne til å fortså hverandre. Mye mulig nivåforskjellen er for stor. Anonymkode: e2343...1f5 Damer generelt har dårlig humor? Så alle menn har god humor da? Det kan jeg skrive under på er løgn.. jeg skrev jeg ikke anser meg selv som simpel. Han er over 40 og jeg i slutten av 20 årene, så vi er nok litt forskjellig ja. Skal gi han en sjans da. Anonymkode: d2af4...35e 1
Nøste~ Skrevet 11. februar 2017 #7 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Damer generelt har dårlig humor? Så alle menn har god humor da? Det kan jeg skrive under på er løgn.. jeg skrev jeg ikke anser meg selv som simpel. Han er over 40 og jeg i slutten av 20 årene, så vi er nok litt forskjellig ja. Skal gi han en sjans da. Anonymkode: d2af4...35e Det var jævlig stor aldersforskjell.
KaDust Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 Så lenge dere har noe felles humor, selvom ikke alt klaffer der, så ser jeg ikke noe problem med det. Jeg og samboeren min har lik humor på noen områder, men ikke på andre, og det har ikke vært et problem i alle fall. Jeg ler så jeg griner av ting han ikke forstår, men det ender til slutt opp med at han ler lell fordi jeg ler så mye, og omvendt. 1
Gjest Superbruker7 Skrevet 11. februar 2017 #9 Skrevet 11. februar 2017 Han kommer vel til å kutte ut kommentarene sine. Sikkert ikke så gøy for han heller å fortelle metaforer dama ikke forstår.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 Felles humor er utrolig viktig for meg, og min erfaring er at innsidehumor og fleiping oss imellom er et viktig lim i et forhold. Man utvikler sitt eget språk, og humor er en del av det. I deres tilfelle er aldersforskjellen stor nok til at det er liten sjanse for at dere har nok felles. At du ikke forstår hans humor er en side av det. Anonymkode: 3ffac...bac
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #11 Skrevet 11. februar 2017 12 minutter siden, Nøste~ skrev: Det var jævlig stor aldersforskjell. Jeg ble nettopp 28 og han snart 41😊 13 år😊 hvem vet.. skal ikke dømme før jeg har møtt han. Anonymkode: d2af4...35e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #13 Skrevet 11. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Huff... jaja. Lykke til. Hva mener du med huff? Kan jo hende han har mange gode kvaliteter😊 Men litt merkelig han har tenåringer da. Han er den eldste jeg har datet. Jeg har selv to små barn. Anonymkode: d2af4...35e
Rumle Skrevet 11. februar 2017 #14 Skrevet 11. februar 2017 Jeg synes det meste som blir nevnt som "dealbreakere" her på kg er helt vanvittig, men akkurat humor er en ting som virkelig er så pass viktig for meg at det nok ville vært vanskelig å se forbi at vi ikke passet sammen på det punktet, jeg tror rett og slett ikke jeg hadde falt for ham i utgangspunktet om ikke den kjemien var der. Men, hvem vet? Ts, om du liker ham godt ellers, mens synes han har litt (?) merkelig humor - kan du kanskje vente litt og se om du forstår den bedre etter hvert? Altså gi det en sjanse? Merkelig humor er som oftest den beste
Nøste~ Skrevet 11. februar 2017 #15 Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med huff? Kan jo hende han har mange gode kvaliteter😊 Men litt merkelig han har tenåringer da. Han er den eldste jeg har datet. Jeg har selv to små barn. Anonymkode: d2af4...35e For i mine øyne blir dette helt feil.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #16 Skrevet 11. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med huff? Kan jo hende han har mange gode kvaliteter😊 Men litt merkelig han har tenåringer da. Han er den eldste jeg har datet. Jeg har selv to små barn. Anonymkode: d2af4...35e Med to små barn synes jeg du har et ansvar for å filtrere ganske strengt hvem du treffer, om du skal nettdate. Du kan ikke bare "gi alle en sjanse". Anonymkode: 3ffac...bac 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #17 Skrevet 11. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med to små barn synes jeg du har et ansvar for å filtrere ganske strengt hvem du treffer, om du skal nettdate. Du kan ikke bare "gi alle en sjanse". Anonymkode: 3ffac...bac Det gjør jeg jo. Han virker hyggelig og seriøs. Alternativet er umodne menn på min egen alder som antageligvis kun er ute etter sex, eller de mer seriøse og muligens barnløse som ønsker seg egne barn på sikt. Jeg er ferdig med unger. Hvor står det jeg gir alle en sjanse? Anonymkode: d2af4...35e
Gjest Superbruker7 Skrevet 11. februar 2017 #18 Skrevet 11. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med to små barn synes jeg du har et ansvar for å filtrere ganske strengt hvem du treffer, om du skal nettdate. Du kan ikke bare "gi alle en sjanse". Anonymkode: 3ffac...bac Hilsen Tante Sofie.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #19 Skrevet 11. februar 2017 Det er vanskelig å si, når vi ikke vet om det er du som ikke har forutsetninger for å forstå humoren helt, eller om det er han som er dårlig eller slitsom med metaforene sine. Kom gjerne med eksempler på hva han sier. Anonymkode: 0c778...c6b
kisskissbangbang Skrevet 11. februar 2017 #20 Skrevet 11. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Felles humor er utrolig viktig for meg, og min erfaring er at innsidehumor og fleiping oss imellom er et viktig lim i et forhold. Man utvikler sitt eget språk, og humor er en del av det. Anonymkode: 3ffac...bac Enig! Jeg tror felles humor er øverst på lista over ting som må klaffe for meg. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Med to små barn synes jeg du har et ansvar for å filtrere ganske strengt hvem du treffer, om du skal nettdate. Du kan ikke bare "gi alle en sjanse". Anonymkode: 3ffac...bac Hvorfor kan hun ikke det? Hun kan da vel date så ukritisk som hun bare vil, en introduserer jo ikke alle en dater for barna sine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå