Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #1 Del Skrevet 11. februar 2017 Og jeg skjønner at kanskje noen vil påstå jeg er dramaqueen eller whatever men jeg skjønner virkelig ikke tankegangen til enkelte mennesker som visstnok skal være ens "venner". Jeg hadde bursdag for noen dager siden og inviterte de få vennene jeg har til vors med vin og vi skulle ut å kose oss. To av de kunne ikke komme fordi de hadde pengeproblemer og den tredje kom innom men måtte dra etter en stund. Så jeg hadde to stk som var med meg å feiret meg skikkelig. Dette gjorde meg litt deppa men prøvde å kose meg uansett..bursdagen ble ikke slik jeg ønsket. Jeg får vite dagen etterpå (lørdagkveld) at disse to som ikke kunne komme pga penger,gikk ut lørdagskveld og gjorde ikke engang et førsøk på å skjule det men sendte snapper til meg om det!?!? Jeg prøver å forstå hvordan dette går an. De hadde såklart unnskyldningene klare som at de faktisk ikke hadde penger på fredagen men fikk låne av noen på lørdagen og ble spandert på av andre osv. Jeg sitter igjen å lurer på hva søren som svirrer rundt i topplokket. Jeg har sluttet å tenke på de som venner nå. jeg orker ikke å bli skuffet slik,da det ikke er første gangen det skjer heller. Jeg sliter bare med å forstå hva slike folk tenker med,og jeg er faktisk veldig såret av det hele. Har dere opplevd noe slikt?! Skjønner ingenting jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 11. februar 2017 #2 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Del Skrevet 11. februar 2017 Du er sannsynligvis en dårlig menneskekjenner og/ eller setter aldri grenser. Når du ikke forstår folk, er risikoen høy for å havne blant mennesker som egentlig ikke bryr seg eller overkjører deg ganske høy. Jeg tipper du over årene har skaffet deg venninner som kjører et egoløp fordi du har vært ute av stand til å se deres sanne natur Men du hadde jo 5 venner å invitere, jeg syns det er mange. Om to av de er skikkelige venninner så syns jeg du er heldig. Mange som sliter med å finne en eneste venn Anonymkode: d5968...a82 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #4 Del Skrevet 11. februar 2017 Huff, det synes jeg var skikkelig dårlig gjort. Om de klarte å låne penger på lørdag så kunne de vel klart å låne penger på fredag? Og uansett om de ikke hadde hatt penger, så kunne de vel kommet innom på vorset? Når jeg blir invitert i bursdag så prioriterer jeg det foran det meste annet. Anonymkode: 41030...fc3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Del Skrevet 11. februar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sannsynligvis en dårlig menneskekjenner og/ eller setter aldri grenser. Når du ikke forstår folk, er risikoen høy for å havne blant mennesker som egentlig ikke bryr seg eller overkjører deg ganske høy. Jeg tipper du over årene har skaffet deg venninner som kjører et egoløp fordi du har vært ute av stand til å se deres sanne natur Men du hadde jo 5 venner å invitere, jeg syns det er mange. Om to av de er skikkelige venninner så syns jeg du er heldig. Mange som sliter med å finne en eneste venn Anonymkode: d5968...a82 Herregud. Snakk om å angripe uten å selv kjenne mennesker. Det var den rette ræva som feis. Hva vet du om alt dette? Du kjenner ikke ts. Anonymkode: 8f7f0...fc3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Del Skrevet 11. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er sannsynligvis en dårlig menneskekjenner og/ eller setter aldri grenser. Når du ikke forstår folk, er risikoen høy for å havne blant mennesker som egentlig ikke bryr seg eller overkjører deg ganske høy. Jeg tipper du over årene har skaffet deg venninner som kjører et egoløp fordi du har vært ute av stand til å se deres sanne natur Men du hadde jo 5 venner å invitere, jeg syns det er mange. Om to av de er skikkelige venninner så syns jeg du er heldig. Mange som sliter med å finne en eneste venn Anonymkode: d5968...a82 Ut fra det du skriver her virker det som du går på angrep på ts ut fra misunnelse fordi hun har venner. Om man selv ikke har venner kan man jo gjøre en innsats å skaffe seg det. Anonymkode: 8f7f0...fc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 11. februar 2017 #7 Del Skrevet 11. februar 2017 jeg har en bestevenn....resten er bare kompiser og bekjente som jeg kan henge med sånn innimellom. så jeg syns du har mange jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Del Skrevet 11. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut fra det du skriver her virker det som du går på angrep på ts ut fra misunnelse fordi hun har venner. Om man selv ikke har venner kan man jo gjøre en innsats å skaffe seg det. Anonymkode: 8f7f0...fc3 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Snakk om å angripe uten å selv kjenne mennesker. Det var den rette ræva som feis. Hva vet du om alt dette? Du kjenner ikke ts. Anonymkode: 8f7f0...fc3 lol Anonymkode: d5968...a82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #9 Del Skrevet 11. februar 2017 Hva har antall venner med saken å gjøre? Anonymkode: 8f7f0...fc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #10 Del Skrevet 11. februar 2017 Ser flere her nevner antall venner. Det er ikke poenget her men hvordan vennene har oppført seg. Anonymkode: 8f7f0...fc3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. februar 2017 #11 Del Skrevet 11. februar 2017 Hvis man har dårlig råd lar man være å gå på byen. Jeg kunne f.eks. gått på et vorspiel for å feire en venninnes bursdag for så å gå hjem. Kunne de låne penger lørdag, kunne