Thea Skrevet 27. juli 2002 #1 Del Skrevet 27. juli 2002 Da er tiden kommet for å trappe drastisk ned på KG og bruke min dyrbare tid på å sy gardiner,male vegger og venne meg til sambo-livet.Helt ærlig så tror jeg den siste saken er myyyyyye enklere enn den første Kommer nok til å stikke innom fra tid til annen når jeg kommer over internett, men før vi får inn internett i OOOOO-store Drammen blir det nok ikke mye fjas fra meg på ei stund Ha en fortsatt strålende sommer og kos dere alle som en i fin været Seee yhaaaaa, your`s forever Theaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 28. juli 2002 #2 Del Skrevet 28. juli 2002 Heia Thea, da vil jeg bare ønske deg veldig lykke til i samboerlivet, og si at jeg håper du ikke forsvinner helt fra KG. Stå på jente! klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2002 #3 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei Tea. Jeg skal selv begyunne å rulle inn årene. Nå står høsten for tur og det er mye som skal gjøres. Lykke til - take care. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 28. juli 2002 #4 Del Skrevet 28. juli 2002 Synd du takker for deg, liker å lese de humorfylte innlegg fra deg! :D Lykke til med sambo og leilighet!!! :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. juli 2002 #5 Del Skrevet 28. juli 2002 Lykke til med sambo og leillighet, Thea!!! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juli 2002 #6 Del Skrevet 28. juli 2002 Lykke til Thea Vi snakkes, you`ve got my number :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 28. juli 2002 #7 Del Skrevet 28. juli 2002 Lykke til med flytting og samboertilværelsen da, Thea! :D Håper at du ikke forsvinner helt fra oss, men stikker innom en gang i blandt. klem fra meg.. *Miss Gemini* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juli 2002 #8 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei, Thea min! Håper jeg rekker deg nå da - akkurat kommet fra ferie - og jeg ser at du skal være her mindre... men anledningen er lykkelig etter hva jeg forstår, så jeg vil få gratulere, ønske lykke til - og si at jeg håper du er innom av og til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juli 2002 #9 Del Skrevet 28. juli 2002 Kjære Thea! Jeg vil også ønske deg alt godt! Kommer til å savne deg her på KG! Men du kommer vel tilbake til oss en gang i ny og ne? Om så bare for å gi et lite livstegn? Håper også vi ser mer til deg i framtiden når du har fått internett! Kos deg med din nye tilværelse! Lykke til! God klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. juli 2002 #10 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei du...trodde du VAR samboende jeg Lykke til da, Thea. Håper å se innlegg fra farveklatten vår senere. Psst...kjøp gardiner ferdige du. Sy = bortkastet tid Stor klem fra Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. juli 2002 #11 Del Skrevet 29. juli 2002 Har vært morsomt å lese alle de humoristiske innleggene dine. Håper du ikke lar oss helt i stikken. Lykke til med ny tilværelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 31. juli 2002 Abstinens syndromet ble for stort, så jeg måtte innom en bitte bitte liten tur Sitter på jobben til sambo nå, begynner å bli litt små nervøs siden første arbeidsdagen er i morgen :o Kom som sagt flyttende nedover på søndag etter myyyyye kjøring og en stoooooor omvei for å unngå Oslo-trafikken som best vi kunne Det klarte vi fint etter en omvei på ca 2 timer :oops: :oops: Mammsen og pappsen var med og vi sjekka inn ca 01.30 i et gult hus i Drammen.Leiligheta var stooooor, etter min mening litt for stor siden jeg har en liten tendens til å være både mørkredd og husredd Leiligheta var godt brukt,ikke spesielt godt tatt vare på og ikke en gang rengjort før vi kom :evil: Men etter vi fikk satt i sving foreldre med vaske fille, hengt opp litt på veggen osv så ble det skikkelig koselig der.Til tross for at vi ikke har flislagt bad og nyoppussa leilighet.Det hadde jeg ikke trodd for jeg er litt pertentlig sånn sett.Men det blir man vel vanligvis når man er vant til å ha det rent,pent og ryddig rundt seg Mamma og pappa dro hjemover i går, og jeg savner dem noe vannvittig.Kjennes ut som om jeg har skikkelig kjærlighetssorg :cry: :cry: :cry: :cry: Men det var nok fremdeles værst for mamma.Litt rart egentlig siden jeg har gått og venta på dette såååå lenge nå.Visste jo det ble hardt men herregud da Er nok bare en fase en må gjennom.Men det gjør sabla vondt nå når det står på Ellers ble det litt merkelig å gå fra 2 tv kanaler til 180 stykk :o Får lissom nok å ringe rundt i Se&Hør programmet da Vi skal bestille internett tilgang i dag, så snart snart er jeg oppe å går hjemme i min egen stue også :blunke: Samboeren er super duper.Har aldri sett han så forelska og kosete noen gang jeg Tror vi kommer til å få det ganske bra, bare jeg bli vant til å ta oppvasken selv Dett var dett fra denne kanten.Thea har det bra, om enn litt ensom for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #13 Del Skrevet 31. juli 2002 Der var du ja!! :D *klem* Alt går seg til, Thea!! Bare stå på, aldri gi opp, og send brev/ring foreldrene dine ofte! Det hjelper mye. Lykke til med første arbeidsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skal se det går supert! Ååååh så koselig at dere har det bra!! Kjempeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 31. juli 2002 Nei nei nei nei. Er ikke helt sikker på hvor knuta på tråden befant seg, men ved nærmere undersøkelse starter jeg ikke å jobbe før 12 august :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Så da får jeg vel ligge å dra meg til langt på dag og male vegger med den ferierende samboeren i 12 dager da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 31. juli 2002 #15 Del Skrevet 31. juli 2002 Jaja, det tar ofte litt tid før hodet kommer på plass midt i flyttinga Neida. Det var sikkert de på barnehagen som ga deg feil dato første gangen. Kos deg med middagen din da Thea, det skal vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. juli 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 31. juli 2002 Jøpp, Vinga.Spagetti med chøttsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 31. juli 2002 #17 Del Skrevet 31. juli 2002 Åh Thea! Grattis som samboer da. Endelig slipper du lange avstander du også Det er sikkert ikke lett å flytte så langt hjemmefra, men bare du kommer over den første "sorgen" så går det så bra skla du se. Det er jo starten på et helt nytt liv, og føles kanskje litt skummelt nett nå. Men jeg tror du vil stortrives, jeg. Masse klemmer til deg hvertfall, og lykke til både med sambis og ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå