Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

El slim for 7 dager siden.. MEN Jeg har siden onsdag gått rundt med Stikkinger/trykk/ubehag på venstre side i magen. Dette er blitt litt bedre, men magesmerter til tusen! Kjennes ut som mensensmerter, men verre! Er enda 9 dager til ikm. Vært prøver i 2 år, og aldri før opplevd dette. Idag har jeg ingen energi. Om jeg ikke er blitt gravid nå, lurer jeg fælt på hva som er " galt " med meg ! .. Bør jeg kontakte lege? Har tatt en test idag, negativ .. Vet det er alt for tidlig, men holder ikke ut. Har lest mye om festesmerter, også at det er vanlig med "mensensmerter" i begynnelse av en graviditet. ( om jeg er gravid da) ellers anner jeg ikke hva som feiler meg :-/ hilsen meg som er litt frustrert og bekymra .. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også fortelle at jeg har fått en ny "nese" fusj kor forferdelig god luktesans jeg har fått, brekker meg av det minste lukter som resten av familien ikke kjenner enn gang. Lys med lukt f.eks. 

Skrevet

Om du ikke er gravid nå så bør dere oppsøke lege (med tanke på hvor lenge dere har prøvd).

Anonymkode: 79780...2a7

Skrevet

Vi har vore i kontakt med lege, venter på henvisning , fått time om 1 år.. :/ mannen sine prøver er bra, å alt såg bra ut hos meg også. 

Skrevet

Forsatt vondt i magen " minner om mensen smerter " fått vondt bak nede i ryggen også. Enda 8 dager igjen til ikm. Lang vente tid :-/ 

Skrevet

Forsatt vondt i magen " minner om mensen smerter " fått vondt bak nede i ryggen også. Enda 8 dager igjen til ikm. Lang vente tid :-/ 

Skrevet
15 timer siden, Jento89 skrev:

Det høres jo ut som gravidhormoner som herjer. Det vel nå egget har nylig festet seg og eggstokker produserer masse gravidhormoner. Mensesmerter hører til en graviditet:) Og fortsatt lenge igjen til en test blir positiv;)

Anonymkode: 24978...038

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo ut som gravidhormoner som herjer. Det vel nå egget har nylig festet seg og eggstokker produserer masse gravidhormoner. Mensesmerter hører til en graviditet:) Og fortsatt lenge igjen til en test blir positiv;)

Anonymkode: 24978...038

Jeg håper du har rett :) idag har smertene vært litt mindre, men av og til stikker det til putselig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...