de også lånt penger fredag, så det der er tidenes tammeste unnskyldning. Send melding tilbake: jeg synes du kan si det rett ut at du ikke gidder feire dagen min, istedenfor å late som og lyge om det. Jepp, du mister dem som "venner" men er det virkelig noe tap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 11. februar 2017 #12 Del Skrevet 11. februar 2017 34 minutter siden, BethD skrev: Jeg hadde bursdag for noen dager siden og inviterte de få vennene jeg har til vors med vin og vi skulle ut å kose oss. Nå prøver jeg bare å se det fra flere vinkler. Noen på Kg mener at jeg ikke er god på å støtte de som starter tråder, men det er i hvert fall ikke det som er meningen at jeg tar parti med noen. Jeg prøver bre å tenke. For som deg tenker jeg ofte at man kan jo virkelig begynne å lure noen ganger. Når du inviterte til bursdag, følte de nok da at de måtte kjøpe bursdagsgave. De måtte tenke på hva du ønsket deg, gå til innkjøp av noe. De visste ikke hva de skulle finne på. Når mine venner inviterer meg på bursdag, føler jeg at jeg må invitere dem igjen. Kanskje de ikke liker selv å ha bursdagsfeiringer, og derfor sier nei takk til andres invitasjoner? 34 minutter siden, BethD skrev: To av de kunne ikke komme fordi de hadde pengeproblemer og den tredje kom innom men måtte dra etter en stund. 34 minutter siden, BethD skrev: Så jeg hadde to stk som var med meg å feiret meg skikkelig. Så koselig. 34 minutter siden, BethD skrev: Jeg får vite dagen etterpå (lørdagkveld) at disse to som ikke kunne komme pga penger,gikk ut lørdagskveld og gjorde ikke engang et førsøk på å skjule det men sendte snapper til meg om det!?!? De følte ikke at de hadde noe å skjule. De tenkte muligens at du hadde feiret fredagen og kost deg. De var så heldige å få låne noen penger lørdagen, og ville dele gleden deres med deg. 34 minutter siden, BethD skrev: Jeg prøver å forstå hvordan dette går an. De hadde såklart unnskyldningene klare som at de faktisk ikke hadde penger på fredagen men fikk låne av noen på lørdagen og ble spandert på av andre osv. Jeg sitter igjen å lurer på hva søren som svirrer rundt i topplokket. Det kan være at de tenkte at du hadde hatt en fin bursdag. De ville og vise at de også hadde det fint. Kanskje de egentlig ville til deg, men var lei seg for at de følte seg usikker med hensyn til gave, forventning til bursdag. De spurte ikke deg om å bli med lørdagen, for du hadde jo festet fredagen og hadde hatt det så kjekt. 34 minutter siden, BethD skrev: Jeg har sluttet å tenke på de som venner nå. jeg orker ikke å bli skuffet slik,da det ikke er første gangen det skjer heller. Spør dem heller hvorfor de gjorde som de gjorde, uten at du klandrer. Si at du hadde ønsket å være sammen med dem, og at du ikke forstår. Kanskje dere bare tenker litt forskjellig, og har forskjellige forventninger. Kanskje de ikke trodde at det betydde så mye for deg om de kom eller ikke. 34 minutter siden, BethD skrev: Jeg sliter bare med å forstå hva slike folk tenker med,og jeg er faktisk veldig såret av det hele. Har dere opplevd noe slikt?! Skjønner ingenting jeg altså. Jeg forstår at du tenker som du gjør. Jeg har opplevd mange ting som får meg til å undre over andres måte å oppføre seg på. Spør som oftest hva de mente med det, eller hvordan de tenker. Så prøver jeg å akseptere det. Forstår nå godt at det viste seg at de kunne låne penger lørdagen og ikke fredagen. Det kan være tilfeldigheter som er helt naturlige forklaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #13 Del Skrevet 11. februar 2017 Feire bursdagen som en liten unge, bli voksen. Anonymkode: decb6...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 11. februar 2017 #14 Del Skrevet 11. februar 2017 Skjønner deg godt. Kan ikke kalles venner sånne folk. Hadde kuttet de ut jeg. Ikke invitert de med på noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #15 Del Skrevet 11. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feire bursdagen som en liten unge, bli voksen. Anonymkode: decb6...675 Anonymkode: 8f7f0...fc3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 11. februar 2017 #16 Del Skrevet 11. februar 2017 Her hadde jeg lagt igjen alt som heter konfliktsky hjemme, konfrontert dem med det og gitt blaffen i at vennskapet kan ryke av det. I mitt hode har de allerede tatt det valget når de oppfører seg sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #17 Del Skrevet 11. februar 2017 51 minutter siden, Bootyhunter skrev: Skjønner deg godt. Kan ikke kalles venner sånne folk. Hadde kuttet de ut jeg. Ikke invitert de med på noe mer. Ikke sant ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #18 Del Skrevet 11. februar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feire bursdagen som en liten unge, bli voksen. Anonymkode: decb6...675 Er det bare unger som feirer bursdag der du kommer fra? Så utrolig kjedelig, jeg skal feire bursdagen min hvert år fordi jeg syns det er gøy. Gå å forsur en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. februar 2017 #19 Del Skrevet 11. februar 2017 4 timer siden, brownbrown skrev: jeg har en bestevenn....resten er bare kompiser og bekjente som jeg kan henge med sånn innimellom. så jeg syns du har mange jeg JEg vil mye heller ha få venner,gjerne en eller to, som er ekte venner og som stiller opp enn flere som oppfører seg som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. februar 2017 #20 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg vil gjerne feire bursdagen din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå