Gå til innhold

Dårlig forhold til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg om mamma har så sinnsykt dårlig forhold. Jeg ser mange som har så utrolig godt forhold til moren sin, at de nesten er bestevenninner men det har bare ikke meg og moren min. 

Jeg vet ikke hvorfor men jeg blir så utrolig irritert på hun hele tiden, og så frustrert!! Jeg bodde lenge 50/50 hos begge foreldrene mine, men endte opp med å nesten bare bo hos pappa, grunnet dette dårlige forholdet mellom meg og mamma. Jeg bare orker hu ikke - hu sendte også et bilde til meg, eller delte noe til meg på facebook: "Det her la du ut den gang du var glad i meg.."

Da lurer jeg på hvorfor i huleste heita sier man det til datteren din, lurer jeg på da. Hvordan kan man tro at datteren sin ikke er glad i seg? Fy søren blir så frustrert og irritert. Sånne kommentarer der bare ødelegger forholdet mitt til hun enda mer.:trist::tristbla:

Anonymkode: 1c9db...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger bare et noen råd.

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg og moren min kranglet KRAFTIG hele mine barn/ungdom tiden.  Det var ikke før jeg flyttet ut, gikk på universitet osv at jeg skjønte jeg hadde mye av skylden at vi kranglet da jeg var emosjonelle, hormonelle og egentlig veldig egoistisk på tider.  Når jeg ble voksen og bodde for meg selv ble vi beste venner og nå at jeg er over 40 med mine egne barn undrer jeg alt hun gjorde for oss barn og hvordan hun klart å overleve lol....og ANGRE veldig min skyld i alle kranglinger.  

Så mitt beste råd er til å se litt inn på deg selv og hvordan DU kan ha et bedre forhold til moren din -  hun kommer ikke til å være her i evigheter - nytt tiden dere har her på jorden. :)

Endret av Outlander
  • Liker 2
Skrevet

Jeg og mamma ble ikke venner før jeg var 26 år. Nå er jeg 28 år og vi har et kjempe fint til forhold. Nå gjør vi ting sammen som vi aldri har gjort før. 

Anonymkode: a2031...e65

Skrevet

Gir hun deg mye dårlig samvittighet? Kansje hun er syk og ikke greier å være en byggende og beskyttende omsorgsperson. Mange er så miserable i verden at de vil at deres barn skal være omsorgspersoner for de og dermed ødelegger forholdet fordi de ikke tar terapi. Kansje du kan gå i terapi med henne? fortelle at du ønsker et godt forhold og at du ønsker å vise omsorg ovenfor henne og du vil ha et godt forhold, men at du føler at du må ha en mor som kan brygge deg opp med omsorg og ikke bare kreve omsorg fra deg.

Anonymkode: 84067...e7d

Skrevet

Tusen takk til alle svar.. Tror heller det er jeg som er syk, men hun tror ikke på det som ødelegger det enda mer

Skrevet

Du er ikke eneste. Vi har et dårlig forhold og kommer alltid til å ha det. Jeg prøvde å snakke ordentlig om det når jeg var yngre, men har nå gitt opp og er lei av å være den som strekker ut en hånd. 

Anonymkode: 00677...26c

Skrevet

Ts man er ikke helt rett i hodet når man legger ut "sånn gjorde du før når du var glad i meg" på facebook forran hele familie og venner..

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts man er ikke helt rett i hodet når man legger ut "sånn gjorde du før når du var glad i meg" på facebook forran hele familie og venner..

Ja

Endret av Louis Tomlinson
Skrevet

Det er helt umulig for oss å gi deg råd om ditt forhold til ditt mor uten å vite mer. Hvor gammel er du? Hva handler deres konflikter om?

Jeg kan i hvert fall si at det noen ganger tar tid, og at man kan komme nærmere hverandre i voksen alder.

Anonymkode: 2cf78...1ce

Skrevet

Hun sendte "Sånn gjorde du før når du var glad i meg" i chat

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun sendte "Sånn gjorde du før når du var glad i meg" i chat

Det er ikke helt stabilt det heller. "guilt-trip" er jo psykisk mishandling.

Skrevet

Det er vanskelig for oss på KG og gi deg råd, når du ikke sier hvor gammel du er og hva dere krangler om... Så utdyp deg litt mer, takk.

Anonymkode: 81342...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...