Gå til innhold

Alt i livet mitt skjer likt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke noe spes sted med dette innlegget. Jeg er bare så irriterert og trenger en utblåsning. Enten passer det ikke for noen å treffes på en stund, plutselig spør alle om å treffes! Når jeg var arb.ledig gikk det flere mnd før jeg hørte noe og trodde alt håp var ute, men hørte fra ett sted for så å høre fra nesten alle jeg hadde søkt! 

Veldig veldig ofte er det slik. Nå sitter jeg og irriterer meg over et par som skulle ringe ang noe viktig.  Person a har sagt fra må ringe senere pga at det er travelt.  Person B skrev i går at hn skulle ringe i dag kl 10. Ringte ikke. Jeg spurte når hn hadde tenkt å ringe og fikk til svar at hn hadde forsovet seg. Skulle ringe igjen for en time siden. Jeg sender mld fordi det er viktig, og vedkommende ser mld med en gang men har ennå ikke gitt lyd fra seg!:dry:

Anonymkode: 7cff0...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.2.2017 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Person B skrev i går at hn skulle ringe i dag kl 10. Ringte ikke. Jeg spurte når hn hadde tenkt å ringe og fikk til svar at hn hadde forsovet seg. Skulle ringe igjen for en time siden. Jeg sender mld fordi det er viktig, og vedkommende ser mld med en gang men har ennå ikke gitt lyd fra seg!:dry:

Anonymkode: 7cff0...809

Ja, det er litt kjedelig når de holder på sånn antar jeg. Det blir sikkert ganske masete for deg vil jeg tro?
Nei altså, blokker dem og ha kontakt med andre venner. Det fungerer vel greit det? Det er jo bare en stor fordel for deg, så slipper du alt det maset der. :P 

Anonymkode: 99203...e89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...