AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Er 27 år, og har alltid hatt utrolig uflaks med kjærligheten. Aldri hatt et ordentlig forhold, men datet en del og gått på flere smeller. Blitt forelska 2-3 ganger, men det har ikke vært gjensidig. Spesielt de siste 2 årene har jeg virkelig prøvd forskjellige ting, nye hobbyer, alltid dratt på fest når jeg får invitasjon, Tinder, Sukker. Det har resultert i ingenting annet enn 5-6 dater på det meste + en jeg traff ca 5 måneder. Ingen av mennene har fått følelser for meg. Før følte jeg meg som en sprudlende og positiv person, og dette har dessverre gått nedover de siste årene. Jeg føler at jeg ikke lenger klarer å by på meg selv. Jeg vet at jeg egentlig er interessant person, jeg har mange interesser, kan en del forskjellig, har gjort mye forskjellig, men jeg føler ikke lenger at det nytter å prøve. Vennene mine sier at jeg kanskje kan virket litt lukket. Har derfor prøvd å ta initativ og bli mer åpen, men samtidig være smart på å ikke pøse ut med altfor mye for tidlig. Likevel har jeg ikke merket noen forandring. Jeg har datet ganske forskjellige typer og går absolutt ikke etter kjekkasene, det er ikke utseendet jeg blir interessert i. Nå tenker jeg egentlig at jeg bare må jobbe mer med meg selv. Men hvordan? Går allerede litt til en psykolog, men syns ikke det hjelper så mye. Anonymkode: c30bb...c94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå